Murat Öngür 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 Merhaba Geçen bir yere gittim geri döndüğümde lastiğin indiğini gördüm , e tabi çıkardım yedek lastiği diğeri sökmeye başladım 4 bijon çıktı birisi çıkmıyor hemen hemen tüm dişleri sıyrılmış , yalama olmuş resmen , Bende cırcırı kırma pahasına ufak lokma takıp üzerine zıplaya zıplaya söktüm tabi bu denemeler 45 dk yı buldu. Bu somunlar neden yalama olur ? Lastıkcıde ki yada servislerdeki hava tabancalarından mı oluyor acaba ? birde benim bildiğim 4 bijon kullanmakta bir sıkıntı olmaz, yanlışda biliyor olabilirim herhangi bir sıkıntı olur mu 4 bıjon kullanmak ?? Yorum bağlantısı
Erkan Işık 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 En son kim söktüyse takan usta civatayı dişine oturmadan makıne ile sıkmıştır makıneler torklu darbeli fazl cevırınce cıvatayı ne olur sıyırır gecer Yorum bağlantısı
Deniz Kom 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 Lastiği takanın marifeti nedeniyle sıyrılıyor. 4 bijon da tutar ama riske girmeye gerek yok. 1 tane bijon 10 lira bile değil. Parçacılardan bulabilirsiniz. Benim Fiesta'mın da bijonunu çalmışlardı geçen sene. 7 TL'ye buldum, taktırdım. Bijon kesip fırlayan lastiği gördükten sonra bu risklere girmeye korkuyorum. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 tork anahtarı kullanmıyorlar ondan oluyor. 3 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 Saplamasını da değiştirin dişleri bozulmuştur. Elle tutturmadan direk tabancayla sıkılıyor diş atladığında böyle oluyor. Yorum bağlantısı
M. Asım Kahraman 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 Basınçlı tabancalar saplama ve somunların katili. Önceki aracımda başıma geldi, somun kaynamış lastikçi de sökmeye zorlayınca saplama da yatağını sıyırıp kendisine kaynayan bijonla karşılıklı boşa dönmeye başladılar. Araç tornacıya gitti. En son tornacı bir saat uğraşarak somunu kırmayı başardı fakat canına okudu, abs dişlileri çatladı vs iş çok masraf açtı. Yorum bağlantısı
Alper Tuğlu 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 Kışlık lastiklere geçerken benzer bir durum başıma geldi. Usta ilk üç bijonu söktü 4. yü sökemedi. Bijon anahtarıyla zorlaya zorlaya söktü. Baktık saplamanın dişlerini sıyırdı. Neden olur dedim "somunu yerine oturtmadan tabancanın ağzına takarlar o yüzden olur "dedi. Ama yazlıkları da sen takmıştın dedim ses çıkarmadı. Üç bijonla gittim sanayiye bozulan saplamayı yenisiyle değiştirdik. Yenisi 6_7 lira falandı. 20 tl falanda ustaya verdim. Bence sizde en kısa zamanda değiştirin. 1 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 Hatalı sıkma gücü hatalı diş geçirme bozar Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 2015 ve yakın yıllardaki focusların bizonlarının kafaları ince sacla kaplı, lastikçiler güçlü makinalarla giriştiğinden kafaları hemen kopuyor. Hatalı sıkma gücü ve aşınmış lokma kafası sıyırıyor. Yorum bağlantısı
Tahir Ak 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 130 NM genelde binek araçlara yeterli iken 400nm ile tır bijonu sıkar gibi çat çat somuna uygulanan kuvvete bijon mu dayanır. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 hatalı dişi 1 defa tutturusa bozar. gereksiz yere köküne kadar sıkacam derse yine bozar Yorum bağlantısı
