Ali Cihangiroğlu 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: Su ve çamur her araç için kötü bence. Aynen, arazi sonrası özellikle alt sonra üst detaylı banyo şart ayrıca, yok öyle kullanmak, tersi için şu olacak... 11 Eylül 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 Servet Aydın yazdı: Kaput Görmüyorum ekranda bir şey Kaput da giriyor ki suya bazıları a sütunundan yukarı boru uzatıyor ama bunda o da yok. Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Kaput da giriyor ki suya bazıları a sütunundan yukarı boru uzatıyor ama bunda o da yok. Muhtemelen hava emişi kaput un tam altında bir seviyede. Dalgayı takip etme denir, dalgayı bozmadan devam ettiğiniz sürece su kaputun içinde, dışarıdaki seviyeye kadar gelmez. Ama bu dediğim su GEÇİŞİ için. Araç o esnada saplanıp kalır ise, su direk motora dolar. Yani belirli bir hızda suyun içinden geçerseniz kaput bir dalgakıran gibi suyu yarar ve su emmeden geçer araç. Boru dediğiniz şnorkel, ki bu tip aktiviteleri yapıyorsanız taktırmak gerek. çünkü suyun zeminini bilemezsiniz. derin su geçişinde saplanıp kalırsanız geçmiş olsun 😊 Sinan Akgöl yazdı: bizim sivasta arkadaşlarda vardı iki lada. bu kadar olmasa da audan çıkınca kapıyı açıp boşaltmak gerekiyordu. Suyun içinde pedala basmak da ayrı bir zevk 😄 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 11 Eylül 2019 Yazar Paylaş 11 Eylül 2019 Bu zaten neredeyse denizaltı moduna almış arabayı davay davay yani. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 (düzenlendi) severim rusları adamlar vodka destekli testlerini direk kendileri yapıyor, 11 Eylül 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bu range suya girince havayı nereden alıyor? Kabinden cekiyormus sonra herkes kaput 🙂 🙂 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 Vesile ile ekleyelim ama, bir King kadar olmasa da... 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 (düzenlendi) Servet te satarsa forumda 4x4 cü kalmayacak bu gidişle, kimler kaldı şimdi, ben alıp gelene dek Servet ve Mehmet Hoca dışında kimse kalmayacak galiba, herkes satıp parayı bankaya atmayımı düşünüyor acaba 11 Eylül 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 Ali Cihangiroğlu yazdı: Servet te satarsa forumda 4x4 cü kalmayacak bu gidişle, kimler kaldı şimdi, ben alıp gelene dek Servet ve Mehmet Hoca dışında kimse kalmayacak galiba, herkes satıp parayı bankaya atmayımı düşünüyor acaba Faizler düştü abi. Satanlar geri alabilir Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: Faizler düştü abi. Satanlar geri alabilir faiz değil adı faiz de neyse o ayrı, faiz düşmesinin anlamı yokki, ötv tamamen kalkacak, o fiyatlar inecek, 100 liralık arabaya 200 lira istemeyecekler, faiz sıfırda olsa o paralar verilmez, batsın alayı, kimse sıfır araba almasın arkadaş... 11 Eylül 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 Değişik bir tasarım olmuş. Verseler binerim. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 Ali Cihangiroğlu yazdı: faiz değil adı faiz de neyse o ayrı, faiz düşmesinin anlamı yokki, ötv tamamen kalkacak, o fiyatlar inecek, 100 liralık arabaya 200 lira istemeyecekler, faiz sıfırda olsa o paralar verilmez, batsın alayı, kimse sıfır araba almasın arkadaş... Yok öyle değil abi. Araçlar satıldı, dolarlar faizler alındı. Şimdi düştü, dolar da düştü. Araçlar Geri alınabilir parayla para kazanmak kolay bu ülkede. Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 Şöyle gelecek kendin montajını yapacaksın. 😊 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 Eyüp Çetin yazdı: Şöyle gelecek kendin montajını yapacaksın. 😊 Offf biliyorum bunu, satılıyorda, ama almak dert getirmek dert, yanlış memleketteyiz.... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 gelmişi/getirlimiş de monte etsen de trafiğe çıkamıyor, türkiye de üretilip ihraç edilse de burada trafiğe çıkamıyor... çıkamıyor da çıkamıyor falan..... Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 Eylül 2019 Paylaş 11 Eylül 2019 Skoda yeti ye benzemiyor mu diyecektim ki denmiş. biraz da daihatsu nun bi modeline benziyor Materia 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 12 Eylül 2019 Paylaş 12 Eylül 2019 Ali Cihangiroğlu yazdı: Servet te satarsa forumda 4x4 cü kalmayacak bu gidişle, kimler kaldı şimdi, ben alıp gelene dek Servet ve Mehmet Hoca dışında kimse kalmayacak galiba, herkes satıp parayı bankaya atmayımı düşünüyor acaba Heç belli olmaz o işler 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 12 Eylül 2019 Paylaş 12 Eylül 2019 Bu araçla ilgili yorumuma gelecek olursak, zaten alağıda yazdığım gibi lüx segmentte zaten 5 ayrı modeli vardı. RR Vogue RR Sport RR Discovery RR Velar RR Evoque Defender olarak araziye yatkın eski dizaynını aratmayacak daha sade, daha az elektronik içeren bir araç olmalıydı. Bence olmamış. 2012 model sanırım Defender var, dıştan aynı gibi olsa da içi Freelander gibi sade bir şekilde yenilenmişti. Buda öyle olmalıydı. 2015 modeli bile varmış. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-land-rover-xclusive-dunyada-tek-sifir-km-son-uretim-7-kisilik-383789929/detay https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-land-rover-nasyonel-2013-defender-2.5-tdi-7-kisilik-isitma-ceki-demiri-666346679/detay Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 12 Eylül 2019 Paylaş 12 Eylül 2019 Sami Demirpaz yazdı: 2015 modeli bile varmış. Merso'nun G serisinde yaptığını LR'de bu modelde yapmalıydı. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Eylül 2019 Paylaş 12 Eylül 2019 Ali Cihangiroğlu yazdı: severim rusları adamlar vodka destekli testlerini direk kendileri yapıyor, Eee bu motorlar neresinden hava alıyor.. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Eylül 2019 Paylaş 12 Eylül 2019 (düzenlendi) nereden bulamadım valla yalnız 2wd olmasına bakarsak tek yerden almadığı belli bu BMW R71 kopasıyla başlanan bugüne dek gelişen motorun bu arada tarihi bilgide verelim... Ural motorları : IMZ (Irbit Motorcycle Works) - Ural Hikayesi Ural'ın hikayesi 1939'da, SSCB'nin 2. Dünya Savaşı öncesi hazırlıkları sırasında başladı. Molotov / von Ribbertrop anlaşmasına rağmen Sovyetler Birliği, yakında Nazi Almanya'sının acımasız lideri Adolf Hitler ile savaşa gireceğini biliyordu. Joseph Stalin, Rus vatanını işgalci Alman tanklarından, kara kuvvetlerinden ve özel güçlerden korumaları için kara kuvvetlerini de içinde barındıran ordusuna, her alanda operasyona hazırlanması için emir verdi. Blitzkrieg taktiğinin Polonya ordusu üzerindeki etkisini gördükten sonra, SSCB için seferberlik olağanüstü önem taşıyordu. Kızıl Ordu için en uygun motosiklet modelinin hangisi olduğunu tartışmak için SSCB Savunma Bakanlığında bir toplantı yapıldı. Ordu, Finlandiya ile olan savaşından sonra, ekipmanını modernize etmek istiyordu çünkü kullandıkları motosikletler tatmin edici şekilde çalışmıyordu. Teknolojieri geri kalmıştı ve üretim kalitesi arzulanandan çok daha düşüktü. Resmi kaynaklara göre, uzun tartışmalardan sonra, BMW R71 motosikletinin, Kızıl Ordu'nun isteklerine en uygun olan motor olduğuna karar verildi. 5 motosiklet, tarafsız İsveç'deki aracılar tarafından satın alınıp, Rusya'ya kaçırıldı. Moskova'daki Sovyet mühendisleri, bu 5 BMW'yi söktüler. BMW tasarımının her ayrıntısını kopyalayıp, kendi motorlarını ve vites kutularını Moskova'da üretmek için taslaklar ve kalıplar ürettiler. Motorla ilgili herşey çözülüp yeniymiş gibi gösterildi. 1941'in başlarında, M-72 motosikletlerinin ilk deneme örnekleri, ilk görüşte motosikletlerin üretimini onaylayan Stalin'e gösterildi. 1941 Yılı M 72 Modeli İçin Çıkan Anı Pulu (1999) (Tesadüfen, bu orjinal BMW'lerden bir tanesi hayatta kaldı ve fabrika müzesinde sergileniyor. Harley-Davidson'da BMW'nin tasarımını kopyaladı ve 1,000 e yakın Harley-Davidson XA (Experimental Army) düz-çift silindir şaftlı motosikletleri 2. Dünya Savaşı Sırasında Amerikan Ordusuna gönderdi. O sırada, Japonya'da, Riyushko, Harley-Davidson V-çift silindir motosikletleri kopyalıyordu!) Daha muhtemel bir hikaye ise, BMW fabrikası, üretim çizimlerini ve döküm kalıplarını kendi yolladı. Molotov / Ribbentrop Paktı'nın bir sonucu olarak, Sovyet "Dostlarına" farklı alanlarda destek amacıyla teknoloji transferleri gerçekleştirdiler. Sovyet mühendisleri, Alman uçak fabrikalarını gezdiler ve bütün haliyle topları örnek olarak geri getirdiler. OPEL Kadett, savaştan hemen önce Sovyetlere verildi; fakat, seri üretim ancak savaşın sonunda Moskvitch 400 olarak başladı. 1941'de, BMW R75'in seri üretimine başladı ve R71'in üretimine devam etmedi. Üretimden kalkan R71 modelini Sovyetlere tedarik etmek, o zaman için iyi bir fikir olarak görünmüştü. Moskova'daki bir fabrika, yakında yüzlerce Rus M-72 sepetli motosikleti üretmeye başlayacaktı. Nazi Blitzkrieg taktiği o kadar başarılıydı ki, Sovyet stratejistleri Alman bombardıman uçaklarının Moskova fabrikasına kolayca ulaşabileceğinden korkuyorlardı. Motosiklet fabrikasının daha doğuya, bombardıman menzilinin dışında, kaynak bakımından zengin olan Ural Dağları bölgesine taşınması kararı alındı. Seçilen bölge, uçsuz bucaksız Ural Dağları'nın Sibirya steplerinde küçük bir ticaret kasabası olan Irbit'ti. 1917'deki devrimden önce Irbit, Rusya'nın önemli bir ticaret ve fuar merkeziydi. Irbit Ural Motosiklet Fabrikası (Rusya) Kasabadaki tek sağlam bina, bira fabrikasıydı. Yakında, M-72 için inşa edilecek yeni üretim kompleksini hazırlamak için uzun saatler harcanan, araştırma ve geliştirme merkezine dönüştürülecekti. 25 Ekim 1942'de ilk M-72'ler savaşa gönderildi. 2. Dünya Savaşı sırasında, 9,799 tane M-72 motosiklet, keşif müfrezeleri ve mobil birlikler için ön safhalara gönderildi. (2. Dünya savaşından kısa bir süre sonra, yeni geliştirilen bir model için büyük motor kapakları üretildi. Bu yeni model Glock olarak tanınıyordu, telif hakkı yasaları yüzünden hiçbir zaman üretilmedi. Motor kapakları neticede etraftaki hayvanat bahçelerine bağışlandı ve orada maymunlar için oyun aletleri olarak kullanıldı.) Ural'ın hikayesi, Rus ve Avrupa savaş alanlarında, Hitler'in ordularının terörünü alt etmek için yardım etmesi ile başladı. 2. Dünya Savaşından sonra fabrika yenilendi ve 1950'de, 30.000.nci motosiklet üretildi. 1950'nin sonlarında, Ukrayna'daki bir fabrika, Ural'ların üretimini askeri kullanım için aldı ve Irbit Motorcycle Works (IMZ), Ural'ı yerli sivil kullanımı için üretmeye başladı. Araçların popülerliği, Ruslar arasında sürekli arttı ve 1960'larda, fabrika tamamen sivil üretime geçti. Bir Milyonuncu Ural Motosiklet ve Üretim Sorumluları Ural'ların 1953'de Başlayan İhracat Hikayesi İlk Ural'lar 1953'de, genel olarak gelişmekte olan ülkelere ihraç edildi. 1960'ların sonunda, gelişmiş olan ülkelere olan teslimatlar da başladı ve bununla birlikte her kıtanın yollarında gittikçe daha fazla Ural ortaya çıkmaya başladı. Ural'lar, fiyat, eskimez tasarım ve sepet kullanışlılığının eşsiz bir birleşimi oldu. Kasım 1992'de, Devletin sahip olduğu fabrika, Uralmoto Joint Stock Company'ye dönüştü. Uralmoto özelleştirilen bir varlıktı, %40'ı yönetim ve çalışanlar arasında hibe yoluyla paylaşıldı, %38'i açık arttırmada özelleştirme kuponları ile satıldı (yine çoğu yönetim ve çalışan kadrosuna), ve %22'si devlet tarafından muhafaza edildi. 1998'in başlarında Ural , özel Rus ilgilileri tarafından satın alındı; artık Devlet'in sahip olduğu bir şirket değildi. (satın alımdan kısa süre sonra 2000'de, devlet payları, yatırımcılara paylaştırıldı.) Yeni sahiplik, yeni yönetim, taze fikirler ve üretim teknikleri, modernize edilmiş tasarım ve gelişmiş teknoloji, hepsinden önemlisi, üretimin her alanında kalite kontrol getirdi. Ural Motosikletler, yeni bir yüze büründü. Dışa çıkan motor, klasik Ural'ın görüntüsünü korurken, kalite kontrol teknikleri ve alaşım ile döküm tekniklerinin daha iyi kullanılması, daha iyi mühendislik toleransları, daha iyi boya ve krom, daha güçlü ve iyi bir motoru oluşturuyor. Eski Ural'lar hakkındaki, sağlam rulmanlı bir şasi ve doğal olarak dengelenmiş bir tasarımı da içinde bulundurarak, iyi ve eşsiz olan tüm özellikler korundu. Bugün fabrikada üretilen ana motosiklet modelleri, sert Rusya yolları akılda bulundurularak üretilmiş, dayanıklı Ural sepetli motosikletleridir. Rusya'da, sadece atların ve Ural motosikletlerin, gereken yere malzemelerin ulaşımı için kullanılabildiği bölgeler oldukça fazla. Ural Motosikletler, 4-zamanlı hava-soğutmalı düz-çift silindirli motora, geri vitese sahip 4 vitesli bir şanzımana, şafta, çift diskli kuru debriyaja, yaylı şok emicilere ve kampana frenlere sahip. Yeni, tek ve sepetli modeller, batı marketlerinin zevkine uyması için yakın zamanda geliştirildi. Ural, dünyada, sepetli ve ağır kapasiteli motosiklet üreten birkaç marka arasındaki tek Rus markası. Rus pazarlarında satılan Ural motosikletlerin yanı sıra, aynı zamanda Avustralya, İngiltere, Birleşik Devletler, Fransa, Hollanda, Belçika, İspanya, Yunanistan, Norveç, Finlandiya, İsveç, Almanya, Mısır, İran, Güney Afrika, Brezilya, Uruguay, Paraguay ve sayısız diğer ülkeye satılıyor. İlk M-72'nin üretim bandından çıkmasından itibaren, 3.2 milyondan fazla motosiklet teslim edildi. Bakımı kolay ve kullanması eğlenceli olan çok yönlü ve ekonomik bir ulaşım aracı olarak sürekli gelişen Ural için gelecek parlak görünüyor. Ural Scrambler 2015/16 Yalnız sepet olayını güncelleyip yine BMW den kopya çekmeleri lazım, virajda kütük gibi Ural, dönülmüyor,, şundan ders almaları lazım... motor virajda yatacak, sepet olduğu halde... 12 Eylül 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts