İçeriğe Yönlendir

Yeni Volkswagen Caddy


Sinan Akgöl

Recommended Posts

Sinan Akgöl

MQB platformuyla üretilen yeni Volkswagen Caddy'nin tanıtımı yapılmış.

Dizel TDI, Benzinli TSI, Doğalgazlı olan TGI motorları olacakmış,

Dizeller 

2.0tdi olan makineler, 75,102,122hp olarak üç farklı hp seçimi, 122hp'de 7 ileri DSG ve 4motion seçeneği varmış.

1.5 TSI makine ise 122hp 6 ileri manuel ve 7 ileri DSG olarak satışa sunulacakmış.

200220165.27_xl.jpg?v=1ERP2ZnfXYAkVXsN?format=jpg&name=4096x409200220165.28_xl.jpg?v=1200220165.47_xl.jpg?v=1ERPvhrSW4AEBcoJ?format=jpg&name=medium

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Yasir Bilici
(düzenlendi)

Tasarım çok göreceli kavram ama gerçekten çok başarısız olmuş özellikle arkası Kangoo ya kaymış.Teknik olarak çok iyi araçtır eminim fakat tasarım olarak hiçbir albenisi bulunmuyor (Halen arka camlar elektrikli değil en büyük eksi)fotoğraflara bakarsak,gerçekte görmek lazım.Bunun rakamlar yine baya uçar, Fiy-Perf. Olarak yine en mantıklı araç yine Rifter duruyor.

tarihinde Ali Yasir Bilici tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen
Sinan Akgöl yazdı:

2.0tdi olan makineler, 75,102,122hp olarak üç farklı hp seçimi, 122hp'de 7 ileri DSG ve 4motion seçeneği varmış.

1.5 TSI makine ise 122hp 6 ileri manuel ve 7 ileri DSG olarak satışa sunulacakmış.

1.6 TDI yoksa Türkiye'de işi de yok :) 

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl

Dizeller git gide azalicak bu net 2020 yilinin modellerine bakiyorum bir iki gundur aşama aşama markalar azaltiyor. Turkiyeye ozel 1.6tdi getirirler belki. 

Yorum bağlantısı
Mutlu Kanter
(düzenlendi)

Dış Tasarım fena değil ama , Rifter daha iyi duruyor hem iç hemde dış

Caddy'nin  bazı parçalarını biz basacağız belki o yüzden  sempatik gelmiştir.

tarihinde Mutlu Kanter tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Nihat Palolu

Direksiyon ve vites ford, bagaj kapağı doblo’yu anımsattı bana. Ruhsatta kamyonet yazacaksa 2.0 litre olması önemli değil de, 72 beygirlik model ilginç.

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Nihat Palolu yazdı:

Direksiyon ve vites ford, bagaj kapağı doblo’yu anımsattı bana. Ruhsatta kamyonet yazacaksa 2.0 litre olması önemli değil de, 72 beygirlik model ilginç.

Avrupa vergilendirmesi içindir sanırım düşük hp.

Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen
Nihat Palolu yazdı:

Ruhsatta kamyonet yazacaksa 2.0 litre olması önemli değil

Panelvan geçip 1.9 sınırına tâbi değil mi bunlar 🤔

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Mutlu Kanter yazdı:

Dış Tasarım fena değil ama , Rifter daha iyi duruyor hem iç hemde dış

Caddy'nin  bazı parçalarını biz basacağız belki o yüzden  sempatik gelmiştir.

ben rifteri test ettim ilk çıktığında. herşeyiyle çok iyi olmuş o araç. binek otomobil gibi.sessiz sedasız. fiyatı daha ucuz olsaydı alacaktım bir tane. ama gel gör ki sonuçta ticari araç muamelesi görecek bir araca 130 bin tl verilmezdi 1.5 sene önce. o esnada dacia dokker 65 bin tl idi. şimdi daha da saçma fiyatları. hiç alınmaz. zaten kaç tane gördünüzki bunlardan piyasada. caddy daha da pahalı olacaktır.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

bir önceki nesil kazasız düz vites, 2.0 tdi caddy niz değerinden alınır itina ile remap edilir.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Nihat Palolu yazdı:

Direksiyon ve vites ford, bagaj kapağı doblo’yu anımsattı bana. Ruhsatta kamyonet yazacaksa 2.0 litre olması önemli değil de, 72 beygirlik model ilginç.

 

1900 cc üstü ve altı olarak ayrılır.. 

1900 cc üstü panelvan vergisi çok yüksek. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Nihat Palolu
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

1900 cc üstü ve altı olarak ayrılır.. 

1900 cc üstü panelvan vergisi çok yüksek. 

 

Kamyonetle arasında çok fark yok, yıllık fark 233,00 TL

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...