İçeriğe Yönlendir

Honda Civic 1.8 Hb Sport İ-Shift Hakkında


Mert Üçkaleler

Recommended Posts

Mert Üçkaleler

Arkadaşlar Merhaba,

 

Yine bir kaşıntı tuttu ve baktığım araç Honda Civic 1.8 Hb i-shift şanzıman.Kendisi 140 Hp. Araç hakkında olumlu olumsuz görüşleriniz olur mu? i-shift şanzıman hakkında çok olumlu yorumlar duymadım. Lpg kesinlikle düşünmüyorum benzinde 10 litre ile dolaşırım diye tahmin ediyorum. Spor duruşu - otomatik olması ve b segmentten c segmente geçiliyor olması bende artı yönleri olacak.

  • Beğen 1
Mesajın linki
Fatih Evcin

bende yorumları merakla bekliyorum :) 

Mesajın linki
Mehmet Kazancıoğlu

zamanında çok araştırdığım bir araç görsel olarak çok hoşuma gitmesine rağmen bir türlü nasip olmamıştı. i-shift şanzıman sorunları çok fazla olduğu için yanılmıyorsam 2010 yılından sonra tam otomatik şanzımana geçiş yaptılar. düşünülüyorsa bence 2010 sonrası düşünülmeli. tabi birde çok sportif duruşu nedeni ile genelde hızlı gençlerin tercih ettiği bir araç olması nedeni ile oynanmamış fazla hırpalanmamış olanı bulunmalı. aynı şanzıman 1.4 lerde pek sorun yaratmadığını hatırlıyorum. 1.4 tercihi daha yerinde olacak karar olabilir. 

Mesajın linki
Mustafa Tüfekçi

Jazz da vardı galiba aynısı mi bilmiyorum ama i-shit diyebilirim. Otomatik debraj kafası ile sürülebilecek bı araç ve alışıyor insan bı zaman sonra

Mesajın linki
Ali Ozan Yurtsever

Jazzım vardı i-shift 2 sene kullandım. sorunlu bir şanzıman değil. onu söyleyeyim. sadece tam otomatik olmadığı için belli bir km sonrası manuelde olduğu gibi bunda da baskı balata değişmesi gerekiyor. ha bir de 1- 2 geçişleri tam otomatiklere göre çok hafif hissediliyor. honda kullanıcıları tam otomatik cvt şanzımana alıştığı için i-shift onlara konforsuz ve sorunlu geldi. gerçekten tam otomatiğe göre vites geçişleri biraz yavaş. ama bu sorun değil şanzımanın özelliği. volvonun tırlarında kullandığı şanzıman aynı zamanda diye biliyorum. Ama cıvıc 1.8 de nasıldır bilemiyorum

Mesajın linki
Ahmet Aybeyaz

11 ay kullandım 2009 i shift Jazz.


i shift sorunlu değil, cvt'ciler cvt'ye aşık olmuş durumda :D

 

Otomatikleştirilmiş manuel şanzıman olduğundan baskı balata var, bir de vites geçişleri hissediliyor. 

Mesajın linki
Mehmet Kazancıoğlu

benim araştırdığım sıkıntılı olanlar 1,8 olanlar,  1,4 lerde sorun var diyen duymadım. sanırım yüksek motor gücü bu şanzımana iyi gelmiyor. araştırdığım dönemde en çok karşılaştığım hata genelde sürekli kalibrasyon ve yazılım gerektiği idi. belli aralıklarda güncelleme adı altında sürekli yazılım atılıyordu. belki sonradan doğru yazılımı bulup düzeltmişlerdir. ancak düzeltebilseler neden bu motorda tam otomatik şanzımana geçtiler ancak 1,4 lerde devam ettiler 

jazz hangi motoru kullanıyor oda 1.8 gibi 140 hp bir motor mu yoksa 1,4 gibi 100 hp motor mu kullanıyor 1,4 kullanıyorsa zaten civic 1.4 lerde sorun yoktu sanırım

  • Beğen 1
Mesajın linki
Mert Gulkokan
benim araştırdığım sıkıntılı olanlar 1,8 olanlar,  1,4 lerde sorun var diyen duymadım. sanırım yüksek motor gücü bu şanzımana iyi gelmiyor. araştırdığım dönemde en çok karşılaştığım hata genelde sürekli kalibrasyon ve yazılım gerektiği idi. belli aralıklarda güncelleme adı altında sürekli yazılım atılıyordu. belki sonradan doğru yazılımı bulup düzeltmişlerdir. ancak düzeltebilseler neden bu motorda tam otomatik şanzımana geçtiler ancak 1,4 lerde devam ettiler 
jazz hangi motoru kullanıyor oda 1.8 gibi 140 hp bir motor mu yoksa 1,4 gibi 100 hp motor mu kullanıyor 1,4 kullanıyorsa zaten civic 1.4 lerde sorun yoktu sanırım
Jazz 1.4 100 kullandı mk2 kasada önce ishift makyaj sonrası 7 ileri cvt
  • Beğen 2
Mesajın linki
Ali Ozan Yurtsever
Mehmet Kazancıoğlu yazdı:

benim araştırdığım sıkıntılı olanlar 1,8 olanlar,  1,4 lerde sorun var diyen duymadım. sanırım yüksek motor gücü bu şanzımana iyi gelmiyor. araştırdığım dönemde en çok karşılaştığım hata genelde sürekli kalibrasyon ve yazılım gerektiği idi. belli aralıklarda güncelleme adı altında sürekli yazılım atılıyordu. belki sonradan doğru yazılımı bulup düzeltmişlerdir. ancak düzeltebilseler neden bu motorda tam otomatik şanzımana geçtiler ancak 1,4 lerde devam ettiler 

jazz hangi motoru kullanıyor oda 1.8 gibi 140 hp bir motor mu yoksa 1,4 gibi 100 hp motor mu kullanıyor 1,4 kullanıyorsa zaten civic 1.4 lerde sorun yoktu sanırım

buna benzer bir şeyi jazzı bakıma götürdüğüm usta da söylemişti aslında. 1,4 de i-shift iyi de 1,8 de düzen tutmadı diye. araştırılabilir bu konu. 

Mesajın linki
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...