Eyüp Çetin 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 900 beygir, manuel vites; işte karşınızda tamamen elektrikli otomobil Ford Mustang Lithium... Ford, kısa süre önce gerçekten çok dikkat çeken bir elektrikli otomobil modeli ile karşımıza çıktı. Ford Mustang Lithium ile tanışmaya hazır mısınız? Ford, elektrikli geleceğin en kadar önemli olduğunun farkında olan isimlerin başında geliyor. Firmanın özel olarak hazırladığı yeni proje aracı ise kaslı Amerikan efsanesi Mustang’i elektrikle tanıştıyor. Ortaya çıkan otomobil ise gerçekten teknik olarak dikkatleri üzerine çekiyor. Webasto ortaklığında geliştirilen otomobil, tam 900 beygirden fazla güç (671 kW) ve 1.355 Nm seviyesinde tork üretebiliyor. Performansı gerçekten inanılmaz yüksek olan Ford Mustang Lithium, açıklandığı kadarıyla Porsche Taycan gibi 800 volt bir pil sistemi kullanıyor. Otomobilin en ilginç yanlarından birisi ise 6 ileri manuel vites ile geliyor olması. Bir elektrikli otomobil için gerçekten şaşırtan bu detay, “petrolhead” kesimi etkilemeye yönelik konulmuş gibi duruyor. 20 inç jantlar üstünde oturan araç, içerisinde 10,4 inç boyutunda dikey konumlandırılmış bir dokunmatik ekran taşıyor. Bu ekrandan üç farklı sürüş / performans modu seçilebiliyor. Burada en yüksek performansı “Beast” modu sağlıyor. Ford Mustang Lithium elektrikliotomobil modeli satışa sunulmayacak Dışına ve kokpitine eklenen mavi detaylar ile geleceğe yani elektriğe vurgu yapan elektrikli otomobil Mustang Lithium, şu an için satışa çıkmayacak. Sadece bir adet üretilen model, Ford ve Webasto için elektrikli otomobil odağında bir test ünitesi olarak kullanılacak. Kaynak: log.com 10 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 Servet Aydın yazdı: Budur Hem kendinden webastolu 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 Isınan piller ve sürücü ile şato ısıtılır 😁 Vaktinde yazdım bir yerlere. Kim ki 600 volt üstünde sistem yaparsa başarılı olur. Ford bizi izliyor demekki 2 1 Yorum bağlantısı
Metin Mankal 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 Eeee.Vurdun kırbacı, Sonra..Kükremeyen mastengmi olur .. 2 Yorum bağlantısı
Tufan Caliskan 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 Desteklediğim bir konu; Elektrik motorunu manuel şanzıman ile birleştirmek. Focus'a yapsınlar alırım. 200 HP kâfidir. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 1355 torq..... 7.7litre Mercedes Actros çekiciden 50nm eksik 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 (düzenlendi) Tufan Caliskan yazdı: Desteklediğim bir konu; Elektrik motorunu manuel şanzıman ile birleştirmek. Focus'a yapsınlar alırım. 200 HP kâfidir. Aslında biraz sıkıntı yapması. Ac motor için. Rölanti deviri talebi olacak sistemin. Ve ayrıca deceleration çok önemli. Ac motorun durağan hale düşüş zamanı ayarları vs daha karmaşık 7 Kasım 2019 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tufan Caliskan 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 Aslında biraz sıkıntı yapması. Ac motor için. Rölanti deviri talebi olacak sistemin. Ve ayrıca deceleration çok önemli. Ac motorun durağan hale düşüş zamanı ayarları vs daha karmaşık Start-stop gibi kodlanırsa güzel bir yazılım ve üstüne 1-2 yıllık kullanıcı geri bildirimi ile kaliteli bir sürüşe kavuşur. Geriye uygun maliyet ile pil kapasitesi ve ömrünü artırmak kalır. Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 Servet Aydın yazdı: Isınan piller ve sürücü ile şato ısıtılır 😁 Vaktinde yazdım bir yerlere. Kim ki 600 volt üstünde sistem yaparsa başarılı olur. Ford bizi izliyor demekki Az emek vermedik zamanında. Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 7 Kasım 2019 Yazar Paylaş 7 Kasım 2019 Metin Mankal yazdı: Eeee.Vurdun kırbacı, Sonra..Kükremeyen mastengmi olur .. Kükreme sesi yükleriz Metin hocam. 😁 Servet Aydın yazdı: Ford bizi izliyor demekki Haber şöyle başlamalı idi; "Servet Bey'in düşüncelerinden esinlenen Ford yeni elektrikli aracın nasıl olacağını açıkladı." 😁 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 İyi güzel de bu kadar lityumu çıkaracak çocuk nereden bulunacak? Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 Kuga nın şanzıman kartını tamir etmeyecekti 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 Tufan Caliskan yazdı: Servet Aydın yazdı: Aslında biraz sıkıntı yapması. Ac motor için. Rölanti deviri talebi olacak sistemin. Ve ayrıca deceleration çok önemli. Ac motorun durağan hale düşüş zamanı ayarları vs daha karmaşık Start-stop gibi kodlanırsa güzel bir yazılım ve üstüne 1-2 yıllık kullanıcı geri bildirimi ile kaliteli bir sürüşe kavuşur. Geriye uygun maliyet ile pil kapasitesi ve ömrünü artırmak kalır. 0'dan kalşık yapıyor ise gerek olmaz. Motorda mutlaka olan devir sensörü ile motor frenli rampa vs sıfırdan kalkışı yapmışlardır herhalde Köksal Yılmaz yazdı: Kuga nın şanzıman kartını tamir etmeyecekti Şimdi taşlar yerine oturuyor Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 Elektrik be manuel vites değişik bir ama güzel bir proje olmus Yorum bağlantısı
Önder Özcan 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 Köksal Yılmaz yazdı: Kuga nın şanzıman kartını tamir etmeyecekti Bir de Mb den çıkan vites kulesi vardı. Allahtan ONU TAMİR ETMEDİ hala Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 Önder Özcan yazdı: Bir de Mb den çıkan vites kulesi vardı. Allahtan ONU TAMİR ETMEDİ hala Bize öyle bir parça gelmedi Yorum bağlantısı
Emre Demir 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 2 vites ileri geri 3 de mod vardır spor ,kar ,ekonomi yardır gelsin Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 Servet Aydın yazdı: Kaç vites acep? 3 filandır herhalde 6 ileri demiş yukarıda🤨 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 7 Kasım 2019 Paylaş 7 Kasım 2019 Servet Aydın yazdı: Aslında biraz sıkıntı yapması. Ac motor için. Rölanti deviri talebi olacak sistemin. Ve ayrıca deceleration çok önemli. Ac motorun durağan hale düşüş zamanı ayarları vs daha karmaşık Hepsinin yolu yordamı belli. iki kişi 6 ayda yapar. Yorum bağlantısı
Burak Balci 8 Kasım 2019 Paylaş 8 Kasım 2019 Servet Aydın yazdı: Ac motor sesi daha zalım v8den Lithuim DC ve onu ACye çevirecek 2 büyük trafo ve AC motorun agırlıgı.. enerji kaybı fazla, bence DC motordur o 3 girişli fırçasız DC motor kullanılır, yüksek devir 10000-20000 devir arası olunca ses çok düz ve ince gelir.. Vites sayısı düşük olur, 800 volt kullanmaların sebebi Pil, motorsürücü ve motor arası ana kabloların kesiti inceltilmesi ve ısı enerjisine dönüşmesini engellemek için. Esnek alü formunda pil teknolojisi geliştirilmeden-yaygınlaşmadan elektrikli araç çıkmadan satın almamak gerekli, pil teknolojisi hala geliştirilemedi ve lityum tehlikeli pil türü. Benzine devam onun cigeri, kükremesi en güzel.. Bırak yeni nesiller vızıltıyla ugraşsın 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Kasım 2019 Paylaş 8 Kasım 2019 Yanlış bilgi burak. Yüksek güçte ac nin yanına yaklaşmak zor. 2005 te 100kw toros yaptık 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts