İçeriğe Yönlendir

Passat Kaza Testi


Ali Darbaz

Recommended Posts

Metin Uzunoğlu
İsa Acar yazdı:

Olay saniselik, şoförün yapacağı bir şey yokmuş gibi emoji17.png

Şerit takip direksiyona müdahale edebilirdi belki. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Passata çarpmış zaten... 

Sadece refleks ile direksiyon kırma değil bu olay.. 

Tekrar izledim.. yok çarpmamış galiba.. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Allah rahmet eylesin. Üstüne gelen arabadan kaçarken 1sn bile olmayan anda karar vermek zor. Diğer sürücü taksirle kazaya sebep olmaktan ve adam öldürmekten yargılanır inşallah.
 

ama herkes kusurlu burada. İki arabada çok hızlı. Passat limit 30 kuralına uysa bu kadar kötü sonuçlanmazdı. Soldaki hatalı şerit değiştiriyor. Passat’ta olanlar kemer takmıyor. Hiçbir yerinden tutulmuyor. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Passat 'ın kör noktasına geliyor birde on direkler yeni araçlarda çok sıkıntı. Yoksa daha erken tepki verirdi Passat sürücüsü.

Haberlerde okuduğum sanırım Auris sürücüsü tutuklanarak ceza evine gönderilmiş.

Yorum bağlantısı
Arif Aykın

Bu nasıl bir insanlıktır nasıl vicdan varmış adamda hem kazaya sebebiyet olup hemde kaçıp gitmek. Yazık. Ölenlere allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun 

Yorum bağlantısı
İsa Acar

O an, orada akıl ve mantık işlemez bence. Kalıp yardım etse, kendi can güvenliğini tehlikeye atma durumu (Kazaya sebebiyet verdiği için) var.

Korku, telaş, dizlerinin bağının çözülmesi vb. bir çok sebepten dolayı, belki istemli ya da istemsiz olarak olay mahallini terk etmiş olmalı.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Hgs den gectiğinde otomatikman paranın ogs hesabından çekildiğini bilseydi bu kaza yaşanmazdı. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Sabah sabah izledim şok oldum, hataların bütünü hayatlarına mal olmuş.

Ben olsam sağa kırar mıydım diye düşündüm, cevabı bulamadım, buradan birşey söylemek zor. Frene basabilirdi, ya da sağa kıracaksa sağdaki gişeye de geçebilirdi o hızla. Ama o anda doğru karar + hamle çok zor. En büyük hata eğer takılı değilse emniyet kemerini takmamak olmuş. Ön arka farketmez, takmak lazım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Dogan Arsiray yazdı:

10 sn için yavaş gitselerdi hiçbiri olmazdı bunların.

 

Gişeden ben de yol müsaitse 90-100 ile geçiyorum bazen, yandan birinin üstüme atlama ihtimalini hiç düşünmemiştim.

  • Beğen 2
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Ercüment Yıldırım
 
Gişeden ben de yol müsaitse 90-100 ile geçiyorum bazen, yandan birinin üstüme atlama ihtimalini hiç düşünmemiştim.
Hızı çokta yüksek değil gibi geliyor videoda. Bu kazanın nerede nasıl olacağından ziyade trafikte "etrafındaki araç kullananlara şoför diye bakma dikkatli ol" kuralını iyi bilmek gerekiyor. Başıma gelen kısa bir videoyu koyayım hızım videoda belli. Dikkatsiz olsam yarım saniye geç davransam aynı şey başıma gelebilirdi.http://cloud.tapatalk.com/s/6022462049f61/CarDV_20180507_140142A_01_01.mp4
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Selim Bilgin yazdı:

 

Gişeden ben de yol müsaitse 90-100 ile geçiyorum bazen, yandan birinin üstüme atlama ihtimalini hiç düşünmemiştim.

böyle salaklar olduğu sürece mümkünmüş değilmi? 30 40 maks...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ercüment Yıldırım
böyle salaklar olduğu sürece mümkünmüş değilmi? 30 40 maks...
Böylelere salak demek biraz az kalıyor. Ben sıfat bulamadım
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Dogan Arsiray yazdı:

böyle salaklar olduğu sürece mümkünmüş değilmi? 30 40 maks...

Her trafik kuralının bir mantığı var evet.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Sabah sabah izledim şok oldum, hataların bütünü hayatlarına mal olmuş.
Ben olsam sağa kırar mıydım diye düşündüm, cevabı bulamadım, buradan birşey söylemek zor. Frene basabilirdi, ya da sağa kıracaksa sağdaki gişeye de geçebilirdi o hızla. Ama o anda doğru karar + hamle çok zor. En büyük hata eğer takılı değilse emniyet kemerini takmamak olmuş. Ön arka farketmez, takmak lazım.

Yakın zamanda da tecrübe ettim.
Benzer durumlarda kontrollü kaçarak sert fren yapıyorum ben.
Böylelere salak demek biraz az kalıyor. Ben sıfat bulamadım

O salak da passatı görmedi bence. Passat da onun kör noktasındaydı galiba.
Yorum bağlantısı
Ercüment Yıldırım

O salak da passatı görmedi bence. Passat da onun kör noktasındaydı galiba.
Bakmamıştır bile ihtimal vermiyorum
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

İki araçta carpma anında frene dokunmuyor bile. Her ikiside ne olduğunu anlamadı bence o an

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Mehmet Ozyurek yazdı:

Yakın zamanda da tecrübe ettim.
Benzer durumlarda kontrollü kaçarak sert fren yapıyorum ben.

 

Ben de frenle birlikte en kötü gişede sıkışır dururduk diye düşündüm ama büyük konuşmak da istemedim yine, Allah korusun.

Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir
Tahir İlter yazdı:

İki araçta carpma anında frene dokunmuyor bile. Her ikiside ne olduğunu anlamadı bence o an

Sadece onlar değil, yanlış görmüyorsam arkalarından gelende gişelere sürtüyor.

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Bunun günahı OGS diğer bankaların ve aselsanın diye hegemonluk yapmaya kalkan ve HGS diye birşey çıkaran FETÖ grubuna gider. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Tahir İlter yazdı:

https://www.aydinpost.com/m/aydin/aydin-daki-kazada-esi-tutuklanan-kadindan-karayollarina-elestiri-h1049872.html

İfadeye göre kazaya sebebiyet verdiğini fark etmiyor. Hemen arkadasından gişeden geçen beyaz aracı sıkıştırdığını düşünüp özür dileyip yoluna devam ediyor

Passat kör noktasında çünkü. Sen karayolları trafik kurallarına uymamışsın. Ne hızın uyuyor ne de şerit değiştirme şekli uyuyor. Ondan sonra karayolları suçlu. Karayollarının suçu burada son dikkat edilecek şey. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Furkan Bakırel yazdı:

Beton bloğa çarpıyor , blok otomobile göre çok rijit bir malzeme , oluşan tüm basınç otomobil tarafından absorbe edimek zorunda .Çarpışma noktasını incelersek otomobil ortadan giriyor , orta kısımda mukavemeti yüksek bir tek parça var o da tampon demiri...Tampon demiri her ne kadar mukavemetli olsa da bağlandığı şase ucu tampon demirinin içe doğru hareketiyle oluşan çekme ve moment kuvvetine dayanmaz ve ayrılır.Ayrılma gerçekleştikten sonra beton blok motora dayanıyor , motor da beton blok da rijit malzemeler olduğu için maalesef kabin kazadan payını alıyor.Basınç tam manasıyla absorbe edilemediği için iç kısma yansıyan basınç ciddi yaralanmalara sebep oluyor.Köşeden sıyrılarak çarpsaydı kurtulma ihtimali yüksekti.
Emniyet kemeri takılı olmazsa park frenini bile bırakmayacak kadar akıllı ve bu şekil de bir kaza da kapıları açılacak şekilde sağlam kalan bir araç.Araç üzerine düşeni yapmış sürücü de keşke yapsaymış ama artık ne dersek diyelim ne yazarsak yazalım boşuna .


 

Amerikada beton olmaz içi su dolu bidonumsu şeyler olur oralarda ve yumuşak lastikler

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Ne hızın uyuyor ne de şerit değiştirme şekli uyuyor. Ondan sonra karayolları suçlu. Karayollarının suçu burada son dikkat edilecek şey

+1

İki taraf da suçlu, kurallara uyulduğu halde kaza olsaydı tamam  karayolları suçlu diyelim.

Mehmet Göktürk yazdı:

Amerikada beton olmaz içi su dolu bidonumsu şeyler olur oralarda ve yumuşak lastikler

İstisnalar her ülkede var, yavaş gitmek lazım sonradan hayıflanmamak için.

https://www.ensonhaber.com/amp/video/abdde-tir-soforu-giselere-carpti-2015-03-11

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Eyüp Çetin
Tahir İlter yazdı:

https://www.aydinpost.com/m/aydin/aydin-daki-kazada-esi-tutuklanan-kadindan-karayollarina-elestiri-h1049872.html

İfadeye göre kazaya sebebiyet verdiğini fark etmiyor. Hemen arkadasından gişeden geçen beyaz aracı sıkıştırdığını düşünüp özür dileyip yoluna devam ediyor

 

Normal şartlarda olsa bunu karayollarına bir eleştiri olarak söyleyebilirdik fakat bu olayın yorumu bu olmamalı. Yazık günah. Trafik kurallarına uygun davranılsa kaza yaşanmayabilirdi. Ayrıca bırakıp gidişi de insanlık dışı.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...