Coşku Mert 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 şu mereti kullansalar bijonlar ömürlük olurda hava tabancası varken kim uğraşacak tork anahtarıyla 2 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 10 Şubat 2020 Yazar Paylaş 10 Şubat 2020 Ü.Emre Kartal yazdı: Saplamasını da değiştirin dişleri bozulmuştur. Elle tutturmadan direk tabancayla sıkılıyor diş atladığında böyle oluyor. yok dişlere baktım sıkıntısız sadece somunun çevresi ezilmiş Deniz Kom yazdı: Lastiği takanın marifeti nedeniyle sıyrılıyor. 4 bijon da tutar ama riske girmeye gerek yok. 1 tane bijon 10 lira bile değil. Parçacılardan bulabilirsiniz. Benim Fiesta'mın da bijonunu çalmışlardı geçen sene. 7 TL'ye buldum, taktırdım. Bijon kesip fırlayan lastiği gördükten sonra bu risklere girmeye korkuyorum. Buldum orj li 13 TL iki tane aldım gelince hemen takıcam biride yedek de dursun Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 Coşku Mert yazdı: şu mereti kullansalar bijonlar ömürlük olurda hava tabancası varken kim uğraşacak tork anahtarıyla Tork anahtarı olsa da kim kaç torkla sıkacağını nereden bilsin Bizim ülkede zor böyle şeyler maalesef. 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 Dişi saglammı saplama yı sıyırmamısmı peki Yorum bağlantısı
Coşku Mert 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 sanayi ortami gözümün önüne gelince hak veriyorum [emoji1] Tork anahtarı olsa da kim kaç torkla sıkacağını nereden bilsin [emoji4] Bizim ülkede zor böyle şeyler maalesef. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 Serviste tork anahtarı ile mi sıkılıyor? 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 Serviste tork anahtarı ile mi sıkılıyor?Balıkesir Ford kullanır 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 10 Şubat 2020 Yazar Paylaş 10 Şubat 2020 Erkan Işık yazdı: Dişi saglammı saplama yı sıyırmamısmı peki saplama sağlam, sadece somunun dışı sıyırmış 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 (düzenlendi) Sani Gerşon yazdı: Tork anahtarı olsa da kim kaç torkla sıkacağını nereden bilsin Bizim ülkede zor böyle şeyler maalesef. 110nm ile sikiyorum genelde 100-110 arasi diyorlar 10 Şubat 2020 tarihinde Mustafa Cerci tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Koray Demir 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 Sani Gerşon yazdı: Tork anahtarı olsa da kim kaç torkla sıkacağını nereden bilsin Bizim ülkede zor böyle şeyler maalesef. İşini gerçekten profesyonel olarak yapan yerler var. Euromaster Michelin servisinde mesela denk geldim Ford bijonu hassas diye havalı tabanca kullanmadılar bijon anahtarı ile usulüne uygun şekilde sök tak yapıldı sonrasında markalara göre katalog bir liste var oradan bakıp torkluyor personel. 135 Nm tork ayarını görünce şaşırıp sormuştum. Tork anahtarının periyodik kalibrasyonunu bile yaptırmışlar. Müdahale dahi edemedim. Tork anahtarı bulundurmayan ve kullanmayan lastikçinin önünden geçmem kazanmasın. Çünkü değişime diğer kasaplarla aynı miktarı ödüyorum bu kadar titizliğe para değil (50 TL) 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 İşini gerçekten profesyonel olarak yapan yerler var. Euromaster Michelin servisinde mesela denk geldim Ford bijonu hassas diye havalı tabanca kullanmadılar bijon anahtarı ile usulüne uygun şekilde sök tak yapıldı sonrasında markalara göre katalog bir liste var oradan bakıp torkluyor personel. 135 Nm tork ayarını görünce şaşırıp sormuştum. Tork anahtarının periyodik kalibrasyonunu bile yaptırmışlar. Müdahale dahi edemedim. Tork anahtarı bulundurmayan ve kullanmayan lastikçinin önünden geçmem kazanmasın. Çünkü değişime diğer kasaplarla aynı miktarı ödüyorum bu kadar titizliğe para değil (50 TL)Ben de euromaster a gittim ama boylesini gormedik. Hangisi sizinki? Yorum bağlantısı
Koray Demir 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 Sani Gerşon yazdı: Çankaya Lastik Euromaster. Butik bir yer ama işçiliği kusursuz. https://www.euromaster.com.tr/lastik-bayisi/694884-cankaya-oto-lastik-mehmet-karadede-euromaster Yorum bağlantısı
Koray Demir 10 Şubat 2020 Paylaş 10 Şubat 2020 Sani Gerşon yazdı: Ben istanbul da sandim ya Yok lokasyon her daim Ankara 👍😀 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts