İçeriğe Yönlendir

Başımın Belası Ford Kuga


Hakan Atuğ

Recommended Posts

Çağlar Bayur

hata kodu ile arıza birbibini tamamladı, ilgili silindirde yakıtı yakamayınca, enjektör püskürtme süresini kapattı, bu da öngörülennin dışında bir süre olarak arıza kaydını oluşturdu , geçmiş olsun.arızaya sebep arama çabası hep olur, takviye yapıldığını nasıl anlamış ta bozumuş bobin sorusu gelmesin aklıma

Yorum bağlantısı
Öner Kurukuz
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

hata kodu ile arıza birbibini tamamladı, ilgili silindirde yakıtı yakamayınca, enjektör püskürtme süresini kapattı, bu da öngörülennin dışında bir süre olarak arıza kaydını oluşturdu , geçmiş olsun.arızaya sebep arama çabası hep olur, takviye yapıldığını nasıl anlamış ta bozumuş bobin sorusu gelmesin aklıma

İlk onu sordular bana. Aracına takviye yaptın mı dedi? Sonra da aküyü ne zaman aldın dedi?

Siemens enjektor var ve bunların bobinleri hassas, voltaj değişimlerinden etkileniyor dedi.

 

Yalnız akü kafamı kurcaladı.

Marş almada sorun yoktu. Her sabah soğuk moğuk demez tek basmada alırdı. Aküyü ölçtüler, değerler kötü çıktı.

Anlam veremedim. Yine de 4000 tl ile kurtardığıma şükrediyorum.

Akü zaten 1400 tl dediler. 

Varta da 1700 dedi. 

tarihinde Öner Kurukuz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

akü bitmesi yaşı ile motorlarda sorun çıkarma zamanı örtüşüyor olabilir, belki

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...