Oktay Yılmaz2

Focus 2.5 1.6 TDCI 90 HP Alınır mı?

Recommended Posts

Oktay Yılmaz2

Selamın Aleyküm. 1.6 tdci 90ps trend x araç almaya karar verdim.110 luk mu 90 lık mı daha iyi karar veremedim. Kimisi iyi diyor kimisi ilerde pişman olursun diyor. Kullanan kişiler bilgilendirirse sevinirim. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Darbaz

Ucuz arabaysa alınır. Neden alınmasın.  Eski olduğundan vergiside düşüktür. Bozuk olmadım yeter. Zaten otobanda 120 km hızla gitmek için 22 beygir yetiyor. 90 mış 105 miş hesabını boşverin

  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Çağlar Bayur

araba temiz rakamı makul ise 109 olmasa da olur. tdci da yeterli tork zaten var, o yüzden beygirde atmosferik benzinli gibi çok fark var sanmayın.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Rifat Berber

Uzun süredir kullanıyorum, hiç eksiği yok. 90 ps gayet yeterli,  hatta araç dolu iken bile üzmüyor. yakıtta makul seviyelerde. temiz olsun yeter

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ebrar Tüfek

Yeterli gelmediğinde yazılım ücreti çok yüksek değil. 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Erdem Bozkurt
(düzenlendi)

geçen sene 109 beygir olan focusumu satarken güya ford servisinde çalışan bir alıcı aramıştı,kaç beygir diye sordu 110 dedim, 90lık arıyormuş,ne farkı var dedim 90'lık daha az yakıyormuş.....

tarihinde Erdem Bozkurt tarafından düzenlendi
yanlışlık

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Evren Erakçora

Normal kullanımda farkı fark edemezsin zaten

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Okay Kaygusuz

arac iyiyse alınır zaten bunlar yokmu 90lıklar tutulmuyor yok cekmez gitmez diyenler

sanki kac defa 90lıklara bindilerse alınır yazlımlı 110luk olur hiçbişey olmaz

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ersev Kaya

Dizel otomatik değilse, sorun olmaz zannımca.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet Gül

4 sene 90’lık kullandım, arkadaşta da 110’luk vardı. 90’lık az yakar, turbosu küçük olduğu için alt devirlerde turbo boşluğu azdır, daha iyi toparlar. 100-120 km/s’ye kadar ikisi de  kafa kafaya gider. 100’den sonra 110’luk farkı açar. Dik bir rampayı 90’lık 135 ile çıkarken 110’luk 145 ile çıkar. Farkı yok gibi ama fiyat farkları da pek yok. Aynı parayı vereceksem ben olsam 110’luk alırım. Bu arada fark sadece yazılımsal değil, enjektör, turbo farkı da var. 

  • Beğen 3

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Fatih Ozen

Kesinlikle 90 hp

yakıta fazlaca para vermezsiniz

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Eray Çalışkan

Yanlışım yoksa eğer 90lıklarda DPF yok 110luklarda var. Bence DPF olmaması iyi bir şey, arıza yaptığı zaman başa bela olabiliyor. 

  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ayhan Asil

Bir abimin felsefesi çok hoşuma gider "Öküzüm büyük olsun, çifte gitmezse gitmesin." 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Fatih Keskin

Eray ın dediği gibi 90 lar da dpf yok o yüzden dert te yok

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
İlkay Durmuşlu

6 yıldır kullanıyorum çok şükür triger dışında beni üzmedi. Yakıt ve çekiş ideal. 110'luk kullanmadım, farkını bilemem ama sakin kullanan için 90 yeter. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Eren Sağ

İkisinide kullananlar son hızlar haricinde çok fark olmadığını ifade etmişlerdi, ş.içi ağırlıklı kullanılacaksa yakıt da düşünülerek 90 lık rahatlıkla alınabilir.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Fatih Ozen
(düzenlendi)
Ayhan Asil yazdı:

Bir abimin felsefesi çok hoşuma gider "Öküzüm büyük olsun, çifte gitmezse gitmesin." 

Ayhan bey size bu konuda katılmıyorum 😊

kullanılmayan güç yük getirir devamlı.

6. focusum 2 tanesi 110 hp 3 tanesi 90 hp (biride lpg idi)

inanın hiç gerek yok aratmıyor ki zaten .

Ayhan Asil yazdı:
tarihinde Fatih Ozen tarafından düzenlendi
  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Fatih Ozen

Oktay kardeşim eğer şöyle bir durum ortaya çıkıyor ise,

110 luk çok temiz hatasız olursa o zaman tercih sebebi olabilir.

yoksa durduk yere illa 110 olsun dersen ---kışın 90 lıkta en yüksek 6.5

110 lukta en yüksek 9.5 mutlaka tüketim görürsün.

 

Fakat ayhan bey gibi de düşünebilirsiniz😄

karar sizin tabiiki

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Harun Özden

Bana göre 90'lık daha makbul dpf olmadığı için. Titanium'da 90'lık motor olsaydı onu alırdım.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet Gül

Yakıt farkı yarım litreyi geçmez. 90’lık 6 yakar, 110’luk 6.5 litre. Eşiniz dostunuzdan alın ya da kiralayın derim. Fark yok değil, fark çok var. Boşken farkı hissetmezsiniz, arabaya 5 kişi bagaj dolu bir binin, fark o zaman ortaya çıkıyor. Sonuç olarak 90’lık üzmez, her işinizi görür, DPF olmaması avantajdır. 110’luk iyi gider, memnun eder, yarım litre fazla yakar DPF varsa sorun çıkarabilir. Bundan sonrası şahsi tercih. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Fatih Ozen

Ahmet bey bir yanlışlık olmasın

0,5 lt fark😳

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Eren Sağ
(düzenlendi)
Fatih Ozen yazdı:

Oktay kardeşim eğer şöyle bir durum ortaya çıkıyor ise,

110 luk çok temiz hatasız olursa o zaman tercih sebebi olabilir.

yoksa durduk yere illa 110 olsun dersen ---kışın 90 lıkta en yüksek 6.5

110 lukta en yüksek 9.5 mutlaka tüketim görürsün.

 

Fakat ayhan bey gibi de düşünebilirsiniz😄

karar sizin tabiiki

3 litre fark imkansız, bide mutlaka yazmışsınız, burası fordclub hatırlatırım...6 tane focus kullandım demişsiniz ama yazdıklarınız öyle demiyor.

tarihinde Eren Sağ tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet Gül
Fatih Ozen yazdı:

Ahmet bey bir yanlışlık olmasın

0,5 lt fark😳

Kullanışa göre değişir ancak bu bir litreyi geçmez. Parçaladım 7.2 şehiriçini geçmedi kullandığım 110’luk Focus’lar. 9 litre iddialı rakamlar 1.6 TDCI için. E350 CDI o rakamları görüyor. 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Fatih Ozen
(düzenlendi)

Kütahyada kışın tam ortasında 110 lukta 9lt. değerlerini gördüm.

şu durumda 

size mi  itimat edeyim yada gözümle gördüğüme .

siz karar verin.

Ayrıca bende bu forumda galiba 6 yılımı doldurdum.

 

tarihinde Fatih Ozen tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet İhsan Akşen

Anlık olarak 9 görmüş olabilirsiniz ama çok yaktığımi düşünen ben bile şehir içi 7.5 litreyi geçmedim 110 luk dpf siz focus ile. Euro 5 olanlar daha az yakıyor.

Mesajı paylaş


Mesajın linki

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.