İçeriğe Yönlendir

Boş Akü Araç Üzerinde Tam Dolar mı?


Alpay Sumer
Çözüme git Alpay Sumer tarafından,

Recommended Posts

Alpay Sumer
Ali Gök yazdı:

vw de iyi akü şart iyiki değişmişsin alpay abi

 

benim navarada start stop yok ama üstünde start stop lu akü var 72 amper galiba . sebebi ne olaki start stoplu takmalarının?

Daha zorlu sartlarda calısma saglıyor.. Kullanilan teknoloji olarakta biraz ust seviyr ondandir.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Gök yazdı:

vw de iyi akü şart iyiki değişmişsin alpay abi

 

benim navarada start stop yok ama üstünde start stop lu akü var 72 amper galiba . sebebi ne olaki start stoplu takmalarının?

olmamamlı idi, onu bulup takmıştır, şarjda sorun olabilir incelemeli

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Boş akü doldurmak için uzun yol şart. Alternatör ısınır. Soğutma için devir lazım. Devirsiz sürüşte yakarsınız

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur yazdı:

olmamamlı idi, onu bulup takmıştır, şarjda sorun olabilir incelemeli

Nasıl anlicazki sorun varmı diye  normal basıyor hep

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Gök yazdı:

Nasıl anlicazki sorun varmı diye  normal basıyor hep

şimdi sorun yok, normal akü yerine agm takıldığı için ileride sorun yaratabilir mi diye incelenmeli,

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur yazdı:

şimdi sorun yok, normal akü yerine agm takıldığı için ileride sorun yaratabilir mi diye incelenmeli,

@Ali Darbazmevzu var 

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Ali Gök yazdı:

@Ali Darbazmevzu var 

 

Bizim i10 için normalde amg akü koyuyorlardı. Hatta 60 lık olanından. Çünkü araba regeneration yapıyordu. Cruzede öyle bişiy yok. Ama USA menşeili forumlarda adamlar eski amerikan arabalarına, eski japonlara hep agm akü takıyormuş. Adamın biri 2006 model accorda agm takmıştı. 

 

Yalnız şöyle bir sıkıntı var. Normal akü Alternatörden şarj olurken 50 55 amer çeker. Agm akü ise boşalırsa, rölantide alternatörü zorlar. Çünkü 75 80 amper çekiyor. Alternatörü soğutma olarak iyi , kapasitesi büyük arabalarda AGM sıkıntı yapmaz. 

Ali senin alternatör buymuş. 

150 amper

231001AT1A.jpg

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz yazdı:

 

Bizim i10 için normalde amg akü koyuyorlardı. Hatta 60 lık olanından. Çünkü araba regeneration yapıyordu. Cruzede öyle bişiy yok. Ama USA menşeili forumlarda adamlar eski amerikan arabalarına, eski japonlara hep agm akü takıyormuş. Adamın biri 2006 model accorda agm takmıştı. 

 

Yalnız şöyle bir sıkıntı var. Normal akü Alternatörden şarj olurken 50 55 amer çeker. Agm akü ise boşalırsa, rölantide alternatörü zorlar. Çünkü 75 80 amper çekiyor. Alternatörü soğutma olarak iyi , kapasitesi büyük arabalarda AGM sıkıntı yapmaz. 

Ali senin alternatör buymuş. 

150 amper

231001AT1A.jpg

Benim alternatör büyükse çok zorlamicaktır zannımca doğrumu anladım

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

frenlerken mi

 

Ayak gazdan çekildiğinde regeneration başlıyor. 

Ali Gök yazdı:

Benim alternatör büyükse çok zorlamicaktır zannımca doğrumu anladım

 

Valla 160 amperlik Transporter iki tane 100 amper AGM akü şarj ediyorda bozulmuyor ise,  seninkide hayli hayli ediyordur. 

Ama transporterler batarya yönetim sistemi varmış, sendeki sistemler nedir bilmiyorum.

AKü boş kalmadıkca sıkıntı yok. Kontak kapalı disko djlik yapmıyor isen sorunda çıkmaz, çünkü akünde bitmiyor. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz yazdı:

 

Ayak gazdan çekildiğinde regeneration başlıyor. 

 

Valla 160 amperlik Transporter iki tane 100 amper AGM akü şarj ediyorda bozulmuyor ise,  seninkide hayli hayli ediyordur. 

Ama transporterler batarya yönetim sistemi varmış, sendeki sistemler nedir bilmiyorum.

AKü boş kalmadıkca sıkıntı yok. Kontak kapalı disko djlik yapmıyor isen sorunda çıkmaz, çünkü akünde bitmiyor. 

Kontak kapalı far veya teyp açık bırakma huyum yoktur . araba çalışıyorsa çalışır işte 

tamam kafaya takacağım bişe yok o zaman

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ali Gök yazdı:

Kontak kapalı far veya teyp açık bırakma huyum yoktur . araba çalışıyorsa çalışır işte 

tamam kafaya takacağım bişe yok o zaman

 

Agm akü olduğunu nerden anladın 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Ayak gazdan çekildiğinde regeneration başlıyor. 

tamam rejenaratif parçası hangisi? fren kaliperi içindeki?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

tamam rejenaratif parçası hangisi? fren kaliperi içindeki?

 

Yok ayak gazdan çekince full şarja geciyor. Gaz pedalında sensör yeterli. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz yazdı:

 

Agm akü olduğunu nerden anladın 

agm ne anlamam çokta akünün üstünde start stop yazıyor

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ali Gök yazdı:

agm ne anlamam çokta akünün üstünde start stop yazıyor

 

İyide bu akü agm demek değilki. Efb de olabilir. Hatta düz akü bile olabilir 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz yazdı:

 

İyide bu akü agm demek değilki. Efb de olabilir. Hatta düz akü bile olabilir 

nasıl anlicam bunu . agm işini çağlar abi icad etti :D 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ali Gök yazdı:

nasıl anlicam bunu . agm işini çağlar abi icad etti :D 

 

Resmini çek at. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Gök yazdı:

nasıl anlicam bunu . agm işini çağlar abi icad etti :D 

lem startstoplu akü demedin mi, dünya normalrında agm/efb gibi isimleri olur onun.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Ali Darbaz yazdı:

 

Yok ayak gazdan çekince full şarja geciyor. Gaz pedalında sensör yeterli. 

 

C5 bile yapıyor bunu

İhtiyaç varsa 15 volta kadar çıkıyor. ihtiyaç yoksa 13,8 de kalıyor. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

 

Yok ayak gazdan çekince full şarja geciyor. Gaz pedalında sensör yeterli. 

gagıl için yazalım dursun: ona şarj rejenerasyonu denmez.

Ali Gök yazdı:

@Çağlar Bayur @Ali Darbaz benim arabadaki mal bu. üzerinde start stop diye yazıyor ben onu görünce start stop aküsü heralde dedim kendimce

 

fke5h4y.jpeg

bilemedim, 8 yıl olmuştur mutlu marka birşey almam

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur yazdı:

gagıl için yazalım dursun: ona şarj rejenerasyonu denmez.

bilemedim, 8 yıl olmuştur mutlu marka birşey almam

takıntı yapma yahu transite yaşar marka akü alıyor dayım 5 6 sene kullanıyor adam dükkanda kendi dolduruyor . lombardine aldık 90 amperi 250 lira 2 sene olacak maşallahı var :D 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...