İbrahim Öztürk 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Merhaba, aracım geçen gün mauyeneden döndürüldü. Muayeneye benzinde girmesi gerekiyormuş. Benzine geçtiğimde ilk çalışmada problem yok ancak araca sürekli gaz vermem gerekiyor. Ayağımı gazdan çekince stop ediyor. Benzinde yürürken de devir çok dengesiz, ayağım gazda sabit olsa bile devir sürekli artıp azalıyor. Araç tek nokta enjeksiyonlu ve benzinden tüpe geçiş elle oluyor. Tüpte gayet iyi çalışıyor. Sadece çok soğuk havalarda motor soğuk olduğundan çok düşük rölantide çalışmaya başlıyor, ısınınca normale dönüyor. Erzurum'da ikamet ediyorum. Buradaki ustalar pek anlamıyor ya da uğraşmak istemiyor. Sorunumu nasıl çözebilirim. Şimdiden teşekkürler. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 bunu bir deneyin öncelikle. cfi da rölanti düzenleyen ayrı bir mekanizma da yok herşeyi o tek nokta kafası yapıyor Yorum bağlantısı
Yılmaz Gökçe 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Ne kadar doğru bir yol bilmiyorum ama. 2 yıl önce arkadaşımın temprası herşeyi yapmalarına rağmen benzinde düzen tutmadı ve vizeden geçmedi. Usta en sonunda benzin düğmesini iptal etti ve benzin düğmesine basılsa bile araç tüpte çalıştı. Tüvde çalışanlar anlamadı ve araç Vizeden o durumda geçti. 4 Yorum bağlantısı
Telat Ateş 2 Ekim 2019 Paylaş 2 Ekim 2019 İbrahim Öztürk yazdı: Merhaba, aracım geçen gün mauyeneden döndürüldü. Muayeneye benzinde girmesi gerekiyormuş. Benzine geçtiğimde ilk çalışmada problem yok ancak araca sürekli gaz vermem gerekiyor. Ayağımı gazdan çekince stop ediyor. Benzinde yürürken de devir çok dengesiz, ayağım gazda sabit olsa bile devir sürekli artıp azalıyor. Araç tek nokta enjeksiyonlu ve benzinden tüpe geçiş elle oluyor. Tüpte gayet iyi çalışıyor. Sadece çok soğuk havalarda motor soğuk olduğundan çok düşük rölantide çalışmaya başlıyor, ısınınca normale dönüyor. Erzurum'da ikamet ediyorum. Buradaki ustalar pek anlamıyor ya da uğraşmak istemiyor. Sorunumu nasıl çözebilirim. Şimdiden teşekkürler. Merhaba Öncelikle Benzin pompasından gelen benzin seviyesini ölçtürün. 3 bar cıvarı olması lazım dı sanırım, eğer pompada sıkıntı yoksa eğer bir karbürötörcüye götürün enjeksiyonu kontrol etsin büyük ihtimal enjeksiyonu kontrol ederken sorunu görecektir. Yani benzinin enjeksiyonun arkasından dışarı taştığını, Bu sorunda arabanın boğulmasına sebebiyet verdiğini. Sonrasında zaten elinde malzeme varsa ufak bir meblağ karşılığı çözülecektir Yorum bağlantısı
Recommended Posts