İçeriğe Yönlendir

Mng Kargo Hizmet Ciddiyetsizliği


Osman Karasu

Recommended Posts

Osman Karasu

Berbat ötesi bir yönetimi var. Dağıtıma çıkmıştır diye mesaj geliyor, saatlerce evde kargo bekliyorsunuz ve mesai saatinin bitimine daha bir saat varken dağıtım yapılamadı diye mesaj geliyor, arıyorsunuz kimseye ulaşamıyorsunuz. İşin trajikomik tarafı bu yaptıkları ilk değil daha önce 4-5 defa yaşadık bu sorunu, hatta asansöre bırakıp kaçtıkları da oldu. Komşular getirmese haberimiz olmayacaktı. Apartmanda kamera güvenlik sistemi var, gelen giden yok sonuçta gelmedi kargo.Ama bu kez çok gerildim, 5 yaşındaki kızıma gelecekti kargo çok bekledi saatlerce ve sonunda çok üzüldü bende haliyle çok gerildim.

 

Mng kargonun Sondurak şubesi için yaptığım aramalarda son yaptığım şikayet bildirimi ile 321 google sikayet yorumu, genel firma ile ilgili sikayetvar sitesinde ise;  50.707 şikayet var.Bu kadar tepkiye rağmen bu hizmet anlayışını nasıl devam ettiriyorlar aklım almıyor.O kargo kurye ile bana geldiğinde ise; tepkim nasıl olur kestiremiyorum...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Hepsi aynı.
Müşteri hizmetlerinde kimse yok.
Ben de sabah 9 dan beri kargo bekliyorum.

Şubeye gittim. Kuryede olduğunu söyledim. Kuryeyi aradım getireceğini söyledi.
Bakalım ne zaman gelecek.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Erkut Uysal

Oda bisi mi...

Aras kargo Yunanistan konsoloslugundan gelen pasaportumuzu kaybetti... Hala davamiz sürüyor...

3 sene oldu...

  • Teşekkür 1
  • Şaşkın 2
Yorum bağlantısı
Çiğdem Kaya Bilgiç

Zamanında getirmeyi yetiştiremeyince mesai bitimine doğru sıradan bir isim yazıp teslim edilmiştir diye giriyorlar. Bana gelmedi kime teslim edildi diye kargonun peşine düşüyorsunuz ama telefona bakan yok ertesi gün akıbeti ne oldu diye kargoya gidince teslimat yetişmedi bugün getireceğiz diyorlar. Bir değil iki değil madem getiremedin saçma sapan birine teslim ettik diyene kadar bir arayıp yarın getireceğiz desenize tam rezaletler insanı çileden çıkarıyorlar

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Osman Karasu
(düzenlendi)
Mehmet Ozyurek yazdı:

Hepsi aynı.
Müşteri hizmetlerinde kimse yok.
Ben de sabah 9 dan beri kargo bekliyorum.

Şubeye gittim. Kuryede olduğunu söyledim. Kuryeyi aradım getireceğini söyledi.
Bakalım ne zaman gelecek.

11:25 civarı mesaj geldi kargonuz dağıtıma çıkmıştır şeklinde.Tamam bekleyelim dedik cimcimeyede kargosunun geleceğini söyledik o da başladı bizle beklemeye.5 saat boyunca belki 7 8 defa baba geldi mi kargom diye sordu.Kızım gelir şimdi hadi sen oyununu oyna diye geçiştirirken 16:27 civarı  bir mesaj daha geldi.Kargonuz adresinize teslim edilemememiştir.3 iş günü içinde şubeminden almanız gerekmektedir. şeklinde.

Kızım kargon bayram sonrasına kaldı deyince büktü boynunu gitti oturdu koltuğa.Kan beynime sıçradı.Telefon numaralarını arıyorum, çalmıyor bile telefonlar.Genel merkezi arıyorum telesekreter mesai saatleri dışındayız yazıyor.Ama mesai saatleri içindeler. Ağzımıda bozmak istemiyorum ama en azından şu kadarını yazabilirim.Hey karaktersiz insan evden bir yere çıkmadık, hadi geldi zili duymadık desem kamera kayıtlarında da gelen giden yok.Sitesine bakıyorum kapanışı 17:30 gelen mesaj  saati 16.27 bu nasıl lakayıt çalışma şekli.Birde kargomu almak için ben ayağına gideceğim.Karektersizliğinde bu kadarına yuh demekten daha fazlasını da yazmak isterdim ama içimden geçenleri anlayanlar olmuştur.Ben senden gelip alacaksam kargoyu sen ne işe yarıyorsun?

Her başarısızlıklarında geldik yoktunuz subeden alın yalanına sarılıyorlar, ve bu sloganla para kazanıyorlar çok ilginç:)

Sonuç olarak cumartesiye kadar sakinleşemezsem kargo geldiğinde ya kapıyı açmayacağım, ya da açtığımda neler olur nasıl olur şimdiden kestirmek güç.Yazıyorum ama hala çok ama çok gerginim.

İnşallah sen benim gibi sorun yaşamazsın da, bu kadar gerilmezsin.

tarihinde Osman Karasu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Osman Karasu

Gözün aydın olsun.Demekki işini ciddiyetle yapanlar da varmış, acaba hangi firmaydı?

Yorum bağlantısı
Fırat Önal

Tüm kargolar aynı . Bende oğluma oyun halısı almıştım. Aynı durum oldu. Akıllandım. Önemli gördüğüm kargoları gidip kendim teslim alıyorum.

Yorum bağlantısı
Osman Karasu
(düzenlendi)
Fırat Önal yazdı:

Tüm kargolar aynı . Bende oğluma oyun halısı almıştım. Aynı durum oldu. Akıllandım. Önemli gördüğüm kargoları gidip kendim teslim alıyorum.

Hocam sorun aslında geç gelip gelmemesi değildi.Zaten teslim tarihi sitesinde bayram sonrasına aksayabileceği yönünde bilgilendirmesi vardı.

Benim kızdığım nokta ise; bu gün size ulaştırılmak üzere dağıtıma çıkmıştır diyipte, 250 metrelik mesafeye kargoyu teslim etmemeleri benimde çocuğa yalancı çıkmış olmamdı.Ayrıca emireri mi var burda saatlerce evde onu bekleyeceğim üstüne birde gelmeyecek.Hepsini geçersek bile biz getirmiyoruz gel şubeden al hemde 3 gün içinde küstahlığını nerden buluyor bu karaktersizler? İnsanlar nasıl şuurunu dengesini kaybediyor diye düşünürken bu gün adete şuurumu kaybettim.Yazılarımdan anlarsanız hala sakinleşmiş değilim.Bundan sonra ben o çocuğa bir cümle kurduğumda o çocuk o cümlenin doğruluğuna ne kadar itimad eder ne kadar inanır?

İşte tüm mesele bu, ve ticareti yalan üzeri kuranlar olduğu sürece bu hayal kırıklıkları hep devam edecek..

tarihinde Osman Karasu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

AGT çok iyi göründüğüm kadarıyla. Kuryeyi anlık haritadan takip edebiliyorsun, kuryenin cep numarası var takip ekranından mesaj atabiliyor veya arayabiliyorsun. Eve gelmeden 15 dk öncesi arıyorlar geliyoruz müsait misiniz diye.Maalesef şuan sadece amazon çalışıyor galiba AGT ile 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin
(düzenlendi)

Bir 

Osman Karasu yazdı:

 genel firma ile ilgili sikayetvar sitesinde ise;  50.707 şikayet var.

 

Bir ay önce benim de bir şikayetim vardı. Yolladığım ürün teslim edilmedi ve geri geldi. Geri getirdikleri için tekrar para istediler. Teslim etmeyi beceremediği üründen neden para istiyorsunuz dedim. Müdür bana ne dese beğenirsiniz. "Beyfendi siz bir yere gidince geri dönüş için bilet almıyor musunuz?" Beyfendi bu yolladığınız ürünü gezidirin demedim ki ben oradaki kişiye verin dedim. Tepem attı. Sakinleşince şikayet sitesine yazdım. 3-4 sefer geri dönüş oldu. Her seferinde sorunu en kısa zamanda çözeceğiz lütfen şikayetinizi kaldırın dediler. Çözün sorunu ben de kaldırayım dedim. Her arayışlarında da oradan şikayeti kaldırmamı istediler. sonuç olarak çözülmedi. 😊 Daha sonra PTT ile sorunsuz gönderdim. 

 

 

tarihinde Eyüp Çetin tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Osman Karasu
Tahir İlter yazdı:

AGT çok iyi göründüğüm kadarıyla. Kuryeyi anlık haritadan takip edebiliyorsun, kuryenin cep numarası var takip ekranından mesaj atabiliyor veya arayabiliyorsun. Eve gelmeden 15 dk öncesi arıyorlar geliyoruz müsait misiniz diye.Maalesef şuan sadece amazon çalışıyor galiba AGT ile 

İşini hakkıyla yapan firmalara şu günlerde o kadar çok ihtiyaç var ki..

Yorum bağlantısı
Osman Karasu
(düzenlendi)
Eyüp Çetin yazdı:

Bir 

 

Bir ay önce benim de bir şikayetim vardı. Yolladığım ürün teslim edilmedi ve geri geldi. Geri getirdikleri için tekrar para istediler. Ben de şikayet sitesine yazdım. 3-4 sefer geri dönüş oldu. Her seferinde sorunu en kısa zamanda çözeceğiz lütfen şikayetinizi kaldırın dediler. Çözün sorunu ben de kaldırayım dedim. Her arayışlarında da oradan şikayeti kaldırmamı istediler. sonuç olarak çözülmedi. 😊 Daha sonra PTT ile sorunsuz gönderdim. 

