Zahit Yücer 4 Temmuz 2021 Paylaş 4 Temmuz 2021 Cmax 2004 ghia dizel aracımı yeni aldım ama araba toplamıyor düşük devirlerde sıkıntı yaşıyorum usta bunların orjinali böyle turboyu açınca yanına yaklaşılmaz düşük devirlerde böyle olur dedi orjinali gerçekten böylemi Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 4 Temmuz 2021 Paylaş 4 Temmuz 2021 Ne kadar düşük devir? Hız, vites, devir nedir? Turboyu açma tabiri teknik olarak yanlış. 3 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 5 Temmuz 2021 Paylaş 5 Temmuz 2021 Turbo daimi olarak devrededir aslında. Sadece çalışma devri sizin devrinize göre şekillenir. Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 5 Temmuz 2021 Paylaş 5 Temmuz 2021 Kayınpederde 2006 modeli var ve bir kaç kez kullandım 90 hp olan model.Bu araçların motoru öyle çok canlı değil ve turbo gecikmesi vites geçişlerinde yaşanıyor.Alt devirlerde doğru araç hemen kendini toplamıyor o yüzden vites atarken biraz deviri yükseltip o şekilde vitesi atın yani 3500 4000 civarlarında vites atarsanız toplamama gibi bir sorun pek yaşanmaz.Ancak vites geçişlerinde dediğim gibi saniyelik turbo gecikmesi oluyor gaz geç tepki veriyor gibi oluyor.Bu olayı 0.9 motor 90 hp clio da aynı şekilde yaşıyordum.Çok rahatsız etmesede o ilk hissiz gaz pedalı biraz gıcık ediyordu. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 5 Temmuz 2021 Paylaş 5 Temmuz 2021 (düzenlendi) Rampada bile 3500-4000 devirleri görmem 110 focus ile. 2300-2400 (çok dik rampada 3000 e kadar) civarı atarsanız 1900 e falan denk gelir sıkıntısız yürür. 1750 civarı Max tork veriyor, bu devirlerin altında hızlanmaya çalışırsanız yürümez. 5 Temmuz 2021 tarihinde Ahmet İhsan Akşen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İnan Çınar 5 Temmuz 2021 Paylaş 5 Temmuz 2021 Her iki Ahmet bey de farklı yakit sistemli c max tan bahsediyor sanırım. Dizel için @Ahmet İhsan Akşen in tavsiyesine Benzinli için @Ahmet Türedi nin tavsiyesine uyun. Müşteri hizmetlerine bağlanmak için lütfen bekleyin. 3 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 5 Temmuz 2021 Paylaş 5 Temmuz 2021 İnan Çınar yazdı: Benzinli için @Ahmet Türedi nin tavsiyesine uyun. Turbo falan demiş, dizelden bahsetmiş Ahmet bey de ama 90 lık demiş, kullandım ama onda da o kadar yüksek devir gerekmiyordur bence sağlıklı bir motorsa. Yorum bağlantısı
İnan Çınar 5 Temmuz 2021 Paylaş 5 Temmuz 2021 Turbo falan demiş, dizelden bahsetmiş Ahmet bey de ama 90 lık demiş, kullandım ama onda da o kadar yüksek devir gerekmiyordur bence sağlıklı bir motorsa.Dizel için 3500-4000 devirde iki üst vitesin devrine denk geliyor. Benzinli için bile bence yüksek bir devir vites değişikliği için. Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 5 Temmuz 2021 Paylaş 5 Temmuz 2021 İnan Çınar yazdı: Ahmet İhsan Akşen yazdı: Turbo falan demiş, dizelden bahsetmiş Ahmet bey de ama 90 lık demiş, kullandım ama onda da o kadar yüksek devir gerekmiyordur bence sağlıklı bir motorsa. Dizel için 3500-4000 devirde iki üst vitesin devrine denk geliyor. Benzinli için bile bence yüksek bir devir vites değişikliği için. Açıkcası dizel için söyledim ama 90 hp lık motor öyle 2500 devirde hemen toplamıyor.Ben kayın pederin araç eski ondandır diye düşünmüştüm ama arkadaşta aynı sorundan bahsedince demek karakteri bu şekilde. Arkadaşın araç 1.6 tdci imzasında demek ki dizel.Biraz daha devirli sürerek alt viteslerde özellikle 1. ve 2. vitesteki yığılmanın önüne kesinlikle geçecektir. Ama turbo gecikmesi gerçekten hissediliyor. 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 5 Temmuz 2021 Paylaş 5 Temmuz 2021 2009 Dizel C-max'im vardı. Alt devirlerde biraz cansız idi. Turbonun etkin olduğu, kendini hissettirmeye başladığı devir1800-2000 civarıydı. Bence dizel için normal. İlk kalkışta çok atak değildir, hatta çok nazlı davranır. Ama bu durum 3-5 saniye sürer. Kazasız belasız kullanın. Yorum bağlantısı
İbrahim Arslan 5 Temmuz 2021 Paylaş 5 Temmuz 2021 109 hp lik 1.nesil cmax ve focus motorunun kronik problemi buydu bence. 9 sene cmax kullandım, çözemedim. Araba 1700 li devirlerde bir tutulur gibi olur sonra fırlar giderdi. Siyah duman da cabası tabi. Shell GTL diye bir yakıt vardı, onu kullanırken sorun çok azalırdı. Sanırım Ford da bu sorunu gördü ve düzeltti. 115 beygir yeni nesil motorlarda 7 yıldır bu sorunu asla görmedim. GTL artık satışta değil.Uygun yakıtı bulup kullanmaktan başka çare yok gibi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts