Ümit Türk 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 (düzenlendi) Merhaba; Araç alacak olsanız boya hasar takıntınız yok ise değişen mi tadilat boyalı mı tercih eder siniz? Tabi şasi podye direkler işlemsiz orjinal olmak kaydıyla. hayırlı cuımalar dilerim. 16 Ekim 2020 tarihinde Ümit Türk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serhat Işık 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Şu zamanda değişeni olan bir araç almak zorundasın. hatta paneli bile. temizi bulmak zor artık... Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Değişen parça orjinal ve sıfır olarak takılmışsa değişen. Değişen parça çıkma olarak alınmışsa zaten tadilat ve boya her halükarda yapılıyor. 1 Yorum bağlantısı
Ümit Türk 16 Ekim 2020 Yazar Paylaş 16 Ekim 2020 Serhat Işık yazdı: Şu zamanda değişeni olan bir araç almak zorundasın. hatta paneli bile. temizi bulmak zor artık... panel ne oluyor? Harun Kocaçalışkan yazdı: Değişen parça orjinal ve sıfır olarak takılmışsa değişen. Değişen parça çıkma olarak alınmışsa zaten tadilat ve boya her halükarda yapılıyor. orjinalliği nasıl anlarız Yorum bağlantısı
Tufan Caliskan 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Araç 10 yaş üzeri ise parçanın değişmesi daha sağlıklı olur. (Alüminyum gövdeli araçlar hariç. Örn: Audi) 1 Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Macun takıntım var. Adam akıllı düzeltilmezse değişen olabilir değişmeyen saca macunu basıp boyayacaklarsa iğrenç bir iş olur. 2 Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Tadilat gören parça hiç bir zaman orjinal simetrisine getirilemiyor.Getiririm diyen usta yalan söyler.İllaki o parçanın duruşunda sırıtan birşeyler oluyor. Eğer darbenin büyüklüğünden eminseniz değişen olması daha iyi. Ama şuda var parça değişmemiş ise çok büyük bir darbe almamış algısıda oluşuyor.İki ucu pis değnek gibi. Ben şuan aldığım aracın sol ön çamurluğu değişmiş tüm onarım yetkili serviste yapıldığı için gönül rahatlığı ile aldım.Ama sanayi işi tamir olsaydı şüphelenirdim.Sonuçta serviste hasar sonrası tüm değişen ekipman görülüyor. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Metal parça eğildikten sonra düzeltmek için ne yaparsanız yapın eskisi gibi olmaz. Ha çamurluğun ya da kapı sacının formu bozulsa ne olur, düzgün olsun yeter. Ama değişmiş olması tercihim, onarılmışsa da hasarlı halini bilmek isterim. Yorum bağlantısı
Ümit Türk 16 Ekim 2020 Yazar Paylaş 16 Ekim 2020 Fedai Özoğlu yazdı: Macun takıntım var. Adam akıllı düzeltilmezse değişen olabilir değişmeyen saca macunu basıp boyayacaklarsa iğrenç bir iş olur. macunsuz düzeltme oluyor mu? Yorum bağlantısı
Koray Demir 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Şahsen bol macunlu çekiçlenmiş parçadansa orjinal serviste değişmiş her şeyiyle kayıt altında olan aracı tercih ederim. Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 şaseleri sağlam, çok değişen ve boyalı aracım oldu,uzun süre kullandım sıfır mekanik hatalı bir araçtı ama değişeni çoktu,alırmıyım bir daha? bakımları düzgün yapıldıysa evet... Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Bence geçmişini bilmek yada neden boyandığını, varsa resimleri görmek lazım.Zaten ondan sonrası içine ya siner ya sinmez.Kendiliğinden karar verirsin. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Ümit Türk yazdı: değişen mi tadilat boyalı mı tercih eder siniz? bu ikisi de ayrı ve bazı durumda aynı şeyler? soruyu açar mısınız? Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Arthur Tussik müdahalede bulundu ise şasisi değişmiş aracı bile alırım 😃 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Tolgahan Doğru yazdı: Arthur Tussik müdahalede bulundu ise şasisi değişmiş aracı bile alırım 😃 fabrikasında kaputa ayar yapıldığı için civatasına bakılan piyasa şartları içinde yaşamaktayız çıta yüksek 1 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Mahmut Yıldız yazdı: Metal parça eğildikten sonra düzeltmek için ne yaparsanız yapın eskisi gibi olmaz. Ha çamurluğun ya da kapı sacının formu bozulsa ne olur, düzgün olsun yeter. Ama değişmiş olması tercihim, onarılmışsa da hasarlı halini bilmek isterim. Kapı veya arka çamurluk gibi kesme biçme işlerinde işlemi yapan çok önemli. Kapının sacı değişirken anti pas ve korozyon önleyici uygulanmadan kes tak yapılırsa ya da düzgün mastiklenmezse ne yazıkki zamanla çürüyor. Yerine göre değişmek ya da onarmak daha iyi seçenek olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Ümit Türk 16 Ekim 2020 Yazar Paylaş 16 Ekim 2020 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: bu ikisi de ayrı ve bazı durumda aynı şeyler? soruyu açar mısınız? çağlar abi şöyle sormak istedim; yetkili servis değişenli mi yada özel serviste yine orjinal olarak değişen mi yoksa kaportası yapılan sürtme çarpma vs gibi işlemler yapılarak düzeltilerek boyanan mı? çünkü bazı takıntı yapanlar varki değişim olmasın onar düzelt orjinal olsun derler. 16 Ekim 2020 tarihinde Ümit Türk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ekim 2020 Paylaş 16 Ekim 2020 Ümit Türk yazdı: çağlar abi şöyle sormak istedim; yetkili servis değişenli mi yada özel serviste yine orjinal olarak değişem mi yoksa kaportası yapılan sürtme çarpma vs gibi işlemler yapılarak düzeltilerek boyanan mı? çünkü bazı takıntı yapanlar varki değişim olması onar düzelt orjinal olsun derler. bence: 1. özel servisi tercih ederim, onlara başarabildikçe, servis düzenli maaş alır 2. civatalı metal parçada değişenlisini isterim, tamirlisi illa ki ısıl işlemden geçmiş olur, hasarın boyutuna bağlı tabii bu durum, minnak bir düzeltme işleminde fazla ısınmaz parça 3. model yılı eski ise cillop yeni boyanmışı isterim ki 5-10 bin tl boya işim çıkmasın hasarda her araç kendi içinde değerlendirilmeli, kaskolu pert, kaskosuz gizli tamirliden iyi olabilir mesela. 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts