Erdem Dertsiz 27 Kasım 2019 Yazar Paylaş 27 Kasım 2019 Serkan Karakoca yazdı: big cooler en kolay iş yav peki abi cooler için öne ek y boru ile 2 tane mi yoksa mevcudu söküp daha büyük mü? Çağlar Bayur yazdı: patlamaz pal e geri basınç yapar, peki darboğazı anlama yöntemi nedir abi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Kasım 2019 Paylaş 27 Kasım 2019 daha büyük hacimli olan takılır, anlama yöntemi zor, genelde pal parçalanınca anlaşılıyor, ölçümü zahmetli olur zaten, Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 27 Kasım 2019 Paylaş 27 Kasım 2019 Erdem Dertsiz yazdı: peki abi cooler için öne ek y boru ile 2 tane mi yoksa mevcudu söküp daha büyük mü? peki darboğazı anlama yöntemi nedir abi? Tabiki aliminyum gerçek arı peteği be daha büyük hacimli olanı tercih et bendeki ne kadar sıkarsam sıkayım dışardaki hava derecesiyle aynı eğer gece ise 1-2 derece daha düşük dışarı ısısından gündüz ise çok sıcaksa 1-2 derece yüksek oluyor iat Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 9 Aralık 2019 Paylaş 9 Aralık 2019 2cr ankara şubesi serhat isimli youtuber beyefendi değil ? Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 31 Mart 2020 Paylaş 31 Mart 2020 İnsanı heveslendirip duruyosunuz. Passat 1.6 TDI 120Hp DSG için tavsiyen var mı Erdem ? Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 5 Nisan 2020 Yazar Paylaş 5 Nisan 2020 Abdussamed Acar yazdı: İnsanı heveslendirip duruyosunuz. Passat 1.6 TDI 120Hp DSG için tavsiyen var mı Erdem ? stage 1 yazılım 150 bg civarı devam Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 7 Nisan 2020 Paylaş 7 Nisan 2020 (düzenlendi) piyasada 200 hp altı araç kalmadı zaten... Mustang dyno harici hiç bir dyno verisine inanmıyorum ben. sağlıklı 100-200 süresi var mıdır. 7 Nisan 2020 tarihinde Emre Öğüt tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 26 Mayıs 2020 Paylaş 26 Mayıs 2020 Erdem Dertsiz yazdı: orjinal pal abi. 3 bar bastığını gördüm araç üzerinde 2.4 de darboğaz yapacağını zannetmem öyle olsa hortum patlatmazmıyım. Bu arada basınç saatinin hortumunda kelepçede yok 1 kere atmadı yerinden. bu bar, basinc birimi olan bar ise, hortum neden patlasin? 1.4 tsi bile 3 bar map sensoru kullaniyor limit o. bir keresinde turbo kesme valfinin ince hortumunun kelepcesini sokmustum temizlik yaptiktan sonra, takmayi unutmusum, boost gelince onu atiyordu. sonra limp mode. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 26 Mayıs 2020 Paylaş 26 Mayıs 2020 Serkan Karakoca yazdı: onu ben manuel kugaya yapmaya planlıyorum aracı satıyım direk alırım bir kuga 300-350 hp bandına getircem inşalllah 2.0 tdci 4x4 ve manuel :d kuga nin dizeli yeteri kadar saglammi? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Mayıs 2020 Paylaş 26 Mayıs 2020 bu bar, basinc birimi olan bar ise, hortum neden patlasin? 1.4 tsi bile 3 bar map sensoru kullaniyor limit o. bir keresinde turbo kesme valfinin ince hortumunun kelepcesini sokmustum temizlik yaptiktan sonra, takmayi unutmusum, boost gelince onu atiyordu. sonra limp mode. 3 bar anlık başka sürekli 2.5 bar bambaşka. 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 26 Mayıs 2020 Paylaş 26 Mayıs 2020 (düzenlendi) niye baska olsun, hortum yerinden kayip, cikacak olduktan sonra... hortumlarin ic orgu yapisi yorulur kenarindan acilir diyorsak o dogru tabi. onun icinde ozel renkli hortumlar var zaten. 26 Mayıs 2020 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 26 Mayıs 2020 Paylaş 26 Mayıs 2020 Dogan Arsiray yazdı: kuga nin dizeli yeteri kadar saglammi? Mk1 olan gayet iyi şanzıman motor yakıt sistemi uygun big turbo ve gerisini hallederiz:) 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Mayıs 2020 Paylaş 26 Mayıs 2020 niye baska olsun, hortum yerinden kayip, cikacak olduktan sonra... hortumlarin ic orgu yapisi yorulur kenarindan acilir diyorsak o dogru tabi. onun icinde ozel renkli hortumlar var zaten.Basınç yanında birde debi var Yorum bağlantısı
Recommended Posts