İçeriğe Yönlendir

Sıfır Araçlara Gelen Fiyat Güncellemeleri


Mesut Eyibil

Recommended Posts

Mesut Eyibil

Merhaba arkadaşlar;

 

merakla beklediğim 1 temmuz fiyatları saat 24:00'dan hemen sonra güncellendi (mercedes için) eskiyi ve yeniyi paylaşıyorum;

 

esas merak konu ne olacak bu araçlardaki durdurulamayan fiyatlar, şubatta 157 bine sattığım BMW 1 serisi araç şuan 200 bin bandını aşmış muadilleri deli olmamak içten değil, dünyada olumsuz ne olursa olsun bizim memlekette fiyatlar dip yapacağına tam tersi fırlıyor, yorumlarınızı bekliyorum tabi söylenecek söz kaldıysa.

 

Gerçi 2.elin artış oranı ile sıfırın 3,52 gibi bir artış oranı arasında uçurumun uçurumu var ama araç getirmedikleri için bayiler 2.el şiştide şişti.

 

ESKİ FİYAT

 

HAbIL1.jpg

 

 

YENİ FİYAT

 

yxW8GW.jpg

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Bu ülkede hiç bir şeyin fiyatı düşmez. Borç harç bir şekilde al satarken mutlaka geçici kâr etmiş durumdasın.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil
Mert Yeldan yazdı:

Bu ülkede hiç bir şeyin fiyatı düşmez. Borç harç bir şekilde al satarken mutlaka geçici kâr etmiş durumdasın.

valla bulsak alıcam ama sorun orda araç yok :) bugün listeler açıklanır mı bilmiyorum mercedes de her ay başı liste açıklanıyormuş onları satıyorlarmış sadece bugün arayacağım ama muhtemelen daha açıklanmadı derler sonraki gün aradığımda da listeler açıklandı satıldı araçlar derler 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ümit Türk

her ne kadar aracı 3 sene öncesine kadar uyguna alıp şu zamanda satıp kar ettiğimizi zannetsekde etmiyoruz. 

aracımı değiştirmek istiyorum ama alacağım araca güvenemiyorum. hadi sattım diyelim yine alacağım araç muadilinde bir araç olacak ee sonrası elde var sıfır. model yükseltemedikten sonra satmamın hiç bir manası yok benim için. 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

para lazım değilse eskisini satmama zamanı anlaşılan. hala da ötv indirimi bekliyorlar. insanlar sıfır araç almak için sırada zaten. eylül teslimi çalışıyor bayiler.

Yorum bağlantısı
Ali Gök
Dogan Arsiray yazdı:

para lazım değilse eskisini satmama zamanı anlaşılan. hala da ötv indirimi bekliyorlar. insanlar sıfır araç almak için sırada zaten. eylül teslimi çalışıyor bayiler.

şuan granda 1 trilyon verseler vermezsin dimi :D 

 

dönem o dönem elinde iyi mal varsa araba arama defterini kapatma dönemi

Yorum bağlantısı
Mert Gülkokan

2014 aralıkta 43500 e sıfır aldığım aracı 2. Elde 100 bine satabiliyorum böyle düzenin...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Recep Demirci
Dogan Arsiray yazdı:

para lazım değilse eskisini satmama zamanı anlaşılan. hala da ötv indirimi bekliyorlar. insanlar sıfır araç almak için sırada zaten. eylül teslimi çalışıyor bayiler.

 

İşyerinde birisi kanıma giriyor abi bak Eylülde sıfır araçların girişi olacak arabanı bence sat diye. 

Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin
(düzenlendi)

Kullandıkça ve eskidikçe değer kazanıyor hem evlerimiz hem arabalarımız ne şanslı insanlarız, geçen hafta da durduk yere evdeki ankastre set değer kazandı, mesela bu gece benzin, mazot ve LPG değer kazanacak. Her şey değer kazanıyor bir tek garibim Türk Lirasının yüzü gülmedi...

tarihinde Osman Yücel Çetin tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil
Recep Demirci yazdı:

 

İşyerinde birisi kanıma giriyor abi bak Eylülde sıfır araçların girişi olacak arabanı bence sat diye. 

şimdi satarsanız zarar edersiniz eğer düzen böyle giderse, geçen galerici bile aracı sattığım gibi zarar ediyorum abi, yerine koyacak araba yok, aynı araçtan alsan aynı fiyata yok diyor. alacağınız zaman kaporasını verip aracınızı satıp alırsınız bence.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Ali Gök yazdı:

şuan granda 1 trilyon verseler vermezsin dimi :D 

 

dönem o dönem elinde iyi mal varsa araba arama defterini kapatma dönemi

on kere satarım. sarayımmı?  :)

 

şimdi para varsa arabayı satmadan diğer arabayı alma dönemi bence.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz
Dogan Arsiray yazdı:

şimdi para varsa arabayı satmadan diğer arabayı alma dönemi bence.

 

Var mı ? Sarayım hemen.. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Sami Demirpaz yazdı:

 

Var mı ? Sarayım hemen.. 

olmazmı? ama gıcığım ben.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil

yalnız tecrübelerime dayanarak devlet herzaman krizi fırsata çeviriyor, bu araçların böyle şişmesi ve insanların şikayetçi olması sonucu yeni bir sitem ile devletin cebine daha çok para girer ve yine olan sadece vatandaşa olur die düşünüyorum :)

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Şimdiki aklım olsa ilk arabama biniyordum hala.

Bu piyasayı bu şekilde uçuran bizim doyumsuzluğumuz. 5- 10 senede 1 değiştirsek hiç bu konuyu konuşmuyorduk şimdi. Hep bu lüzumsuzluğumuz...

 

Tamam tl zaten duraksız değer kaybediyor ama araç piyasası da hiç masum değil.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Tansu Kalafatoğlu

Corolla1.6 benzinli otomatik dream paket pandemi başladığında 152 bin liraydı. Fabrika kapandı, açıldı ve 3. Kere zam yapıldı. Bu ay aynı araç 177 bin lira. 
 

tamam her şey arz talep ama piyasada zincirleme giden bi zamlanma hareketi var. Kur birkaç aydır aynıyken bu zamların açıklaması olmalı. Honda zaten seneye fabrikayı kapatacak. Nasıl olacak bu işler

Yorum bağlantısı
Tahir Ak

enflasyon olan ülkede eskinin de yeninin de fiyatı düşmez... ama her şey çok kötü zamlandı sadece araba mı? evine aldığın peynir buzdolabı, giydiğin ayakkabı, say say bitmez... ama bedavadan kredi var. siz çekin günün sonunda millet olarak hep beraber ödeyeğiz kesin bilgi bu.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Corolla1.6 benzinli otomatik dream paket pandemi başladığında 152 bin liraydı. Fabrika kapandı, açıldı ve 3. Kere zam yapıldı. Bu ay aynı araç 177 bin lira. 
 

tamam her şey arz talep ama piyasada zincirleme giden bi zamlanma hareketi var. Kur birkaç aydır aynıyken bu zamların açıklaması olmalı. Honda zaten seneye fabrikayı kapatacak. Nasıl olacak bu işler

sonra da diyorlarki ikinci el düşecek. tabi canım...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
sonra da diyorlarki ikinci el düşecek. tabi canım...

Onu diyene genel de şöyle diyorum. Rüyalarda buluşuruz.
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)

VW temmuz 2020 
 

Volkswagen 2020 Fiyat Listesi
Polo
1.0 80 PS Manuel Trendline 147.700,00 TL
1.0 TSI 95 PS Manuel Comfortline 152.500,00 TL
1.0 TSI 95 PS DSG Comfortline 162.600,00 TL
1.0 TSI 95 PS DSG Highline 198.400,00 TL
1.6 TDI SCR 95 PS DSG Comfortline 234.000,00 TL
1.6 TDI SCR 95 PS DSG Highline 244.600,00 TL

Golf
1.0 TSI 115 PS Manuel Midline Plus 190.500,00 TL
1.0 TSI 115 PS DSG Comfortline 201.500,00 TL
1.5 TSI ACT 150 PS DSG Comfortline 258.600,00 TL
1.5 TSI ACT 150 PS DSG Highline 276.600,00 TL
1.6 TDI SCR 115 PS DSG Comfortline 246.200,00 TL
 

Passat

1.5 TSI ACT 150 PS DSG Impression 284.200,00 TL
1.5 TSI ACT 150 PS DSG Business 323.200,00 TL
1.5 TSI ACT 150 PS DSG Elegance 390.100,00 TL
1.6 TDI SCR 120 PS DSG Impression 286.000,00 TL
1.6 TDI SCR 120 PS DSG Business 341.400,00 TL
1.6 TDI SCR 120 PS DSG Elegance 414.300,00 TL
2.0 TDI SCR 150 PS DSG Business 451.400,00 TL
2.0 TDI SCR 150 PS DSG Elegance 525.500,00 TL
2.0 TDI SCR 240 PS 4M DSG Elegance 633.100,00 TL

Passat Variant
1.5 TSI ACT 150 PS DSG Business 346.900,00 TL
1.5 TSI ACT 150 PS DSG Elegance 415.000,00 TL
1.6 TDI SCR 120 PS DSG Business 359.600,00 TL
1.6 TDI SCR 120 PS DSG Elegance 434.000,00 TL
2.0 TDI SCR 240 PS 4M DSG Elegance 643.600,00 TL

Arteon
2.0 TDI SCR 240 PS 4M DSG Elegance 575.500,00 TL
2.0 TDI SCR 240 PS 4M DSG R-Line 575.500,00 TL

T-Roc
1.5 TSI ACT 150 PS DSG Highline 289.300,00 TL

Tiguan
1.5 TSI ACT 150 PS DSG Comfortline 312.400,00 TL
1.5 TSI ACT 150 PS DSG Highline 349.300,00 TL
2.0 TDI SCR 150 PS 4MOTION DSG Comfortline 448.700,00 TL
2.0 TDI SCR 150 PS 4MOTION DSG Highline 492.400,00 TL

Tiguan Allspace
1.5 TSI ACT 150 PS DSG Comfortline 364.600,00 TL
1.5 TSI ACT 150 PS DSG Highline 404.000,00 TL

Touareg
V6 3.0 TDI SCR 286 PS Tiptronik 1.413.800,00 TL

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

bin motor seksen beygir düz vites polo fiyatını görünce gülesim geliyor. dacia sandero bile 115 bin tl olunca tabi ne yapsın doğuş, hiç dururmu, yapıştırmış cevabı.

birde diyorlarki ikinci el ucuzlayacak.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Dogan Arsiray yazdı:

bin motor seksen beygir düz vites polo fiyatını görünce gülesim geliyor. dacia sandero bile 115 bin tl olunca tabi ne yapsın doğuş, hiç dururmu, yapıştırmış cevabı.

birde diyorlarki ikinci el ucuzlayacak.

Ekim’e kadar bayilerde araç yok. 2.el fiyatları daha da artacak

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

arnavutluğa döndü ülke. arabası olan çürüyene kadar binecek. bütün araçlar en az 10 senelik.

 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...