İçeriğe Yönlendir

Tourneo Ford Connect Kronik Sorunlar


İlyas Çeliksümer

Recommended Posts

İlyas Çeliksümer
(düzenlendi)

Sizce T. Ford Connect araçların kronik sorunları nelerdir?

- Saatin geri kalması

- Marşpiyel çürümeleri

- Çok yakması?

tarihinde İlyas ÇELİKSÜMER tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan

Piyasada kornet diye bilinmesi.

  • Beğen 2
  • Mutlu 6
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay

3 sene kullandım, ssatin geri kalması dışında bir kronik sorunum yoktu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

marşbiyele ne oldu? öncesinde sürtme ezik var mı, yüksek tavan saçları paslanırdı

Yorum bağlantısı
Ayhan Asil

Ben de severek kullanıyordum ancak kısa bir süre önce kol çıkarması diye bir problem çıkardı, motor yedi, yarım motorla kurtartık ancak 10 bin keş paramı yedi. Artık sevmiyorum kendisini. 

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
İlyas Çeliksümer
Çağlar Bayur yazdı:

marşbiyele ne oldu? öncesinde sürtme ezik var mı, yüksek tavan saçları paslanırdı

Marşpiyeller ne kadar tamir görse yine bir zaman sonra çürüyor.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
İlyas ÇELİKSÜMER yazdı:

ne kadar tamir görse

marşbiyel tamiratları genelde aynı hata ile yapılır, o yüzden fabrikasyon kadar dayanamz

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Çağlar Bayur yazdı:

marşbiyel tamiratları genelde aynı hata ile yapılır, o yüzden fabrikasyon kadar dayanamz

 

Abi bu süreç zımpara, paslı bölgenin kesilmesi, yerine yeni sac alıştırılması, kaynak, zımpara, macun zımpara, astar zımpara şeklinde gitmiyor mu? Hata dediğin nedir? Lazım olursa aklımızda bulunsun doğrusu.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Murat Sahın yazdı:

 

Abi bu süreç zımpara, paslı bölgenin kesilmesi, yerine yeni sac alıştırılması, kaynak, zımpara, macun zımpara, astar zımpara şeklinde gitmiyor mu? Hata dediğin nedir? Lazım olursa aklımızda bulunsun doğrusu.

marşibyel arkasaı kapalı saç, montaj öncesi pas önleyici sürülmeli, o da kaynak sırasında biraz yanar, kullanıcak olan saç kaliteli olmalı ek yapılıyor ise.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Çağlar Bayur yazdı:

marşibyel arkasaı kapalı saç, montaj öncesi pas önleyici sürülmeli, o da kaynak sırasında biraz yanar, kullanıcak olan saç kaliteli olmalı ek yapılıyor ise.

Yani bir sefer çürüdüyse hep çürümeye mahkum oluyor bu durumda. 

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
Çağlar Bayur yazdı:

marşbiyele ne oldu? öncesinde sürtme ezik var mı, yüksek tavan saçları paslanırdı

çağlar abi o konu tamamıyle belirsiz,

3-5 senede çürüyende gördüm 10-15 senede çürüyende. Herhangi bir darbe olmadan.

Eski aracım 10 yıllıktı(70 bin km civarı) önce sol sonra sağ çürüdü, yaptırıp sattım aracı(çürüme olmadan önce 1-2 sene daha kullanırım düşüncesi vardı)

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
İlyas ÇELİKSÜMER yazdı:

- Çok yakması?

Şirkete 2021 1.6 120 bg doblo aldık, daha 500 km'dir kullanıyorum connect(eski kasa) bence az yakıyordu. Km birazdaha ilerlesin ve bakım yapılsın sonuç ne olucak merak ediyorum doblonun.

225bin kmdir kullandığımız yeni kasa connect'in 7-7.5 ortalama ile gezdiğimiz yolları şuan doblo 10-10,5 lt ile geziyor. Üstelik araç yeni diye sert gaz tepkisi yapmamaya özen gösterdiğim halde.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...