Volkan Gendigelen

Renault Safrane Performans Sorunu

Recommended Posts

Volkan Gendigelen

2000 model Renault safrane 2.5 20v 165 HP geç hızlanma ve performans kaybı

40 bin km önce sandık motor atıldı, buji, buji kablosu,hava akış metre,hava filtresi, kaliteli olanlarla değişti,gaz kelebeği temizlendi.

Aracın fabrika verisi 0-100 9.1 saniye,

Test verisi 9.5 saniye

YouTube çeşitli videolarda 9-10 saniye

Benim testlerim LPG ile (prins) 14 saniye

Benzin 13.5 saniye

Bazende gazı bırakınca anı yığılma yapıyor

Rölanti ve sesi normal,

Problem nedir anlamıyorum, Sivas'ta yaşıyorum özverili bir usta bulamadım

Tavsiyelerinizi bekliyorum,iyi günler

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Dogan Arsiray

motor toplandımı yoksa yeni bir blokmu takıldı? sandık motor herşeyi toplu tam motordur çünkü. eğer yarım motor yapıldıysa sıkı toplanmıştır. yeniden toplanması gerekir vakit geçirmeden.

 

ikincisi herşey yolunda ise, aracın katalitik konvertörü içten kırılmış yada tıkanmışsa, ise araç üst devirlere çıkamaz ve gazdan ayağı çekince normalde beklenenden daha güçlü motor freni yapar çünkü hava dışarı atılamıyordur. katalitik konvertör öncesinden, orta boy bir delik açtırın aracı gürültülü şekilde de olsa deneyin fark olursa ki zaten hemen anlarsınız konvertörü değiştirirsiniz yada LPG ile kullanacaksanız iptal edersiniz.

  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Volkan Gendigelen
(düzenlendi)

Öncelikle teşekkür ederim Doğan kardeşim,araca üzerinde manifold,gaz kelebeği bobin,dinamolar olmayan alt ve üst motor tüm olmak üzere sıfır kapalı ahşap sandık içinde, kullanma kılavuzu bile olan bir motor bulduk ve orta halli bir ustaya taktırdık.yani motor rektefe felan olmadı.ankaradan ben getirdim.hatta halen n11 de bile mevcut.katalitik konvertör ise zaten iptal edildi 10 yıl önce,ama motorun gaz kestiğinde ani yığılma yapması egzoz sisteminden olabileceği fikri mantıklı geldi.belkide son susturucu veya manifold tıkalıdır,ne dersiniz...?

tarihinde Volkan Gendigelen tarafından düzenlendi
İmla hatası

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Dogan Arsiray

orta susturucu yada buna benzer arada bir susturucu varsa o da tıkanma yapar içten çürüdüğünde. aynı mantıkla girişinden açtırın deneyin. hemen anlarsınız farkı.

  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Volkan Gendigelen

Teşekkürler,mutlaka deneyeceğim

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek

Manifolttan egzoza bağlanan vidaları açtırın egzoz gazı oradan çıksın. Test edin.
Değişiklik olursa egzoz tıkalı demektir.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Dogan Arsiray
Mehmet Ozyurek yazdı:

Manifolttan egzoza bağlanan vidaları açtırın egzoz gazı oradan çıksın. Test edin.
Değişiklik olursa egzoz tıkalı demektir.

o sekilde saplamalarin kirilma ihtimali var. masrafi cok olur.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek

Tabi risk var ama. Ben tıkalı bir egzozu bu şekilde tespit etmiştim

Mesajı paylaş


Mesajın linki

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.