Sinan Akgöl 20 Şubat 2020 Paylaş 20 Şubat 2020 MQB platformuyla üretilen yeni Volkswagen Caddy'nin tanıtımı yapılmış. Dizel TDI, Benzinli TSI, Doğalgazlı olan TGI motorları olacakmış, Dizeller 2.0tdi olan makineler, 75,102,122hp olarak üç farklı hp seçimi, 122hp'de 7 ileri DSG ve 4motion seçeneği varmış. 1.5 TSI makine ise 122hp 6 ileri manuel ve 7 ileri DSG olarak satışa sunulacakmış. 2 Yorum bağlantısı
Ali Yasir Bilici 20 Şubat 2020 Paylaş 20 Şubat 2020 (düzenlendi) Tasarım çok göreceli kavram ama gerçekten çok başarısız olmuş özellikle arkası Kangoo ya kaymış.Teknik olarak çok iyi araçtır eminim fakat tasarım olarak hiçbir albenisi bulunmuyor (Halen arka camlar elektrikli değil en büyük eksi)fotoğraflara bakarsak,gerçekte görmek lazım.Bunun rakamlar yine baya uçar, Fiy-Perf. Olarak yine en mantıklı araç yine Rifter duruyor. 20 Şubat 2020 tarihinde Ali Yasir Bilici tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 20 Şubat 2020 Yazar Paylaş 20 Şubat 2020 Bir kaç görsel daha ekliyeyim, 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 21 Şubat 2020 Paylaş 21 Şubat 2020 Sinan Akgöl yazdı: 2.0tdi olan makineler, 75,102,122hp olarak üç farklı hp seçimi, 122hp'de 7 ileri DSG ve 4motion seçeneği varmış. 1.5 TSI makine ise 122hp 6 ileri manuel ve 7 ileri DSG olarak satışa sunulacakmış. 1.6 TDI yoksa Türkiye'de işi de yok Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 21 Şubat 2020 Yazar Paylaş 21 Şubat 2020 Dizeller git gide azalicak bu net 2020 yilinin modellerine bakiyorum bir iki gundur aşama aşama markalar azaltiyor. Turkiyeye ozel 1.6tdi getirirler belki. Yorum bağlantısı
Mutlu Kanter 21 Şubat 2020 Paylaş 21 Şubat 2020 (düzenlendi) Dış Tasarım fena değil ama , Rifter daha iyi duruyor hem iç hemde dış Caddy'nin bazı parçalarını biz basacağız belki o yüzden sempatik gelmiştir. 21 Şubat 2020 tarihinde Mutlu Kanter tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 21 Şubat 2020 Paylaş 21 Şubat 2020 Direksiyon ve vites ford, bagaj kapağı doblo’yu anımsattı bana. Ruhsatta kamyonet yazacaksa 2.0 litre olması önemli değil de, 72 beygirlik model ilginç. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 21 Şubat 2020 Yazar Paylaş 21 Şubat 2020 Nihat Palolu yazdı: Direksiyon ve vites ford, bagaj kapağı doblo’yu anımsattı bana. Ruhsatta kamyonet yazacaksa 2.0 litre olması önemli değil de, 72 beygirlik model ilginç. Avrupa vergilendirmesi içindir sanırım düşük hp. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Nihat Palolu yazdı: Ruhsatta kamyonet yazacaksa 2.0 litre olması önemli değil Panelvan geçip 1.9 sınırına tâbi değil mi bunlar 🤔 Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Arkadan modifiyeli bir doblo geniş aile gibi geldi . 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 Mutlu Kanter yazdı: Dış Tasarım fena değil ama , Rifter daha iyi duruyor hem iç hemde dış Caddy'nin bazı parçalarını biz basacağız belki o yüzden sempatik gelmiştir. ben rifteri test ettim ilk çıktığında. herşeyiyle çok iyi olmuş o araç. binek otomobil gibi.sessiz sedasız. fiyatı daha ucuz olsaydı alacaktım bir tane. ama gel gör ki sonuçta ticari araç muamelesi görecek bir araca 130 bin tl verilmezdi 1.5 sene önce. o esnada dacia dokker 65 bin tl idi. şimdi daha da saçma fiyatları. hiç alınmaz. zaten kaç tane gördünüzki bunlardan piyasada. caddy daha da pahalı olacaktır. Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 arkadan doblo gibi olmuş acaba kamyonet mi yine Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 ford la fiat ı iyi incelemişler, doğru yoldalar demek Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 22 Şubat 2020 Paylaş 22 Şubat 2020 bir önceki nesil kazasız düz vites, 2.0 tdi caddy niz değerinden alınır itina ile remap edilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Şubat 2020 Paylaş 23 Şubat 2020 Nihat Palolu yazdı: Direksiyon ve vites ford, bagaj kapağı doblo’yu anımsattı bana. Ruhsatta kamyonet yazacaksa 2.0 litre olması önemli değil de, 72 beygirlik model ilginç. 1900 cc üstü ve altı olarak ayrılır.. 1900 cc üstü panelvan vergisi çok yüksek. 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: 1900 cc üstü ve altı olarak ayrılır.. 1900 cc üstü panelvan vergisi çok yüksek. Kamyonetle arasında çok fark yok, yıllık fark 233,00 TL Yorum bağlantısı
Recommended Posts