Alp Kandemir 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 Herkese selam.Clio 2 otomatik sahibiyim. Son zamanlarda trafikte dur kalk yaptığımda oluşan hararet sorunu var. Hararet müşürü değiştirdim.Sorun devam etti. En son termostatı söktüm sorun bıter dıye ama trafikte dur kalk yaptığımda yine hararet yükseliyor. Sorun nerede olabilir? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 devirdaim ne alemde acaba, plastik falansa çark dağıtmış olabilir diye ilk aklıma geldi... 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 Gazlı arabaysa, devirdaim hararet bastıracak kadar soğutma suyu basamıyor. 1 Yorum bağlantısı
Alp Kandemir 26 Ocak 2021 Yazar Paylaş 26 Ocak 2021 En son devirdaim hortumu değişmişti. ilk mesajda yazmayi unuttum,araba az da olsa su eksiltiyor ama her zaman değil. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 Alp Kandemir yazdı: En son devirdaim hortumu değişmişti. ilk mesajda yazmayi unuttum,araba az da olsa su eksiltiyor ama her zaman değil. Sıkışık trafikte iken vites N konumuna alıp bekleyin. Motor yükünden kurtarır. Radyatörüde porçözle içini temizleyin. 1 Yorum bağlantısı
Ozkan çoban 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 Ali Cihangiroğlu yazdı: devirdaim ne alemde acaba, plastik falansa çark dağıtmış olabilir diye ilk aklıma geldi... Termostat neden çıkartılır abi onu anlamış değilim 1 Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 su elksiltmesi devirdaimi etrafında kaçak var mı ona bakılmalı,radyatör fanı çalışıyormu onada bakın. yedek su deposunda su ne renk? 1 Yorum bağlantısı
Alp Kandemir 26 Ocak 2021 Yazar Paylaş 26 Ocak 2021 Termostat hararet yapmasın diye çıkarttım ama sadece daha geç ısındı sonrasında hararet sorunu devam ettı.Aslında sıfır termostat var ama takmadım. Su rengi koyu kırmızı hatta kahverengıne yakın.Fan açılıyor ama hararet yıne fazla. Yorum bağlantısı
M. Asım Kahraman 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 Devirdaim ve radyatör kontrol edilmeli, bazen radyatör tıkalı olabiliyor fan açsa da yeterince soğutma gerçekleşmiyor. 1 Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 Iyi bir usta bulup durumu anlatın devirdaim ilk şüpheli [emoji846] soğutma suyu paslı su ile dolu olabilir radyatör tıkalı da olabilir kontrol edilmeli 1 Yorum bağlantısı
Alp Kandemir 26 Ocak 2021 Yazar Paylaş 26 Ocak 2021 Araçla ilgili bazı işleri kendim yapıyorum ama devirdaim alsam kendim değiştiremem di mi? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 Alp Kandemir yazdı: Araçla ilgili bazı işleri kendim yapıyorum ama devirdaim alsam kendim değiştiremem di mi? Bence zor.. Atölye lazım.. Lift lazım. Trigeri sentesi var.. Ustalık lazım.. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 26 Ocak 2021 Paylaş 26 Ocak 2021 Devirdaim de olabilir, radyatör de tıkalı olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 27 Ocak 2021 Paylaş 27 Ocak 2021 2007 Symbol vardı bende hararet için yapmadığım şey kalmadı kesemedim.Araç dur kalkta harareti kesilmiyordu.Sıkışık trafikte benzine alıp bazen kalöriferi açıp düşürüyordum.Rölantide tutmuyor Gaza biraz basıncada sıcaklık düşüyordu.Buralarda fana anahtar bağlayanlar yada daha düşük sıcaklıkta açan müşür bağlayanlar gördüm. Bu arada hararet lpg bağlattıktan sonra aşırı arttı benzinde 2.5 yıl çok sıkıntı yoktu. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 27 Ocak 2021 Paylaş 27 Ocak 2021 ...Radyatörüde porçözle içini temizleyin. Ondan sonra radyatöre vs elveda diyelim. Porçözle temizlik yapılmaz. 3 Yorum bağlantısı
Deniz Kom 27 Ocak 2021 Paylaş 27 Ocak 2021 Öncelikle radyatörünüzü bir temizletin. Devirdaim sorunlu gibi görünüyor. Ancak diğer soğutucular da dikkat edilmesi gereken konu. Yağınız da çok ısınıyor olabilir. Sisteminizde hava da olabilir. Size önerim öncelikle soğutma sıvısını değiştirmeniz. Yenisini doldururken de akü ya da ütü suyu olarak satılan saf su ile seyreltmeniz. Bu işlemde havasını almanız çok önemli. Bu işlemi de yaparken radyatörü bir temizlemeniz ya da temizletmeniz gerekecektir. Devirdaim de mutlaka elden geçmeli. Daha sonra diğer soğutucu ekipmanlara bakmalısınız. Burada yağ soğutucu aklıma ilk gelen. Ama yine de ilk düşünülen, radyatör, devirdaim ve soğutma sıvısı oluyor. Geçenlerde bir videoda soğutma sıvısında musluk suyu kullanımı yüzünden tamamen kireçlenmiş devirdaim ve radyatör görmüştüm. 1 Yorum bağlantısı
Alp Kandemir 27 Ocak 2021 Yazar Paylaş 27 Ocak 2021 Radyator temizlemekte karar kıldım. Aslında fanı kendim açmak için anahtar eklemek de istiyorum.Clio 2 için fan müşürünün kablosuna bağlasam olur mu yoksa fana mı bağlamak gerekıyor? Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 27 Ocak 2021 Paylaş 27 Ocak 2021 Alp Kandemir yazdı: Radyator temizlemekte karar kıldım. Aslında fanı kendim açmak için anahtar eklemek de istiyorum.Clio 2 için fan müşürünün kablosuna bağlasam olur mu yoksa fana mı bağlamak gerekıyor? Benim arabada Fana gelen Müşür kablosunu sökünce fan devreye giriyordu seri bir anahtar baglayıp kolaylıkla yapabilirsin. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 27 Ocak 2021 Paylaş 27 Ocak 2021 suyun rengi kötüyse hafiften conta gaz kaçağı olabilir, CO2 testide yaptırın mutlaka... 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Ocak 2021 Paylaş 27 Ocak 2021 Alp Kandemir yazdı: Aslında fanı kendim açmak için anahtar eklemek de istiyorum Aracınız enjeksiyonlu. Böyle bir şeye gerek yok. Beyin buna karar veriyor zaten. Araçta hararet yükseliyorsa, başka bir yerde sorun vardır. 1 Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 27 Ocak 2021 Paylaş 27 Ocak 2021 (düzenlendi) Alp Kandemir yazdı: Araba ne marka ve modeldi 2008 Renault Symbol 1.4 75 hp 27 Ocak 2021 tarihinde Aytac Sakal tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts