Orçun Koch 10 Haziran 2020 Paylaş 10 Haziran 2020 Merhaba, Aracım stock 143 beygir iken, lastikler fabrika orjinal boyutu olan 215 45 18' di. Şu an turbolanarak 220+ olunca özellikle kalkışta 1 ve 2. viteste çok sarmaya başladı. Sizce tabanı 225 yapmak işe yarar mı, yoksa sadece yakıt sarfiyatı artışı, hızlanmaya negatif etki vb mi olur? Benim fikrim: Tabanı 1 cm arttırarak, daha az saracak ve hızlanmaya + etkisi olacak. Diğer yandan yanak da artacak... Sizlerin fikri nedir? Teşekkür ederim.. Yorum bağlantısı
Mehmet Zincirkıran 11 Haziran 2020 Paylaş 11 Haziran 2020 Artıları Lastik yeri daha iyi tutacaktır Konfor artacaktır Lastik çapı büyüdüğünden (kadrandan bağımsız olarak ) hızlanma iyileşecektir. Eksileri Yakıt sarfiyatı artacaktır Belki yol sesi artacaktır 225 yaparken lastik markası hatta modelini göz önünde tuturak yaparsanız, lastik basınçları optimum olursa tutunma daha da artacaktır. 1 Yorum bağlantısı
Orçun Koch 11 Haziran 2020 Yazar Paylaş 11 Haziran 2020 Mehmet Zincirkıran yazdı: Lastik çapı büyüdüğünden (kadrandan bağımsız olarak ) hızlanma iyileşecektir. Mehmet bey 0-100 süresi kısalacak mı? Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 11 Haziran 2020 Paylaş 11 Haziran 2020 215 18" için ufak bir ölçü bence görünüş itibariyle bile, focus 2 de 225/40R18 var, focus 3 de 235/40R18. %0.8 küçülme ile 235/40R18 %0.3 büyüme ile 245/40R18 daha mantıklı dönüşümler olur sarma için ama kapıda yazmayan ölçüler muayenede sıkıntı olabiliyor dikkat edin. 1 Yorum bağlantısı
Orçun Koch 11 Haziran 2020 Yazar Paylaş 11 Haziran 2020 Ahmet İhsan Akşen yazdı: 215 18" için ufak bir ölçü bence görünüş itibariyle bile, focus 2 de 225/40R18 var, focus 3 de 235/40R18. %0.8 küçülme ile 235/40R18 %0.3 büyüme ile 245/40R18 daha mantıklı dönüşümler olur sarma için ama kapıda yazmayan ölçüler muayenede sıkıntı olabiliyor dikkat edin. Bilgiler için sağolun. Muayenede jant çapı değişikliği ve Yük indexinde azalma yoksa sorun olmuyor deniyor. Yorum bağlantısı
Cem Işık 11 Haziran 2020 Paylaş 11 Haziran 2020 Orçun Koch yazdı: Bilgiler için sağolun. Muayenede jant çapı değişikliği ve Yük indexinde azalma yoksa sorun olmuyor deniyor. Aracın tavsiye edilen fabrikasyon ölçüleri dışındaki lastikler muayenede sorun olur. Yorum bağlantısı
Mehmet Zincirkıran 11 Haziran 2020 Paylaş 11 Haziran 2020 Orçun Koch yazdı: Motorun büyük lastiği besleyecek güçte olduğunu düşünürsek, her dönüşte daha fazla yol alınacağı için 0-100 değeri iyileşecektir. Kadrandaki hız değişmez ama 1 Yorum bağlantısı
Ömer Taban 12 Haziran 2020 Paylaş 12 Haziran 2020 Gectigimiz 3.ayda araba muayeneden gectikten sonra gorevliye sormustum orjinal olcu 185-60-15 195-60-15 takarsam sikinti olurmu diye davlumbaza surtmedigi surece problem olmaz demisti bende 195-60-15 aldim 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts