Eyüp Çetin 1 Mayıs 2020 Paylaş 1 Mayıs 2020 ABD merkezli elektrikli araç start-up’ı Bollinger Motors, dünyanın ilk ve tek 3. sınıf elektrikli araç platformu olarak tanımladığı yeni şasisi üzerine inşa ettiği kamyon tasarımını tanıttı. İki veya dört kapılı kabin ve çeşitli dingil mesafesi uzunlukları sunan araç, ihtiyaca göre uyarlanabiliyor. Mart ayında paylaştığımız bir haberde, olağanüstü dayanıklı elektrikli SUV ve kamyonetleri ile tanınan ABD merkezli start-up şirketi Bollinger Motors’un yeni 3. sınıf elektrikli araç platformunu tanıttığını sizlerle paylaşmıştık. Michigan merkezli şirket, şimdi de 'dünyanın ilk ve tek 3. sınıf elektrikli araç platformu’ olarak tanımlanan yeni şasi modeli üzerine inşa edilen B2 adındaki kamyon tasarımını gün yüzüne çıkardı. Ford, Chevy ve Dodge dahil olmak üzere hemen her kamyon üreticisi, kamyonetlerini müşterinin ihtiyacına göre uyarlanabilen bir şasi kabin versiyonu sunuyor. Bollinger Motors’un tasarladığı mimari de aynı yaklaşıma sahip olmakla birlikte, rakiplerine kıyasla çok daha etkileyici özellikler sunuyor. Farklı dingil mesafelerine uyum sağlayacak şekilde tasarlanabilen B2, iki kapılı veya dört kapılı olmak üzere iki farklı kabin versiyonuna sahip. Bollinger, elektrikli pick-up’ının belediyeler, park hizmetleri, acil durum müdahale araçları, havaalanları, inşaat, çevre düzenlemesi, güvenlik gibi daha onlarca alanda rahatlıkla kullanılabileceğini söylüyor. Araç, 5.000 kilogramlık taşıma kapasitesi sunuyor 120 kWh ve 180 kWh batarya paketlerini barındırabilen araç şasisi, 5.000 kilogramlık taşıma kapasitesi, elektronik çekiş kontrolü, elektronik denge kontrolü, hidrolik direksiyon, entegre bir termal yönetim sistemi ve bağımsız ön-arka süspansiyon sistemine sahip. B2’de ayrıca elektrikli el aletleri için 10 kW'lık dahili şarj cihazı ve invertör de olacak. 614 beygir gücü üreten araç, 322 kilometrelik sürüş menziline sahip Bollinger, farklı dingil mesafelerine uyum sağlayacak şekilde tasarlanabilen B2’nin 614 beygir gücü ve 906 Nm tork değeri üreten iki elektrikli motor ile donatılacağını belirtiyor. Tek şarjla minimum 322 kilometrelik sürüş menzili sunacağı açıklanan araç, Tesla Cybertruck ve Rivian R1T gibi rakipleri karşısında oldukça iddialı görünüyor. Kaynak: webtekno.com "Dünya'nın ilk ve tek 3. sınıf elektrikli araç platformu" ne demek? 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Mayıs 2020 Paylaş 2 Mayıs 2020 Biri kocamaaan fabrika(lar) olmuş seri üretim yapan firma haline gelmiş. Diğeri start up.. rakip nerde? izleyin: Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Mayıs 2020 Paylaş 2 Mayıs 2020 Mehmet Göktürk yazdı: Biri kocamaaan fabrika(lar) olmuş seri üretim yapan firma haline gelmiş. Diğeri start up.. bu komedyen geçen senelerde evde kalsa idi bu arabaları alıp şimdi gezebilir miydi? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Mayıs 2020 Paylaş 2 Mayıs 2020 Çağlar Bayur yazdı: bu komedyen geçen senelerde evde kalsa idi bu arabaları alıp şimdi gezebilir miydi? Sağlam kazandı. Ama düzgün adamdı ben öğrenciyken dinlerdik tv de. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Mayıs 2020 Paylaş 2 Mayıs 2020 Mehmet Göktürk yazdı: Sağlam kazandı. Ama düzgün adamdı ben öğrenciyken dinlerdik tv de. evdekalsaydı bugün ne yiyecekti? bu bağlamda evdekalan yarın ne yiyecek? Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 2 Mayıs 2020 Paylaş 2 Mayıs 2020 Önden bakınca arkası görülüyor. Çok ilginç 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 2 Mayıs 2020 Paylaş 2 Mayıs 2020 Daha önce konusu olmuştu, direk arakozlinger yapmışlar, bu aracın babası budur 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts