Gökhan Avdan 22 Ocak 2020 Paylaş 22 Ocak 2020 Merhaba arkadaşlar 2005 model Cmax ghia tdi aracim ilk aldığımda debriyaj yukarıda kavrıyordu ve kalkış esnasında araç titreyerek kalkıyordu sonrasında ustam ile konuştuk ve sachs marka baskı balata, debriyaj bilyası ve şanzıman yağı değişimi yaptık. İlk zamanlar aracın kavrama noktası normale döndü kalkışlarda titreme ortadan kalktı herşey düzeldi derken ilk zamanki haline döndü. Debriyaj yukarıda kavrıyor kalkışlarda titreme yapıyor rampada el freni olmadan çok geri kaçırıyor ve kalkış mümkün olmuyor.Kimi üst merkez diyor kimi havasını alamamışlardır diyor basından geçen veya yaptıran varmı degerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Mustafa Şahin2 22 Ocak 2020 Paylaş 22 Ocak 2020 baskı balata değiştirirken volant değiştirdiniz mi ? Yukarıda kavramayla alakası olup olmadığı bilmiyorum ama kalkışta tekleme veya titreşimin volant veya motor takozundan olabileceğini düşünüyorum Yorum bağlantısı
Gökhan Avdan 22 Ocak 2020 Yazar Paylaş 22 Ocak 2020 volantı degiştirmeye gerek olmadıgını söyledi usta değiştirmedik. Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 22 Ocak 2020 Paylaş 22 Ocak 2020 Ben hepsini birden değişmiştim bu yüzden böyle bir problemle karşılaşmadım. Bir de volant veya baskı balata kilitlemiş olabilir diye fikir yürütüyorum çünkü aracı aldığımı ikinci haftası ustaya değiştirelim dedim ustam bana hangisi olduğunu hatırlamıyorum ama ikisinden birininin kilitlendiğini söylemişti. Yorum bağlantısı
Mustafa Şahin2 22 Ocak 2020 Paylaş 22 Ocak 2020 Volant olmuş 2 bin tl keşke değiştirseydiniz Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 22 Ocak 2020 Paylaş 22 Ocak 2020 Çağlar Bayur yazdı: motoru stop ederken sallantı var mı ? O stop ederken ki sarsıntı volan değişince geçse keşke Çağlar bey, benim geçmedi maalesef. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Ocak 2020 Paylaş 22 Ocak 2020 Ahmet İhsan Akşen yazdı: O stop ederken ki sarsıntı volan değişince geçse keşke Çağlar bey, benim geçmedi maalesef. yapılan işlem ne idi? Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 22 Ocak 2020 Paylaş 22 Ocak 2020 Baskısı, balata, volan, şanzıman yağı ve alt takozu değişti, stop ederken sallanıyor hala. Yorum bağlantısı
Mustafa Şahin2 22 Ocak 2020 Paylaş 22 Ocak 2020 Ahmet İhsan Akşen yazdı: Baskısı, balata, volan, şanzıman yağı ve alt takozu değişti, stop ederken sallanıyor hala. Motor üst takozundan yapıyor sanırım. Bende değiştireceğim en kısa sürede. Oem 400-450tl gibi bir fiyat Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 22 Ocak 2020 Paylaş 22 Ocak 2020 Mustafa Şahin2 yazdı: Motor üst takozundan yapıyor sanırım. Bende değiştireceğim en kısa sürede. Oem 400-450tl gibi bir fiyat Emin olsam hemen değiştiririm, çok rahatsız edici bir sallantı. Değişim yapan usta sağlam dedi. Diğer iki takoz değişti bence 10 senede bunun sağlam sağlaması normal değil ama bilemedim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Ocak 2020 Paylaş 22 Ocak 2020 Ahmet İhsan Akşen yazdı: Baskısı, balata, volan, şanzıman yağı ve alt takozu değişti, stop ederken sallanıyor hala. bir motor kulağı kalmış aslında ilk ona bakılmalı. şanzıman takozu orjinal parça mı Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 22 Ocak 2020 Paylaş 22 Ocak 2020 Motor kulağı 2 sene önce değişti, tek kalan şanzıman üst kulağı aslında. Yorum bağlantısı
Recommended Posts