Ali Darbaz 7 Haziran 2020 Paylaş 7 Haziran 2020 Merhaba Amcamın kızının, 58000 tl fiyata yeni aldığı henuz 118000 kmde olan aracını test etme imkanım oldu. İstanbul en kalabalık yerinde Gayrettepede kullanıyor. Acemi bir bayan olduğu için arabasının muayene uygun olup olmadığını bakmamı istedi. Bakımını yaptırmış, bir kaç haftadır sürüyor. Bende biraz kullanıp bıraktığı intibayı anlatmak istedim. Araba düşük gaz pedalı tepkilerinde silkelemeden vitesleri geçiyor. Gayet yumuşak, hiç hissetmiyorsunuz. Motorun akselerasyonu gayet iyi. 13 yaşında bir araba için fazla iyi süspansiyonları var. Çok konforlu , belki bir önceki sahibi değiştirmiştir. Ortada kocam ekranlar, kafa karıştıran dikkat dağıtan sözde ergonomik ekranlar yok. Herşey analog ve fiziksel. Düğmeni çevir, hizmet servisini al. Kliması çok iyi çalışıyor. Fanın gücü epey yüksek. Genç bir bayan sürücünün üstesinden gelebileceği, olabildiğince basit bir araba. Fiyatı 58000 tl olması dışında rahatsız eden bir huyu yok. Ayağınızı gazdan çekince klasik olarak yüksek vitese takıyor. Tüketimi ise hiç sıkıntı olmamış. Ben ölçemedim, fakat Gayrettepe trafiğine girmesine rağmen tüketim konusunda başı ağrımamış. Uzun lafın kısası bu 13 yıllık otomobil gayet diri ve sağlam duruyor. Kullanımı ise gayet samimi ve basit. Benim test sürüşümden başarıyla geçti. Gerek dip gaz tepkimeleri, gerek vites geçişleri 2020 model otomobillerde nasılsa, bu 13 yaşındaki arabadada aynı. Bana dünyayı yeniden keşfettirmek zorunda bırakmadı. Sevdim arabayı. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 7 Haziran 2020 Paylaş 7 Haziran 2020 2.0 lt altı turbosuz atmosferik motor teknolojisi artık son kerteye geldi neredeyse 30 yıl öncesi araçlarıyla aynı gücü alabiliyoruz üstüne daha da koyulup geliştirilemiyor benzinden alınan verim düşük bir yere kadar. 1.4 motor lpgye acayip uyumludur 40 lık simit tüple rekor tüketim elde edersiniz benzinde kullanmak külliyen cebe zarar. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 7 Haziran 2020 Paylaş 7 Haziran 2020 Multivanın yanına almak istediğim araba, ama 1.4 tdi pd80 olacak 3 silindir. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 7 Haziran 2020 Paylaş 7 Haziran 2020 Ebrar Tüfek yazdı: Multivanın yanına almak istediğim araba, ama 1.4 tdi pd80 olacak 3 silindir. Var bı tane tanıdikta belki satacak da fiyatı kestiremiyor 220 binde mi ne ama kedi göz değil ben kedi göz seviyorum bunlarda. Yavru w210 🐈 1 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 7 Haziran 2020 Paylaş 7 Haziran 2020 Mustafa Tüfekçi yazdı: Var bı tane tanıdikta belki satacak da fiyatı kestiremiyor 220 binde mi ne ama kedi göz değil ben kedi göz seviyorum bunlarda. Yavru w210 🐈 Param olsa ilandaki lacivert pd130 polo cup'ı alır gelirdim hiçbişeyine bakmadan 4 göz de, facelift de çok iyi, tam şehir içinde binmelik. Bunların 3 kollu direksiyonu olanlar acaip hoşuma gidiyor Çok nadir içi bej dijital klimalı 3 kol direksiyonlu var, bi denk gelirse 10 sene binerim Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Haziran 2020 Yazar Paylaş 7 Haziran 2020 Araba hakkında benim için önemli bazı verilere ulaştım. Öncelikle Maksimum tork devri 3200, 128 newton tork üretiyor. Yaşına göre gayet iyi bir veri. Klima kompresörü değişken orantılı stroka sahip. Sabit stroklu klimanın ne kadar rahatsız edici olduğunu kendi Hyundai i10 aracımdan biliyorum. Değişken oranlı kompresörde motor devrinden bağımsız iyi bir soğutma yakalanabiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Haziran 2020 Paylaş 7 Haziran 2020 Bunda varsa bizim Fiestada da belki vardır bu sistem. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Haziran 2020 Yazar Paylaş 7 Haziran 2020 (düzenlendi) Yine 2007 model b sınıfı bir otomobilden beklenmeyecek bir hareket. Arabanın tork konverterli şanzımanında 3 ve 4 ncü viteslerde "mechanisch mit überbrückungskupplung" yani mekanik kavrama var. Bilinen adıyla damper kilidi var. Bu da 3 ve 4 de yakıt ekonomisi sağlıyor. Ben buarabaya bayıldım. Ama halen fiyat yüksek. Arabanın görünürde 4 vitesi var ama aslında 6 ileri vitesi var. 1 vites 2 vites 3h kilitsiz 3m kilitli 4h kilitsiz 4m kilitli 7 Haziran 2020 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Haziran 2020 Yazar Paylaş 7 Haziran 2020 Koray Demir yazdı: 2.0 lt altı turbosuz atmosferik motor teknolojisi artık son kerteye geldi neredeyse 30 yıl öncesi araçlarıyla aynı gücü alabiliyoruz üstüne daha da koyulup geliştirilemiyor benzinden alınan verim düşük bir yere kadar. 1.4 motor lpgye acayip uyumludur 40 lık simit tüple rekor tüketim elde edersiniz benzinde kullanmak külliyen cebe zarar. Bence hiç lpg elleştrimesin. Spritmonitör verisi 8,5 litre. Bizim kız günde 7 km yol yapıyor. Hazır çalışan araba, lpg montajı sonrası orasını burasını bozarlar, eksilmeyen suyu eksilir, çalışan kliması arıza yapar boşver böyle iyi. Araba benzin yakarak ekstra güven aşılıyor bence. Güven duygusu önemli. 3 Yorum bağlantısı
Emrah Altun 7 Haziran 2020 Paylaş 7 Haziran 2020 Bulamadık şöyle temiz bir araba. Güle güle kullanın. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 7 Haziran 2020 Paylaş 7 Haziran 2020 Arkadaşta var 80 binde daha ilk sahibi. Goal güzel paket. Jantı filan iyi duruyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Haziran 2020 Paylaş 7 Haziran 2020 Ali Darbaz yazdı: Uzun lafın kısası bu 13 yıllık otomobil gayet diri ve sağlam duruyor. benim 96 yı görmedin dimi hiç. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 7 Haziran 2020 Paylaş 7 Haziran 2020 Mert Yeldan yazdı: Arkadaşta var 80 binde daha ilk sahibi. Goal güzel paket. Jantı filan iyi duruyor. Bayide sıfır satıldigi günleri hatırlıyorum golf 5 de de vardı bu paket 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts