Hakan Saraç 29 Nisan 2021 Paylaş 29 Nisan 2021 2009 Scirocco 160hp manuel. 210km Araca 3-4 bin kmdir biniyorum. Son 100 km'dir 4bin devirde falan araba bazen gaz kesiyordu. Bogulur gibi ses cıkarıp hiç gaz yemiyor öyle kalıyordu. Gazı bırakıp 1 saniye kadar, tekrar basınca hızlanıyor 4-5bin devir olup gene gaz kesiyordu. Yani üst devirlerde araba baya problemliydi anlattıgım gibi. Ayrıca arabanın motorundan duman atma yağ kokusu geliyordu bunlardan bagımsız olarak. 2 ayrı yerde turbo hortumunda kaçak varmış 2 ayrı boru değişti. Birisi 700 birisi 200 tl idi. Bunlara ek olarak girmişken Devirdaim zincir konumlandırıcı yağ filtresi, buji, yağ falanda değiştirdim. Bugun arabayı teslim aldım. Şimdi araba 4bin deviri hiç asla geçmiyor. Ayrıca 4bin altındaki devirlerde de ağır güç kaybı var. Ayrıca bir ses de başladı. Yakında videosunu çekip atarım. Herhangi bir arıza lambası da yakmıyor. Bayram da girdi araya, sorunun devamını bilemedik, kaldı durum şimdilik öyle. Var mı başına gelen neyden olabilir ne olabilir? Not: 02 sensörü önceden iptal edilmiş. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Nisan 2021 Paylaş 29 Nisan 2021 kompresör+turbo olan motor sanırım, komplresörden turboya geçiş yapmıyor gib, parçası devirdaim ile birleşik Yorum bağlantısı
Hakan Saraç 29 Nisan 2021 Yazar Paylaş 29 Nisan 2021 Çağlar Bayur yazdı: kompresör+turbo olan motor sanırım, komplresörden turboya geçiş yapmıyor gib, parçası devirdaim ile birleşik Bu arada devirdaim de degistirdim yazmayı unutmusum. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 29 Nisan 2021 Paylaş 29 Nisan 2021 Değişim yapılan parçalar orjinal mi? Yapılan işlemlerden sonra kodlama/resetleme vs yapıldı mı? Araç bir sebepten korumaya almış kendini. Arıza kodu kontrol yolu sıradan bir cihaz mı yoksa orjinal servis cihazı mı? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Nisan 2021 Paylaş 29 Nisan 2021 Hakan Saraç yazdı: Bu arada devirdaim de degistirdim yazmayı unutmusum. bağlantıları bir daha gözden geçirsin ustanız, montaj sırasında bir aksilik olmuş olanbilir Yorum bağlantısı
Ozkan çoban 29 Nisan 2021 Paylaş 29 Nisan 2021 160'lık sciroccolar da düşük devirlerde kompresör, üst devirlerde de turbo yeterli geliyordu sorun tuhafıma gitti orijinal bir cihazla bağlanıp hataya bakılmalı diye düşünüyorum kolay gelsin.. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 30 Nisan 2021 Paylaş 30 Nisan 2021 (düzenlendi) vw nin motorları sensör konusunda acaip problemli. üretileli 10 seneye yaklaştıysa soketinden kablosuna herşey gevrekleşip kopuyor yırtılıyor. belli ki araç ekonomik ömrünü 10 sene ile sınırlandırmışlar. bu nedenle turbo kesme valfi dahil tüm sistem tek tek elden geçirilip soketler ölçülmeli. ayrıca wastegate kapakçığı mekanik olarak bozul olaiblirmi diye turbo sökülüp incelenmeli. kapak kaçırırsa arıza vermez ama araç ta gitmez. 30 Nisan 2021 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 30 Nisan 2021 Paylaş 30 Nisan 2021 Araç turbo ile yürüyeceği zaman oluşuyor anlaşılan. Supercharger ile Turbo arasında geçişi sağlayan bi yönlendirici var gaz kelebeği gibi onun kontrol edilmesi ve kalibrasyonun yapılması lazım. Sonrasında turbo sökülüp kontrol edilmeli. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Nisan 2021 Paylaş 30 Nisan 2021 Dogan Arsiray yazdı: o2 iptali nasıl yani?? yazılımda açıyorlar enjektörleri, O2 engel olmasın diye de iptal ediyolar. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 30 Nisan 2021 Paylaş 30 Nisan 2021 düzgün çalışmazki ama? ayarlı tip oksijen sensörlerinden taksalar ya? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Nisan 2021 Paylaş 30 Nisan 2021 Dogan Arsiray yazdı: ayarlı tip oksijen sensörlerinden taksalar ya? pahalı, onları ayudi TT lere falan yapıyorlar, 50 binn avro tunink bütçeli Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Nisan 2021 Paylaş 30 Nisan 2021 pahalı, onları ayudi TT lere falan yapıyorlar, 50 binn avro tunink bütçeli555 osilatör ile 10 tl ama nasıl olduğunu demem Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 30 Nisan 2021 Paylaş 30 Nisan 2021 Not: 02 sensörü önceden iptal edilmiş. bunu iptal eden yazılımcı hata kodlarını kapatmış olmasın. Bence ecu bir orjinale dönsün bence. 2 Yorum bağlantısı
Hakan Saraç 28 Mayıs 2021 Yazar Paylaş 28 Mayıs 2021 sorun benzin pompasındaymıs. değişti ses de düzeldi, hızlanma da. 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 8 Eylül 2022 Paylaş 8 Eylül 2022 (düzenlendi) Yeni konu açmak istemedim, buradan devam edeyim. Benim scirocco'da da bu konudakine benzer bir arıza var. 3500-4000 devire kadar herşey normal. 4000 devir sonrası araba atmosferik gibi gidiyor. Geçen pazar trafikte kırmıza ışığa yakalanmamak için biraz basınca fark ettim. Ne zamandır böyle bilmiyorum. 8 Eylül 2022 tarihinde Nihat Palolu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 8 Eylül 2022 Paylaş 8 Eylül 2022 n72 valfi tıkanamış olabilirmi? yada takılıyordur? 3 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 8 Eylül 2022 Paylaş 8 Eylül 2022 Doğan Arşiray yazdı: n72 valfi tıkanamış olabilirmi? yada takılıyordur? Bilmiyorum ki, yarın fırsat bulursam söküp bakayım. Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 11 Eylül 2022 Paylaş 11 Eylül 2022 N72 valfine bağlı vakum hortumlarını fare kemirmiş. Geçici onardım test ettim çekişi düzledi arabanın. 3 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 12 Eylül 2022 Paylaş 12 Eylül 2022 Geçmiş olsun abi, farelere çözüm bulmak şart olmuş 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 12 Eylül 2022 Paylaş 12 Eylül 2022 Cem Işık yazdı: Geçmiş olsun abi, farelere çözüm bulmak şart olmuş Birkaç hafta önce arabanın yakınında ölü fare görmüştüm. Muhtemelen o kemirdi. Doğan Arşiray yazdı: nokta atışı desek meh meh meh Teşekkürler 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 12 Eylül 2022 Paylaş 12 Eylül 2022 Başka yeri de kemirmiş olabilir kontrol ettirmekte fayda var. 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 12 Eylül 2022 Paylaş 12 Eylül 2022 Hasan Karabekiroglu yazdı: Başka yeri de kemirmiş olabilir kontrol ettirmekte fayda var. Kontrol ettim, başka yerleri kemirmemiş. Yorum bağlantısı
Recommended Posts