Ali özkurt 8 Kasım 2020 Paylaş 8 Kasım 2020 Merhaba. Aracım 2006 1.4 TDCİ Fiesta 105bin km de. Aracım dişli içerisinde sarı ünlem işareti yakıyor ve 3000 devir geçmiyor. Ama ışık bazen yanıyor bazen yanmıyor. Işık yanmadigi zaman herhangi bir sorun yok. Sizce sorun nedir? Aracı cihaza baglattim ancak o esnada ışık yanmadigi için herhangi bir hata kodu çıkmadı Yorum bağlantısı
Koray Demir 8 Kasım 2020 Paylaş 8 Kasım 2020 (düzenlendi) Motor kendini korumaya alıyor aşırı ısınma uyarısı. Araç hararet yapıyor olabilir. 8 Kasım 2020 tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali özkurt 8 Kasım 2020 Yazar Paylaş 8 Kasım 2020 (düzenlendi) Üstad hararetle alakalı bir sorun yok hararet göstergesi sabit bir değişim yok. 8 Kasım 2020 tarihinde Ali özkurt tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Koray Demir 8 Kasım 2020 Paylaş 8 Kasım 2020 Ateşleme hatası veya akü zayıf ya da hararet müşürü olabilir, ids cihazı ile tam arıza koduna bakmak lazım. Yorum bağlantısı
Ali özkurt 8 Kasım 2020 Yazar Paylaş 8 Kasım 2020 Araç manuel bu arada. Debriyaj setini ve şanzıman yağını 10 bin km önce orijinal degistirdim Koray Demir yazdı: Ateşleme hatası veya akü zayıf ya da hararet müşürü olabilir, ids cihazı ile tam arıza koduna bakmak lazım. İds a bağladılar ama hata kodu yok. O an gösterge panelinde ışık yanmiyordu Efe Özer yazdı: Arac otomatik mi?000 Yok üstad manuel Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 8 Kasım 2020 Paylaş 8 Kasım 2020 Merhaba. Aracım 2006 1.4 TDCİ Fiesta 105bin km de. Aracım dişli içerisinde sarı ünlem işareti yakıyor ve 3000 devir geçmiyor. Ama ışık bazen yanıyor bazen yanmıyor. Işık yanmadigi zaman herhangi bir sorun yok. Sizce sorun nedir? Aracı cihaza baglattim ancak o esnada ışık yanmadigi için herhangi bir hata kodu çıkmadıbüyük oranda akü gidici 1 Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 8 Kasım 2020 Paylaş 8 Kasım 2020 (düzenlendi) Yanlış hatırlamıyorsam, gaz pedalının içinde bulunan iki adet potansiyometreden biri arızalanırsa 3000 devri geçmiyordu. Yakın zamanda Polen filtresi değiştirildiyse, gaz pedalının bağlantı kablosunu kontrol edin. 8 Kasım 2020 tarihinde Muhittin Kaplan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali özkurt 8 Kasım 2020 Yazar Paylaş 8 Kasım 2020 Muhittin Kaplan yazdı: Yanlış hatırlamıyorsam, gaz pedalının içinde bulunan iki adet potansiyometreden biri arızalanırsa 3000 devri geçmiyordu. Yakın zamanda Polen filtresi değiştirildiyse, gaz pedalının bağlantı kablosunu kontrol edin. 1 yıl önce değişti polen üstad. Işık yanmadigi zaman sorun yok devir yükseliyor Levent Güzelkalp yazdı: Ali özkurt yazdı: Merhaba. Aracım 2006 1.4 TDCİ Fiesta 105bin km de. Aracım dişli içerisinde sarı ünlem işareti yakıyor ve 3000 devir geçmiyor. Ama ışık bazen yanıyor bazen yanmıyor. Işık yanmadigi zaman herhangi bir sorun yok. Sizce sorun nedir? Aracı cihaza baglattim ancak o esnada ışık yanmadigi için herhangi bir hata kodu çıkmadı büyük oranda akü gidici İnşallah aküdür. Ama ilk çalıştırmada herhangi bir geç çalışma söz konusu değil Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Kasım 2020 Paylaş 8 Kasım 2020 arıza kodu mutlaka bırakması lazımdı, bırakmadı ise bırakacak olan beynin içinde sorun olablir. Yorum bağlantısı
Ali özkurt 8 Kasım 2020 Yazar Paylaş 8 Kasım 2020 Çağlar Bayur yazdı: arıza kodu mutlaka bırakması lazımdı, bırakmadı ise bırakacak olan beynin içinde sorun olablir. Teşekkürler abi. Işık yanikken denk getirebilirsem öyle cihaza bağlayacağım. Sanırım en garantisi bu olacak. Yorum bağlantısı
Ali özkurt 8 Kasım 2020 Yazar Paylaş 8 Kasım 2020 Çağlar Bayur yazdı: arıza kodu mutlaka bırakması lazımdı, bırakmadı ise bırakacak olan beynin içinde sorun olablir. Bu arda dtc none yazıyor abi aracta. Bilgi kutusuna girince Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Kasım 2020 Paylaş 8 Kasım 2020 Ali özkurt yazdı: Bu arda dtc none yazıyor abi aracta. Bilgi kutusuna girince o bölüm de her zaman gözükmez zaten. beyinde daha önce açılma izleri var mı ktusunda Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan 8 Kasım 2020 Paylaş 8 Kasım 2020 İnternet üzerinde bu arızayı incelediğimizde dişli kutusu arızası, şanzıman ısınma arızası olarak belirtiyor. Yorumları incelediğimizde depoda az mazot varken oluştuğu yönünde açıklamalar var. Acaba mazot seviyeniz düşük iken mi yapıyor ? Bir de şanzıman yağı ve debriyaj seti değişti demişsiniz. Acaba değişim esnasında bir sensör arızalanmış veya fiş bağlantısı unutulmuş olabilirmi . Yorum bağlantısı
Ali özkurt 8 Kasım 2020 Yazar Paylaş 8 Kasım 2020 Mustafa Erkan yazdı: İnternet üzerinde bu arızayı incelediğimizde dişli kutusu arızası, şanzıman ısınma arızası olarak belirtiyor. Yorumları incelediğimizde depoda az mazot varken oluştuğu yönünde açıklamalar var. Acaba mazot seviyeniz düşük iken mi yapıyor ? Bir de şanzıman yağı ve debriyaj seti değişti demişsiniz. Acaba değişim esnasında bir sensör arızalanmış veya fiş bağlantısı unutulmuş olabilirmi . Abi bunu düşünerek depoyu shellden fulledim. Yine yaptı. 10 bin km önce değişimler oldu. Belirttiğim arızayı 2 haftadır yapmaya başladı Çağlar Bayur yazdı: o bölüm de her zaman gözükmez zaten. beyinde daha önce açılma izleri var mı ktusunda Ona bakmadım abi kontrol edeyim. Ama geçen götürdüğümde cihazla p0102 kodu çıktı balata spreyi aikti maf sensorunun olduğu yere. Ama değişen birşey olmadı. O kod eskiden kalmis da olabilir dediler. Önemli olan ışık yanikken gelmen dediler Yorum bağlantısı
Recommended Posts