Çözseler de, üstüne milyon tane hediye de gönderseler, hatta bundan sonra şahsınıza ait her kargo mutlaka o gün size gelecek diye garanti de verseler o şikayetide kaldırmam, mng ile asla ve asla çalışmam bitti onların kredisi bende bitti, kızımın koltuğa oturup dudaklarını bükmesi hala gözlerimin önünde...

 

Birşey göndereceğim zaman zaten ptt kargoyu seçiyorum eve oldukça yakın  ordan gönderiyorum da, sıpanın istediği oyuncak çiçek sepetindeki satıcısı o ciddiyetsiz kargo şirketiyle anlaşmış.Ürünü alırken de kargo firması bilgisi verilmemişti.Çiçek sepetini de arayıp sitemimi belirttim, satıcısına da ayrıca mesaj gönderdim.Yani bu gün yapmam gereken tüm işleri bıraktım, bu ciddiyetten uzak kargocuların peşine düştüm.Harcanan vaktimemi yanayım, çocuğa yalancı çıktığımamı yanayım, üzüldüğüne mi yanayım bilemedim.

tarihinde Osman Karasu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Amazon'un teslimat firması kolaygelsin çok iyi. Kuryeyi harita üstünden takip ediyorsunuz.

Yorum bağlantısı
Metin Mankal

MNG bu güne kadar hiçbir kargomu eve getirmedi..Hep gidip şubeden aldım..Artık MNG ile çalışan mağazalardan alışveriş yapmamaya çalışıyorum..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sermet Gündoğdu

Günlük gelen 1000 den fazla kargoyu (yaşadığım küçük ilçede )3eleman 2 araçla dağıtılmasını isteyen kargo firmaları suçludur bence.Operasyon sistemleri günümüz işleyişine artık ayak uyduramiyor,para kazanmalarına rağmen personelini  ezen acayip sektör oldular ,Firma isimlerine bakmayın a firması burada iyiyken b firması dökülüyor.

 

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş

İsim ayırmaya gerek yok, bilindik kargo firmalarının çoğu ile defalarca sorun yaşadım. Gelmeden geldim deyip gel şubeden al olayını defalarca yaşadım. Bir defasında site giriş kamera görüntülerini de yanıma alıp gittim, Yöneticilerine CD içinde verdim. En nihayetinde bu kadar sıkıntı yaşayıp strese girip, bu haysiyet yoksunu yalancılarla uğraşacağıma, ne zaman kargo teslimatım olsa şube teslimi istiyorum. Eni sonu mutlaka o şubeye gideceğim. Bari stres olmayalım. Yoksa insan o sinirle darp bile eder, sakin olun.

 

 

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Mahir Yıldız

biri ikisi degil hepsi aynı kargocularin ipinde değil senin evrağın ürünün yok elemanı geçtim şube müdürleride aynı

Yorum bağlantısı
Osman Karasu
(düzenlendi)

Görünen o ki; şu an ülkede çok büyük kargo şirketi açığı var.Çeşitli platformlardaki şikayetlerden gördüğüm kadarıyla, işini hakkıyla yapan yeni bir kargo firması tüm kargocu müsvettelerini süpürür, nal toplatır, tek başına da kargo kralı olur.Yeterli bütcem olsaydı yurt genelinde hiç düşünmeden bu işe girer bir sebepten batacak olsam bile, yanımda diğerlerini de götürürdüm.

tarihinde Osman Karasu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

Yeni kargo şirketleri çok başarılı. 

Favorilerim

 

Kolaygelsin , amazonprime ve hepsiekspres

 

Hem çalışanları hem de hizmet kalitesi oldukça iyiler. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Şube kaynaklı sorunlar bunlar maalesef. Benim bir kargomu hiç ettiler, şube müdürü cebinden para verdi dükkana kadar geldi özür diledi vs. Bir tane daha al abi kurye kaçtı dedi..

Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz

Genelde kargoculara hep google yorumum şöyle olur aliexpresten aldığım ürünler sizden önce geliyor hemde kargo bedavaya 😁😁

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Bir de şu açıdan bakın, şu sıcakta yüzlerce adrese gidip teslimat yapmaya çalışıyorlar. Normalde o sıcakta beni dövseler çıkmam ama adam akşama kadar çalışıyor. Yetiştiremediyse çok sorun etmemek lazım. Ben de hiç memnun değilim hiç birinden ama yaptıkları iş de kolay değil.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Ben de sorunun genel anlamda personelde olmadığını, yetersiz sayı ile çalışan şubelerde olduğunu düşünüyorum.
Ha dağıtıcının da hatası elbet olacaktır ancak asıl sebep bence personel başına düşen aşırı yük

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...