İçeriğe Yönlendir

Zımpara ile Far Yüzeyi Parlatma


Doğukan İpekçi

Recommended Posts

Çağlar Bayur
Yurdaer Elay yazdı:

 

Şu vernikten bulmak lazım, ya da muadilini :)

 

GUEST_9f98ef60-eb3d-48f6-9d58-6d13bf3e38 

rust oleumların hangi ürünü gelirse gelsin alınır nefisler, bizde yok kimse getirmiyor, harika amatör çözümleri var

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğukan İpekçi

2bc018cda9d9bd7689ca816df59568cd.jpg
Eskiye oranla kesinlikle fark etti fakat kusursuz bir cama sahip olmadığım için sıfır ayarına dönemedi haliyle. Bazı izler iç kısımda olduğu için geçiremedim ama benim için yeterli şimdilik. İlginize teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Doğukan İpekçi
Benimde yapmam lazım benimde sarı yav..

Ne kadar dayanır bilmiyorum ama kesinlikle eskiye göre fark ediyor şuan baya güzel
Yorum bağlantısı
Zafer Bakar
Doğukan İpekçi yazdı:


Ne kadar dayanır bilmiyorum ama kesinlikle eskiye göre fark ediyor şuan baya güzel

Maşallah size sanıyorum danisirim yaparsam eğer

Yorum bağlantısı
Doğukan İpekçi
Maşallah size sanıyorum danisirim yaparsam eğer

Tabi yardımcı olmaya çalışırım
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğukan İpekçi

Turbonun 2000 devirde devreye girmesi hakkında bilgisi olan var mıdır peki? Konuyla biraz alakasız ama yenisini açmak istemedim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Doğukan İpekçi yazdı:

Turbonun 2000 devirde devreye girmesi hakkında bilgisi olan var mıdır peki? Konuyla biraz alakasız ama yenisini açmak istemedim.

kavehanede sosyal mesfa koruyup çay içerken yapılan bir muhabbet olabilir, teknik dayanağı yok. turbo devreye girmez çıkmaz, mekanik dönen bir pervanedir

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğukan İpekçi
kavehanede sosyal mesfa koruyup çay içerken yapılan bir muhabbet olabilir, teknik dayanağı yok. turbo devreye girmez çıkmaz, mekanik dönen bir pervanedir

Yani şöyle söyleyeyim o zaman tam gazda mesela 2. Viteste 2 bine kadar sakin devirleniyor 2100 devirde beni koltuğa yaslıyor hissiyatım o şekilde tüm viteslerde geçerli.
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Doğukan İpekçi yazdı:


Yani şöyle söyleyeyim o zaman tam gazda mesela 2. Viteste 2 bine kadar sakin devirleniyor 2100 devirde beni koltuğa yaslıyor hissiyatım o şekilde tüm viteslerde geçerli.

her motorun tasarımdan gelen max tork devir aralığı vardır. mjette düşük devirde az yaksın istenir, şehir içi tüketimi az olsun diye, sonra açıldı daha iyi gidyor denen tork yükselir. vw de mesela 1500-4000 aralıında sabit max giden torku var, üretcinin hedef kitle için seçiidir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğukan İpekçi
her motorun tasarımdan gelen max tork devir aralığı vardır. mjette düşük devirde az yaksın istenir, şehir içi tüketimi az olsun diye, sonra açıldı daha iyi gidyor denen tork yükselir. vw de mesela 1500-4000 aralıında sabit max giden torku var, üretcinin hedef kitle için seçiidir.

Anormal olan bir durum söz konusu değil yani
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Doğukan İpekçi yazdı:


Yani şöyle söyleyeyim o zaman tam gazda mesela 2. Viteste 2 bine kadar sakin devirleniyor 2100 devirde beni koltuğa yaslıyor hissiyatım o şekilde tüm viteslerde geçerli.

 

Turbo her devirde çalışır . Turbo devreye girdi şuydu buydu hikaye. Arabanın motoru, aracın ağırlığını yenecek kadar tork üretmeye başladığında bunu sana yansıtıyor. EN basit açıklaması bu. 

 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...