Tansu Kalafatoğlu 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Ooo şimdi de kirazcılar ağaçları sökeriz haa diyor https://www.sozcu.com.tr/kiraz-ureticisi-isyanda-bu-fiyatlarla-devam-edersek-agaclari-sokecegiz-p331677 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ooo şimdi de kirazcılar ağaçları sökeriz haa diyor https://www.sozcu.com.tr/kiraz-ureticisi-isyanda-bu-fiyatlarla-devam-edersek-agaclari-sokecegiz-p331677 pahalı olduğu için kiraz yiyemiyorum. Hiç almadım bu sene ağzıma koymadım. Tansu Kalafatoğlu yazdı: normalde olması gereken yani Normalde tarım orman bakanlığı ve maliye bakanlığı bakar. adalet bakanlığı mahkemelerde adaletin düzgün çalışmasını sağlamakla görevli bence. Tavukla uğraşmaması lazım. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 saat önce Paylaş 4 saat önce (düzenlendi) Başlik kuraklık diyorda bizim derenin sayısı artmiş kol çikarmış 4 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: pahalı olduğu için kiraz yiyemiyorum. Hiç almadım bu sene ağzıma koymadım. Cuma günü istsnbul da 100~150 civarındaydı 1 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: pahalı olduğu için kiraz yiyemiyorum. Hiç almadım bu sene ağzıma koymadım. Bugün aldım pazardan hocam kg 50 tl. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Metin Uzunoğlu yazdı: Cuma günü istsnbul da 100~150 civarındaydı sivasa giderken Ankara çıkışındaki avm den 90 tlye aldım. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Kiraz ortalamasi suan 75 100 arasi. Kayisi 50 papaz erik 50 istanbul Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Samsun mahalle pazarı kiraz 50 yeşil erik 100 Çilek 100- kasa işi alırsan 2 kg 150 kayısı 70 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Ebrar Tüfek yazdı: Bugün aldım pazardan hocam kg 50 tl. Nere bu Samsun Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Nere bu Samsun Ayvalıkta 100 tl Ali Darbaz yazdı: Başlik kuraklık diyorda bizim derenin sayısı artmiş kol çikarmış Kar yağmadan barajlar dolmaz diyordu herkes kar 0 barajlar gırtlak doldu Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ooo şimdi de kirazcılar ağaçları sökeriz haa diyor https://www.sozcu.com.tr/kiraz-ureticisi-isyanda-bu-fiyatlarla-devam-edersek-agaclari-sokecegiz-p331677 Geçen sene 600 liraya satarken iyimiydi. Mehmet Göktürk yazdı: pahalı olduğu için kiraz yiyemiyorum. Hiç almadım bu sene ağzıma koymadım. Ben dün kaynağına gittim. Özel seri Napolyon kilosu 60 lira idi. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 20 dakika önce Paylaş 20 dakika önce İlkay Başaran yazdı: Ayvalıkta 100 tl Kar yağmadan barajlar dolmaz diyordu herkes kar 0 barajlar gırtlak doldu Yorum bağlantısı
Recommended Posts