Alpay Sumer 24 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Gök yazdı: vw de iyi akü şart iyiki değişmişsin alpay abi benim navarada start stop yok ama üstünde start stop lu akü var 72 amper galiba . sebebi ne olaki start stoplu takmalarının? Daha zorlu sartlarda calısma saglıyor.. Kullanilan teknoloji olarakta biraz ust seviyr ondandir. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Gök yazdı: vw de iyi akü şart iyiki değişmişsin alpay abi benim navarada start stop yok ama üstünde start stop lu akü var 72 amper galiba . sebebi ne olaki start stoplu takmalarının? olmamamlı idi, onu bulup takmıştır, şarjda sorun olabilir incelemeli 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Boş akü doldurmak için uzun yol şart. Alternatör ısınır. Soğutma için devir lazım. Devirsiz sürüşte yakarsınız Yorum bağlantısı
Ali Gök 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Çağlar Bayur yazdı: olmamamlı idi, onu bulup takmıştır, şarjda sorun olabilir incelemeli Nasıl anlicazki sorun varmı diye normal basıyor hep Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Gök yazdı: Nasıl anlicazki sorun varmı diye normal basıyor hep şimdi sorun yok, normal akü yerine agm takıldığı için ileride sorun yaratabilir mi diye incelenmeli, 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Çağlar Bayur yazdı: şimdi sorun yok, normal akü yerine agm takıldığı için ileride sorun yaratabilir mi diye incelenmeli, @Ali Darbazmevzu var 3 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 (düzenlendi) Ali Gök yazdı: @Ali Darbazmevzu var Bizim i10 için normalde amg akü koyuyorlardı. Hatta 60 lık olanından. Çünkü araba regeneration yapıyordu. Cruzede öyle bişiy yok. Ama USA menşeili forumlarda adamlar eski amerikan arabalarına, eski japonlara hep agm akü takıyormuş. Adamın biri 2006 model accorda agm takmıştı. Yalnız şöyle bir sıkıntı var. Normal akü Alternatörden şarj olurken 50 55 amer çeker. Agm akü ise boşalırsa, rölantide alternatörü zorlar. Çünkü 75 80 amper çekiyor. Alternatörü soğutma olarak iyi , kapasitesi büyük arabalarda AGM sıkıntı yapmaz. Ali senin alternatör buymuş. 150 amper 24 Ağustos 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Darbaz yazdı: Çünkü araba regeneration yapıyordu frenlerken mi Yorum bağlantısı
Ali Gök 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Darbaz yazdı: Bizim i10 için normalde amg akü koyuyorlardı. Hatta 60 lık olanından. Çünkü araba regeneration yapıyordu. Cruzede öyle bişiy yok. Ama USA menşeili forumlarda adamlar eski amerikan arabalarına, eski japonlara hep agm akü takıyormuş. Adamın biri 2006 model accorda agm takmıştı. Yalnız şöyle bir sıkıntı var. Normal akü Alternatörden şarj olurken 50 55 amer çeker. Agm akü ise boşalırsa, rölantide alternatörü zorlar. Çünkü 75 80 amper çekiyor. Alternatörü soğutma olarak iyi , kapasitesi büyük arabalarda AGM sıkıntı yapmaz. Ali senin alternatör buymuş. 150 amper Benim alternatör büyükse çok zorlamicaktır zannımca doğrumu anladım Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: frenlerken mi Ayak gazdan çekildiğinde regeneration başlıyor. Ali Gök yazdı: Benim alternatör büyükse çok zorlamicaktır zannımca doğrumu anladım Valla 160 amperlik Transporter iki tane 100 amper AGM akü şarj ediyorda bozulmuyor ise, seninkide hayli hayli ediyordur. Ama transporterler batarya yönetim sistemi varmış, sendeki sistemler nedir bilmiyorum. AKü boş kalmadıkca sıkıntı yok. Kontak kapalı disko djlik yapmıyor isen sorunda çıkmaz, çünkü akünde bitmiyor. 