İçeriğe Yönlendir

Kuraklık Kapıdan Girdi Salonda Oturuyor


Çağlar Bayur

Recommended Posts

Mehmet Göktürk
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

pahalı olduğu için kiraz yiyemiyorum. Hiç almadım bu sene ağzıma koymadım. 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:


normalde olması gereken yani :) 

 

 

Normalde tarım orman bakanlığı ve maliye bakanlığı bakar. adalet bakanlığı mahkemelerde adaletin düzgün çalışmasını sağlamakla görevli bence. 

Tavukla uğraşmaması lazım. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Başlik kuraklık diyorda bizim derenin sayısı artmiş kol çikarmış

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

pahalı olduğu için kiraz yiyemiyorum. Hiç almadım bu sene ağzıma koymadım. 

Cuma günü istsnbul da 100~150 civarındaydı

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Mehmet Göktürk yazdı:

pahalı olduğu için kiraz yiyemiyorum. Hiç almadım bu sene ağzıma koymadım. 

 

 

Bugün aldım pazardan hocam kg 50 tl.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Metin Uzunoğlu yazdı:

Cuma günü istsnbul da 100~150 civarındaydı


sivasa giderken Ankara çıkışındaki avm den 90 tlye aldım. 

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl

Kiraz ortalamasi suan 75 100 arasi. Kayisi 50 papaz erik 50 istanbul

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

Samsun mahalle pazarı

kiraz 50

yeşil erik 100 

Çilek 100- kasa işi alırsan 2 kg 150

kayısı 70

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Ebrar Tüfek yazdı:

 

Bugün aldım pazardan hocam kg 50 tl.

Nere bu

Samsun

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Mehmet Göktürk yazdı:

Nere bu

Samsun

Ayvalıkta 100 tl

Ali Darbaz yazdı:

Başlik kuraklık diyorda bizim derenin sayısı artmiş kol çikarmış

Kar yağmadan barajlar dolmaz diyordu herkes kar 0 barajlar gırtlak doldu

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Geçen sene 600 liraya satarken iyimiydi.  

Mehmet Göktürk yazdı:

pahalı olduğu için kiraz yiyemiyorum. Hiç almadım bu sene ağzıma koymadım. 

 


Ben dün kaynağına gittim. 
Özel seri Napolyon kilosu 60 lira idi.  

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
İlkay Başaran yazdı:

Ayvalıkta 100 tl

Kar yağmadan barajlar dolmaz diyordu herkes kar 0 barajlar gırtlak doldu

 

IMG_20260628_111631.jpg

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...