Alpay Sumer 10 Mayıs Paylaş 10 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: boyalı araba ile yanlamak kadar zevklisi yok Ayrilinan aracla mermer iliskisi de var diyolaaa 😉 1 Yorum bağlantısı
Emin Önal 11 Mayıs Paylaş 11 Mayıs Kaputu bırak altındaki kapak bile boyalı. peeehh 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 11 Mayıs Yazar Paylaş 11 Mayıs Emin Önal yazdı: Kaputu bırak altındaki kapak bile boyalı. peeehh Komple boyalı diye buna derim 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 14 Mayıs Yazar Paylaş 14 Mayıs Yağ bakımı 151250 km 0w40 Liqui Moly Yağ filtresi Polen Filtresi değişti Hava filtresi temizlendi Yağ hariç 1000₺ Yetkili servisten tampon braketi aldım 2180₺ 6 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 14 Mayıs Yazar Paylaş 14 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: bu motor 0/40 mı kullanıyor 0/20 tavsiye etmiş fabrika. Sebebi de valvematic sistemin ilk çalışmada hızlı yağlanması gerekiyormuş. 0/20 bulunamazsa 5/30 demiş ama anladığım kadarıyla 0 daha sağlıklı. Gel gelelim servisler hep 5/30 koyuyor. Fakat biz lpg ile kullandığımız için TEM oto forumlarda 0w40 tavsiye etmiş. Ben de tavsiyeye uyuyorum son 3 bakımdır. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek Cumartesi 13:52 Yazar Paylaş Cumartesi 13:52 Oğuzkan arabayı almaya geldiğinde sağ kapılarda boya olduğunu anlamasın diye tutamakların içine orijinalindeki gibi(solda var) şeffaf film yapıştırdım. Bagaj ağzına da tampon çizilmesin diye yapıştıracağım fakat boyacı biraz daha beklememi söyledi. Bir de tampon braketini değiştirdim. Tampon sökme takmaya 750₺ verdiğime kızdım. +40₺ de plastik klipslere verdim dedi 790 vermiştim. 😐 1 adet gereksiz vidadan kurtulmuş oldu böylece. Eksik klips varmış onu da tamamladım. Forum bazı resimleri ters çeviriyor 🙃 4 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cumartesi 14:57 Paylaş Cumartesi 14:57 Toyota’da bir üst sınıf yağ kullanma alışkanlıkları devam ediyor. Yani lpg kullanıyorsa nolmuş, niye kalın yağ? Motor daha çok ısınmıyorki, şunu anlamadılar gitti. lpg kuru yakıt. Belki benzine göre segmanlar daha az yağlanıyor. Bu durumda tam da olması gerektiği önerilen yağ kullanılmalı bence 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cumartesi 15:09 Paylaş Cumartesi 15:09 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Toyota’da bir üst sınıf yağ kullanma alışkanlıkları devam ediyor. yağda sınıfların kriteri nedir? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cumartesi 15:21 Paylaş Cumartesi 15:21 Çağlar Bayur yazdı: yağda sınıfların kriteri nedir? yağa mı motor koyuyoruz, motora mı yağ koyuyoruz? Yorum bağlantısı
Emre Şimşek Cumartesi 16:42 Yazar Paylaş Cumartesi 16:42 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Toyota’da bir üst sınıf yağ kullanma alışkanlıkları devam ediyor. Yani lpg kullanıyorsa nolmuş, niye kalın yağ? Motor daha çok ısınmıyorki, şunu anlamadılar gitti. lpg kuru yakıt. Belki benzine göre segmanlar daha az yağlanıyor. Bu durumda tam da olması gerektiği önerilen yağ kullanılmalı bence Methettiğiniz asakaşilerin piri tem oto fazla ısındığını yazmış. Şimdi sen tersini yazınca kafam karıştı. O zaman 0w20 koymalıyız. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cumartesi 17:45 Paylaş Cumartesi 17:45 Emre Şimşek yazdı: Methettiğiniz asakaşilerin piri tem oto fazla ısındığını yazmış. Şimdi sen tersini yazınca kafam karıştı. O zaman 0w20 koymalıyız. Kendisiyle toyota forumda bu konuları tartıştık ama yok. İlla 40 koyacak ismi ufuk sönmez’di galiba bence 40 numara koymayın da ne koyarsanız koyun. Burada aslında önemli olan yağın tortu bırakma oranı, deterjan katkıları. Valvematikteki mekanizma ince ve temiz yağı seviyor Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık Cumartesi 18:13 Paylaş Cumartesi 18:13 Emre Şimşek yazdı: Oğuzkan arabayı almaya geldiğinde sağ kapılarda boya olduğunu anlamasın diye Komple boyalı olmadan almam heryeri yeniden boyatman lazım 1 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cumartesi 19:30 Paylaş Cumartesi 19:30 Tansu Kalafatoğlu yazdı: yağa mı motor koyuyoruz, motora mı yağ koyuyoruz? kriter vizkozite mi? nedir Tansu Kalafatoğlu yazdı: bence 40 numara koymayın da ne koyarsanız koyun. yükseği 40 olanda ne oluyor? Yorum bağlantısı
Emre Şimşek Cumartesi 20:01 Yazar Paylaş Cumartesi 20:01 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Kendisiyle toyota forumda bu konuları tartıştık ama yok. İlla 40 koyacak ismi ufuk sönmez’di galiba bence 40 numara koymayın da ne koyarsanız koyun. Burada aslında önemli olan yağın tortu bırakma oranı, deterjan katkıları. Valvematikteki mekanizma ince ve temiz yağı seviyor 0w40 ile 0w20’nin farkı nedir? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora Cumartesi 20:21 Paylaş Cumartesi 20:21 Emre Şimşek yazdı: 0w40 ile 0w20’nin farkı nedir? Sıcakken (100 derecede ) 0w 40 daha kalındır. 2 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cumartesi 21:24 Paylaş Cumartesi 21:24 Emre Şimşek yazdı: 0w40 ile 0w20’nin farkı nedir? emisyon tantanası Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Pazar 04:35 Paylaş Pazar 04:35 toyota’nın valvematik mekanizmasının bozulmasını yağ viskozitesine bağlıyorlar. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek Pazar 08:02 Yazar Paylaş Pazar 08:02 O zaman 0w40 daha iyi korur Çağlar Bayur yazdı: emisyon tantanası Emisyon? O da ne? 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazar 11:53 Paylaş Pazar 11:53 Emre Şimşek yazdı: O zaman 0w40 daha iyi korur Emisyon? O da ne? ızgarası güzel olur olur derler gebzede Tansu Kalafatoğlu yazdı: toyota’nın valvematik mekanizmasının bozulmasını yağ viskozitesine bağlıyorlar. arızaaya ordan burdan sebep bulmak ata sporumuz, mekanizmayı incelemeli , karıncalanma falan mı oluyor metalde 1 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Pazar 12:19 Paylaş Pazar 12:19 Çağlar Bayur yazdı: ızgarası güzel olur olur derler gebzede arızaaya ordan burdan sebep bulmak ata sporumuz, mekanizmayı incelemeli , karıncalanma falan mı oluyor metalde sevmir her yağı Yorum bağlantısı
Recommended Posts