24 Ağustos 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Gök 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Darbaz yazdı: Ayak gazdan çekildiğinde regeneration başlıyor. Valla 160 amperlik Transporter iki tane 100 amper AGM akü şarj ediyorda bozulmuyor ise, seninkide hayli hayli ediyordur. Ama transporterler batarya yönetim sistemi varmış, sendeki sistemler nedir bilmiyorum. AKü boş kalmadıkca sıkıntı yok. Kontak kapalı disko djlik yapmıyor isen sorunda çıkmaz, çünkü akünde bitmiyor. Kontak kapalı far veya teyp açık bırakma huyum yoktur . araba çalışıyorsa çalışır işte tamam kafaya takacağım bişe yok o zaman Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Gök yazdı: Kontak kapalı far veya teyp açık bırakma huyum yoktur . araba çalışıyorsa çalışır işte tamam kafaya takacağım bişe yok o zaman Agm akü olduğunu nerden anladın Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Darbaz yazdı: Ayak gazdan çekildiğinde regeneration başlıyor. tamam rejenaratif parçası hangisi? fren kaliperi içindeki? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Çağlar Bayur yazdı: tamam rejenaratif parçası hangisi? fren kaliperi içindeki? Yok ayak gazdan çekince full şarja geciyor. Gaz pedalında sensör yeterli. Yorum bağlantısı
Ali Gök 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Darbaz yazdı: Agm akü olduğunu nerden anladın agm ne anlamam çokta akünün üstünde start stop yazıyor Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Gök yazdı: agm ne anlamam çokta akünün üstünde start stop yazıyor İyide bu akü agm demek değilki. Efb de olabilir. Hatta düz akü bile olabilir Yorum bağlantısı
Ali Gök 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Darbaz yazdı: İyide bu akü agm demek değilki. Efb de olabilir. Hatta düz akü bile olabilir nasıl anlicam bunu . agm işini çağlar abi icad etti Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Gök yazdı: nasıl anlicam bunu . agm işini çağlar abi icad etti Resmini çek at. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Gök yazdı: nasıl anlicam bunu . agm işini çağlar abi icad etti lem startstoplu akü demedin mi, dünya normalrında agm/efb gibi isimleri olur onun. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Darbaz yazdı: Yok ayak gazdan çekince full şarja geciyor. Gaz pedalında sensör yeterli. C5 bile yapıyor bunu İhtiyaç varsa 15 volta kadar çıkıyor. ihtiyaç yoksa 13,8 de kalıyor. Yorum bağlantısı
Ali Gök 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 (düzenlendi) @Çağlar Bayur @Ali Darbaz benim arabadaki mal bu. üzerinde start stop diye yazıyor ben onu görünce start stop aküsü heralde dedim kendimce 24 Ağustos 2021 tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Darbaz yazdı: Yok ayak gazdan çekince full şarja geciyor. Gaz pedalında sensör yeterli. gagıl için yazalım dursun: ona şarj rejenerasyonu denmez. Ali Gök yazdı: @Çağlar Bayur @Ali Darbaz benim arabadaki mal bu. üzerinde start stop diye yazıyor ben onu görünce start stop aküsü heralde dedim kendimce bilemedim, 8 yıl olmuştur mutlu marka birşey almam Yorum bağlantısı
Ali Gök 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Çağlar Bayur yazdı: gagıl için yazalım dursun: ona şarj rejenerasyonu denmez. bilemedim, 8 yıl olmuştur mutlu marka birşey almam takıntı yapma yahu transite yaşar marka akü alıyor dayım 5 6 sene kullanıyor adam dükkanda kendi dolduruyor . lombardine aldık 90 amperi 250 lira 2 sene olacak maşallahı var Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ağustos 2021 Paylaş 24 Ağustos 2021 Ali Gök yazdı: @Çağlar Bayur @Ali Darbaz benim arabadaki mal bu. üzerinde start stop diye yazıyor ben onu görünce start stop aküsü heralde dedim kendimce Agm aküde vidalı göz olmaz. Bu bildiğin efb akü. https://www.hepsiburada.com/mutlu-12v-63-ah-600a-efb-start-stop-aku-pm-HB000003Q0P9 Yorum bağlantısı
Recommended Posts