Levent Avan 12 Kasım 2020 Paylaş 12 Kasım 2020 Peugeot 206 1.4 dizel aracım sağa dönerken stop edecek kadar gaz kesiyor. Emniyet kemerim takılı olmasa ön cama yapışacak kadar güçlü bir vurma yapıyor sonra yoluna devam ediyor. Bip bip sesleri geliyor ama herhangi bir arıza lambası yanmıyor. Bu konuda bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Ford motorlu bu, kesin @Çağlar Bayur nin bi fikri vardır. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Sani Gerşon yazdı: Ford motorlu bu, kesin @Çağlar Bayur nin bi fikri vardır. sola dönerken yapmıyorsa, sıradışı birşeyler vardır, usta araç başında günler geçirebilir böyle arızalarda Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Motor stop etse dahi araç kasılmaz. İsravroz dişleri bozuk olabilir Aks ta yapabilir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Servet Aydın yazdı: Motor stop etse dahi araç kasılmaz. İsravroz dişleri bozuk olabilir Aks ta yapabilir bipbip de yapıyormuş ? Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Benim Fiesta da mazot filtrem donunca sağa dönüşlerde stop ediyordu. Acaba filtre tıkanıp mazotu kesiyor olabilir mi? 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 bipbip de yapıyormuş ?Motoru bloke olacak kadar kasılma neyden olacak ki başka? Benim Fiesta da mazot filtrem donunca sağa dönüşlerde stop ediyordu. Acaba filtre tıkanıp mazotu kesiyor olabilir mi?Ha ayağını gazdan çek virajda ya da yakıt gelmesin aynı. Cama yapışacak kadar kasma olmaz 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Servet Aydın yazdı: Motoru bloke olacak kadar kasılma neyden olacak ki başka? Ha ayağını gazdan çek virajda ya da yakıt gelmesin aynı. Cama yapışacak kadar kasma olmaz Stop edip vurdururak çalışıyor olabilir mi? Stop edince bende cama yapışıyordum, filtre donduğu için çalışmıyordu tabi. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Demekki aslında stop ediyor.. Ancak araç yürümeye devam ettiği ve kontak açık olduğu için yeniden çalışıyor. Bence krank pozisyon sensörüne bakılmalı. 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Stop edip vurdururak çalışıyor olabilir mi? Stop edince bende cama yapışıyordum, filtre donduğu için çalışmıyordu tabi.Hayır. Viteste iken aracın kontağı kapama ile ayağı gazdan çekme arasında hiçbir fark yok. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Servet Aydın yazdı: Hayır. Viteste iken aracın kontağı kapama ile ayağı gazdan çekme arasında hiçbir fark yok. Düşük viteste ve düşük hızda ise.. yığılır araç. Bence stop ediyor bu.. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Düşük viteste ve düşük hızda ise.. yığılır araç. Bence stop ediyor bu.. 2.vites ile giderken kontak kapasana bişey denicem [emoji91] Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Servet Aydın yazdı: 2.vites ile giderken kontak kapasana bişey denicem cebeşte kontak var mı ki kapasın Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Kasım 2020 Paylaş 13 Kasım 2020 Servet Aydın yazdı: 2.vites ile giderken kontak kapasana bişey denicem Denemediğimi mi sanıyorsun.. 1. viteste yığıldığını nereden biliyorum sandın 😛 Çağlar Bayur yazdı: cebeşte kontak var mı ki kapasın Cebeşi bilmiyorum.. C5 klasik ya. el freni bile var. Yorum bağlantısı
Levent Avan 14 Kasım 2020 Yazar Paylaş 14 Kasım 2020 Dün biraz hızlı kullanarak virajda tekrar test ettim, aynı problem olacak mı diye fakat hiçbir şey olmadı. Biraz daha bilgi veriyim. Aracın şamandırası kaçırma yaptığı için 1,5 ay önce değişti. Geçtiğimiz hafta da direksiyon yağı eksilttiği için rekor tamir edildi. Rekor tamirinden sonra uzun bir kelebekten ana yola bağlanırken ilk kez bu durumla karşılaştım. Sonrasında da dar bir virajda 2. Viteste hızlanırken oldu. Bu arada direksiyon yağ eksiltmeye devam ediyor. Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir 14 Kasım 2020 Paylaş 14 Kasım 2020 Levent Avan yazdı: Dün biraz hızlı kullanarak virajda tekrar test ettim, aynı problem olacak mı diye fakat hiçbir şey olmadı. Biraz daha bilgi veriyim. Aracın şamandırası kaçırma yaptığı için 1,5 ay önce değişti. Geçtiğimiz hafta da direksiyon yağı eksilttiği için rekor tamir edildi. Rekor tamirinden sonra uzun bir kelebekten ana yola bağlanırken ilk kez bu durumla karşılaştım. Sonrasında da dar bir virajda 2. Viteste hızlanırken oldu. Bu arada direksiyon yağ eksiltmeye devam ediyor. Depoda yakıt az olabilir mi ? Viraj alırken yakıt bir tarafa yığılma yapıyor ve kesiklik yatırıyor olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Levent Avan 15 Kasım 2020 Yazar Paylaş 15 Kasım 2020 Ersin Gökdemir yazdı: Depoda yakıt az olabilir mi ? Viraj alırken yakıt bir tarafa yığılma yapıyor ve kesiklik yatırıyor olabilir. Ersin bey ondan olabilir diye yakit aldim. Degisen bir sey olmadi 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 Kasım 2020 Paylaş 16 Kasım 2020 Merhaba pejo 206 fren pedalı altında bir sensör var. 40 tl civarında. onu değişirseniz sorun çözülcektir. Kaynak, fethiyeye giderken başına gelen arkadaşım. Yorum bağlantısı
Levent Avan 16 Kasım 2020 Yazar Paylaş 16 Kasım 2020 Bu söylediğinizi deneyeceğim Ali bey, teşekkürler Yorum bağlantısı
Levent Avan 17 Kasım 2020 Yazar Paylaş 17 Kasım 2020 (düzenlendi) Tekrar merhaba, arabanın sürekli direksiyon yağı eksilttiğini hatta eksiltme ne kelime yağı boşalttığını söylemiştim. Bugün yağ koymak için kaputu açtığımda resimde görülen kısma kablodan daha kalın hortum gibi bir şeyin sıkıştığını gördüm. Çektiğimde et kalınlığının yarısına kadar hasar aldığını gördüm. Fotoğraftaki diskin dönmesine engel olmuyordu ama belli ki onunla temas etmiş ve sıyrılmış. Bahsettiğim kabloyu takip ettim fren hidrolik deposundan çıkıyor ve direksiyon yağ kutusunun sağ altında bir yere giriyor. Sağa dönüşte bu kablonun trigere ya da diske sürtüp dönmesini engellediğini düşünüyorum, çünkü kablo yarısına kadar bıçakla kesilmiş gibi sıyrılmış. Not : fotoğraf temsilidir 17 Kasım 2020 tarihinde Levent Avan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
M. Asım Kahraman 17 Kasım 2020 Paylaş 17 Kasım 2020 206'larda triger muhafazası yok sanırım? Bahsettiğiniz hasarlı kablo viraj alırken şasiye değiyor ve elektriksel bir kesinti oluşturuyor olabilir. 2 Yorum bağlantısı
Levent Avan 17 Kasım 2020 Yazar Paylaş 17 Kasım 2020 M. Asım Kahraman yazdı: 206'larda triger muhafazası yok sanırım? Sanırım yok. O hortumun kelepçe ile tutturulması gerekiyordu. Son tamirde usta’nın unutkanlığından kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Kasım 2020 Paylaş 17 Kasım 2020 Kablo o motoru durduramaz. Şayet sıkışan şey kablo ise ve dönüşlerde motora değiyorsa şasi alıyordur. Ne kablosu bilmiyoruz ama elektrik olan bir kablo ise şasi alıp elektriği kesiyor olabilir.. Benzer bir arızayı iki ay aradım ben. Benim mondeo ileri giderken kalkışlarda tekler geri geri kalkarken teklemezdi. Sorun lpg tesisatından çıkmış.. İleri kalkarken yatan motor enjektör tesisatı ile temas ediyor ve şasi alıyordu. Geri giderken motor kablodan uzaklaşıyor ve temas etmiyordu. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts