Yakup Kocaağa

Lpg Regülatörü Bağlantı Şekilleri

Recommended Posts

Yakup Kocaağa

 

Merhaba

Regülatör bağlantıları bazı araçlarda kalorifer tesisatına T bağlantılar ile paralel bağlanmış bazı araçlardaysa seri benim aracımda parelel sizce bunların hangisi daha randımanlı çalışıyor?

 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Alpay Sumer

Genelde t ile paralel daha cok tercih ediliyor..

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Yakup Kocaağa

T bağlantıda kalorifer sistemine az su gitmez mi su kısa yolu seçer mantık olarak

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Çağlar Bayur

paralel takardım tercih sorulsa idi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Yakup Kocaağa
paralel takardım tercih sorulsa idi

Neden abi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Çağlar Bayur
Yakup Kocaağa yazdı:


Neden abi

motorumu lpg regülatöründen daha çok sevdiğim için

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mustafa Tüfekçi
Çağlar Bayur yazdı:

motorumu lpg regülatöründen daha çok sevdiğim için

Zaten t ile paralel bağlamış oluyor. Seri baglamazlar ben pek denk gelmedim

Seri hatalı montaj diye biliyorum ben. Zaten kalorifer kapalı iken seri baglarsa su akışı olmaz regülatör den?

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

motorumu lpg regülatöründen daha çok sevdiğim için

 

İ10 da kaloriferin çıkış borusuna regülatör bağlıydı. Mühendis bu şekilde uygun görmüş. 

 

 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Nihat Palolu

Biz taunus’da yazın paralel, kışın seri kullanıyorduk.

  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Yasin Mümin Şimşek

Benim aracımda seri bağlı. Ankaradan aldım arabayı. Kış aylarında regülatörün hep sıcak kalması için öyle yapılmış sanırım.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)
Yakup Kocaağa yazdı:

T bağlantıda kalorifer sistemine az su gitmez mi su kısa yolu seçer mantık olarak

Kışın bile motor soğuk lambası döndüğü an kulak kızartıcı sıcak geliyor. 5 senedir t bağlantılı lpg kullanıyorum. Kaloriferde hiç sorun yaşamadım. Biraz da debiye bağlı. Belki de kalorifer daha fazla su devirdaim ediyordur. Kolay yol orasıdır

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mustafa YILDIRIM

Seri bağlantı yapılırsa Kalorifer peteği tıkanırsa su akışı yavaşlayacağı için aracın soğutma sisteminde sorun oluşabilir. Yeni araçlarda kalorifer peteği tıkanmayabilir ama eski ve antifiriz kullanılmamış bir araçta tıkanabilir diye düşünüyorum. Bence de en mantıklı paralel bağlantı

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Yasin Mümin Şimşek
Seri bağlantı yapılırsa Kalorifer peteği tıkanırsa su akışı yavaşlayacağı için aracın soğutma sisteminde sorun oluşabilir. Yeni araçlarda kalorifer peteği tıkanmayabilir ama eski ve antifiriz kullanılmamış bir araçta tıkanabilir diye düşünüyorum. Bence de en mantıklı paralel bağlantı
Seri bağlantılı araçta mantık olarak kaloriferi peteği tıkanırsa LPG regülatörü ısınmaz. Yani lpgye geç geçme veya geçmeme harici bir sorun olmaz bence. Sonuçta lpg olmayan araçta kaloriferi peteği tıkanırsa sogutma sistemi olumsuz etkilenmiyor.

Mesajı paylaş


Mesajın linki

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.