Ali Darbaz 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 216 bin tl. Yazıyla ikiyüz on altı bin. Yuh diyorum. 1 1 Yorum bağlantısı
Furkan Sumer 24 Ekim 2020 Yazar Paylaş 24 Ekim 2020 hibrit rakiplerine gore cazip mi, degil mi? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 Furkan Sumer yazdı: hibrit rakiplerine gore cazip mi, degil mi? Mild hybrid arabalari pek hibrid gözüyle bakmamak lazım. Çünkü kayış ile motoru tahrik ediyor. 2 Yorum bağlantısı
Furkan Sumer 24 Ekim 2020 Yazar Paylaş 24 Ekim 2020 acikcasi, konuyu aydinliga kavusturman adina senin icin paylastim.. Trafige takilan Burak ertem, duz yolda sabit giden sinan abiden daha az yakiyor. Cok cezbedici geldi acikcasi.. Yorum bağlantısı
Ercüment Yıldırım 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 Direksiyondan vites geçiş çok büyük teknoloji yalnız [emoji2359]Bunu pazarlama malzemesi olarak kullanmak ayrı bir acizlik 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 artık videolardan izleriz dünyayı . zevkli 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 İ20 yarı hibritte aynı fiyata Ama suzuki o kadar az yalıtım kullanmış ki hibrit versiyonu 935 kgStandart hali ise sadece 875 kgİ20 standart 1200 hibrit ise 1250 kg Japonlar ne yaptılarsa 300 kg daha hafif tasarlamışlarYeterince sağlamsa bence hafif daha iyi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 Mehmet Göktürk yazdı: "şerefsizim aklıma gelmişti" ama caponlar yapmış hocam Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 Ali Darbaz yazdı: Mild hybrid arabalari pek hibrid gözüyle bakmamak lazım. Çünkü kayış ile motoru tahrik ediyor. Sistem sorunsuz çalışıyorsa gayet güzel bence. Tek sorun fiyatların yüksek olması, o da tüm araçlar için genel bir sorun. Yine bile donanımına göre oldukça güzel bir araç olmuş. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 Ben beğendim, 2 sene önceki piyasa olsa alırdım. Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 Direksiyondan vites geçiş çok büyük teknoloji yalnız [emoji2359]Bunu pazarlama malzemesi olarak kullanmak ayrı bir acizlik15 yılda ancak değişime ayak uydurdular. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 Yurdaer Elay yazdı: Sistem sorunsuz çalışıyorsa gayet güzel bence. Tek sorun fiyatların yüksek olması, o da tüm araçlar için genel bir sorun. Yine bile donanımına göre oldukça güzel bir araç olmuş. Mild hybridlerin kayışdan tahrik ediliyor olması beni korkutuyor. Bu motorlar, şanzımanı bağımsız çeviremediği için hiç bir espirisi yok 1 Yorum bağlantısı
Furkan Sumer 24 Ekim 2020 Yazar Paylaş 24 Ekim 2020 Daha yüksek yakıt verimliliği elde etmek için SHVS (Akıllı Hibrit Sürüş Sistemi), hafif, kompakt bir ISG (entegre marş alternatörü) ile mükemmel şarj ve güç kaynağı performansına sahip 10 Ah lityum-iyon aküyle (batarya) motoru destekler. Yakıt ekonomisinin yanı sıra alan kullanımında tasarruf sağlayan mükemmel dengeyle bu sistem, kompakt otomobiller için en uygun hibrit sistemidir. Otomatik motor durdurma Motor durdurulur ve elektrikli bileşenler akülerden (batarya) beslenir, böylece yakıt tasarrufu sağlanır. Yeniden çalıştırma ISG (Entegre marş alternatörü), motoru sessiz ve sorunsuz bir şekilde yeniden çalıştırma için marş motoru olarak görev yapar. Kalkış / Hızlanma ISG (Entegre marş alternatörü), kalkış ve hızlanma sırasında motora destek vererek yakıt verimliliğini artırır. Yavaşlama ISG (Entegre marş alternatörü), elektrik üretmek ve aküleri verimli bir şekilde şarj etmek için yavaşlama enerjisini kullanır. Suzuki maksimum konfor sağlar. Boyutları küçültülen batarya paketi sayesinde, otomobilin iç tasarımında herhangi bir değişiklik olmaz. Hibrit sistem, termal motora sadece 6 kg ağırlığında bir 12V elektrikli motor (ISG-Entegre Marş Alternatörü) kullanarak yardımcı olur. Bu motor lityum-iyon batarya ile çalışır. Yakıt verimliliğinin yanı sıra alan ve toplam ağırlık dengesi sunmak için tasarlanmış optimum bir hibrit sistemdir. Hibrit ürün yelpazesinden SWIFT, düşük emisyon ve düşük yakıt tüketimi sunar. Ortalama tüketim döngüsü: 4,1 l/100 km (ilgili NEDC) CO2 emisyonu: 94 g/km (ilgili NEDC) SUZUKI HİBRİT ALMAK İÇİN 5 NEDEN DAHA DÜŞÜK MALİYET Resmi NEDC (Yeni Avrupa Sürüş Çevirimi) şehir içi ortalama yakıt tüketimi rakamlarına göre, HİBRİT yakıt ekonomisini tutarlı olarak %22 iyileştirir. *Nasıl mı? HİBRİT sistemi, belli şartlarda benzinli motora elektrik yardımı sağlar, bu nedenle daha az yakıt gerektirir. HİBRİT batarya, frenleme ve yavaşlama sırasında normalde kaybedilecek olan enerjiyi depolar, böylece bu enerji tekrar kullanılabilir. *Hibrit olmayan Suzuki benzinli modellere kıyasla. DÜŞÜK CO2 EMİSYONU HİBRİT otomobiller gittikçe daha popüler hale geliyor. Bunun en büyük nedenlerinden biride HİBRİT otomobillerin karbondioksit emisyonunun az olması. Otomobilde sürüşün bir kısmını gerçekleştiren ve dolayısı ile benzinli motorun yükünü azaltan bir elektrik takviyesinin bulunması, daha fazla verimlilik ve daha az CO2 anlamına geliyor. ŞARJ ETME DERDİ YOK Şarj konusunda endişeleriniz mi var? Endişeye hiç gerek yok. Suzuki HİBRİT şarj gerektirmez. Araç, frenleme ve yavaşlama sırasında normalde kaybedilecek olan enerjiyi geri kazanarak ve bunu ikinci bir bataryada yedekleyerek bataryasını şarj eder. Bu yüzden şarjı düşünmenize gerek yok. SESSİZ BİR SÜRÜŞ DENEYİMİ Sistem, motor otomatik olarak durduğunda (örneğin trafik ışıklarında) marş motoru görevi gören entegre bir marş alternatörü (ISG) içerir. Motorun yeniden çalıştırılması, geleneksel marş motorlu araçlara göre daha yumuşak ve sessizdir. SÜRÜŞ ŞEKLİNİZİ DEĞİŞTİRMENİZE GEREK YOK HİBRİT bileşenleri son derece kompakt ve hafiftir. Bu da Suzuki’nin hibrit sisteminden ödün vermeden kullanışlı iç tasarımını, hafif ve eğlenceli sürüş tarzını koruduğu anlamına gelir. Kaynak Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 Mert Gulkokan yazdı: İ20 yarı hibritte aynı fiyata Ama suzuki o kadar az yalıtım kullanmış ki hibrit versiyonu 935 kg Standart hali ise sadece 875 kg İ20 standart 1200 hibrit ise 1250 kg Japonlar ne yaptılarsa 300 kg daha hafif tasarlamışlar Tam hibrit olmadığı için böyle bi kilo farkı olabilir. 6KG'lık motor, 10ah'lik akü ile nereden baksan zaten 200kilo kârda olmalılar. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 Mild hybrid kötü değil, ama o paraya çıkınca insan yerli fabrikasında üretilen Corolla neden almıyayım diyor. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 Ali Darbaz yazdı: Mild hybrid kötü değil, ama o paraya çıkınca insan yerli fabrikasında üretilen Corolla neden almıyayım diyor. O para, dediğiniz, 100binTL fark var? Corolla 305bin'den başlıyor. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 Sani Gerşon yazdı: O para, dediğiniz, 100binTL fark var? Corolla 305bin'den başlıyor. her hafta bilgi güncellemsi geliyor artık , bayağı uçuştayız 1 Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 Hybrid teknolojisi aküsünü doldurabilirken aynı mantık elektrikli araçlarda neden çalışmıyor? fenamı olurdu sarj derdin olmasın kendi kendine doldursun aküsünü... Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 Sani Gerşon yazdı: O para, dediğiniz, 100binTL fark var? Corolla 305bin'den başlıyor. Arabada büyük ve gerçekten hybrid. Paralel hibridin ta kendisini alıyorsun. 10 yıl bozulmadan çalışıyor. Kayışlı sistemin ömrü muallak. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Ekim 2020 Paylaş 24 Ekim 2020 Ali Darbaz yazdı: Arabada büyük ve gerçekten hybrid. Paralel hibridin ta kendisini alıyorsun. 10 yıl bozulmadan çalışıyor. Kayışlı sistemin ömrü muallak. O zaman, bunu alacağıma onu alırım demeyin Bu paraya bunu haketmiyor deyin mesela, corolla o paraya hakediyor deyin. Bu arada elma ile armutu karşılaştırıyorsunuz bence. O yüzden Swift'in 230bin ken, corolla'nın 300bin'in üstünde olması normal. Kayışlı sistemi başka kimler kullanıyor, biliyor musunuz? 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts