İçeriğe Yönlendir

Subaru Levorg?


Selim Bilgin

Recommended Posts

Selim Bilgin

İlk çıktığından beri radarımda, CVT olduğu için uzak duruyordum. Nasıl bilirsiniz?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Bu araba daha dün aklıma geldi. Şimdi forumda görmek ilginç. Çok güzel araba, uludağda yaşayan bir internet arkadaşımın arabasıydı. Çok gezerdi. Sıkıntı yoktu. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Bı kere bindim. Çok basık içi diye hatırlıyorum.  Ama kedi gibi yere tutunuyordu değişik bı dönüş denemiştik.

 

Kuvveti çok değildi bence.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan

#Stationlarıseverim.

CVT sevmem ama onu alacak param olsa kesin alırım Levorg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Turbo boxer di sanırım. Beklenti yüksekti gerçekler hayal kırıklığı

Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu

İş yerimde cvt şanzımanlı fluence var. Çok sevmem aslında cvt şanzımanı ama performans olarak avantajları da var. Normal şanzımanlı araçta alt devirlerde özellikle atmosferik motorlarda araç gitmezken cvt de tam gaz sırasında sürekli üst devirler kullanıldığından hızlanma süresi iyileşiyor. Hatta Honda 1.5 turbo da cvt ve manuel versiyonlarının hızlanma verileri aynı. Yakıt olarak fazla olabilir, belki masraflı bir şanzıman olabilir ama çok da kötü değil bence. Alışınca güzel gelmeye başlıyor sanırım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mert Gulkokan yazdı:

Cvt her zaman törpüler
Tork düşmanı bir şanzıman tipi

Törpüler denilen şey 8,9sn 0-100 var. Araba 1,5t ağırlığında. Yani daha ne olsun :) 

 

servis ağına da bakın. Çok yaygın değil. 

Fatih Mehmet Uslu yazdı:

İş yerimde cvt şanzımanlı fluence var. Çok sevmem aslında cvt şanzımanı ama performans olarak avantajları da var. Normal şanzımanlı araçta alt devirlerde özellikle atmosferik motorlarda araç gitmezken cvt de tam gaz sırasında sürekli üst devirler kullanıldığından hızlanma süresi iyileşiyor. Hatta Honda 1.5 turbo da cvt ve manuel versiyonlarının hızlanma verileri aynı. Yakıt olarak fazla olabilir, belki masraflı bir şanzıman olabilir ama çok da kötü değil bence. Alışınca güzel gelmeye başlıyor sanırım.

Toyota’da cvt şanzımanlar manuel’den daha az yakıtlı. Tork konvertörlü olmasına rağmen hem de. 
 

masraf olarak da en masrafsız şanzıman. 

Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Toyota’da cvt şanzımanlar manuel’den daha az yakıtlı. Tork konvertörlü olmasına rağmen hem de. 

 

CVT şanzımanın amacı ekonomi değil mi zaten? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Yurdaer Elay yazdı:

 

CVT şanzımanın amacı ekonomi değil mi zaten? 

Aynen öyle. Toyota kalkış için ekstra bir parça daha ekledi. Çok daha seri oldu. Devir sabit, hız artıyor. Manuel olsa sürekli oynayan bir devirde kayıp daha fazla. Motorun en verimli hali sabit kararlı devirde döndüğü hali değil midir zaten. 
 

yeni nesil otomatik şanzımanlar bu yüzden 7-8 vitese kadar çıktı. Devri sabit tutmaya çalışmak

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Cem Dilmen

Bir dönem radarıma aldığım bir araç idi o yüzden hem test ettim hem de araştırmıştım. 

Tasarım göreceli elbet ama bir SW ye göre bence yakışıklı bir araç. Motor performans olarak gayet tatminkar. Tabi neyle kıyasladığınıza bağlı. Çok fazla 1.6 T insignia kullandığım için hemen hemen aynı diyebilirim. Yakıt olarak da benziyorlar. Belki LEvorg bir tık daha ekonomik denilebilir ama kullanım şekli çok önemli tabi. Donanım Eye Sgiht alınmalı derim. En azından benim gibi teknolojik oyuncak olmadan arabadan keyif almayan biri için öyle :)  Kör nokta, şerit takip vs bu donanımda geliyor. 

Arabanın malzeme kalitesi bence çok iyi. Deri koltukları yumuşak malzeme oranı vs çok güzel. 

Gelelim en güzel yanına. Araç sürekli 4X4 ve boxer motor. İnanın yol tutuş olarak kullandığım en iyi araçlardan diyebilirim. Hani tren rayında viraj dönüyor hissi deniyor ya aynen öyle . Yoldan çıkarmak baya zor. Tabi o kadar limitlerde kullanmadım ama yine de çok iyi. 

Servis olarak eğer çok ücra bir yerde değilseniz üzeceğini sanmam. Büyük şehirlerde zaten sorun olmayacaktır.

İkinci el tahmin edeceğiniz üzere baya zayıf ama ikinci el düşünerek araç almak ne kadar mantıklı o da ayrı konu. 

Saygılarımla... 

  • Beğen 5
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin

çok yakışıklı biliriz :) bende merak ediyorum genel yorumları.

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Çok karakterli duruşu var. Kendine has. 159 gibi, saablar gibi.

Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya

Levorg u arkası ve yanını Cee'd SW ye çok benzetiyorum ben.

Cee'd te buna station değil sporty vagon deniliyor bu arada...

Yorum bağlantısı
Ayhan Asil

Bilmiyorum beğeni meselesi ancak ben o parayı bu arabaya vermezdim herhalde. 

Yorum bağlantısı
Murat Öngür
(düzenlendi)

Merhaba güzel yakışıklı sağlam araç 1,6 170 beygir civarında bir araç, yalnız bu verilen değerleri karşıladığını düşünmüyorum.

Ve ikinci eli çok yavaş

tarihinde Murat Öngür tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Öngür yazdı:

Merhaba güzel yakışıklı sağlam araç 1,6 170 beygir civarında bir araç, yalnız bu verilen değerleri karşıladığını düşünmüyorum.

Ve ikinci eli çok yavaş


Düşünmüyorum derken?

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Mert Gulkokan yazdı:

İncelemiştim iş arkadaşımda vardı
1.6 turbo sürekli 4 çeker yakıtı biraz yüksek ama 3.0 tdi sonra normal gelir
Sw olması ilgi çekici
Arka koltuklar belirli bir açıya kadar yatabiliyor güzel özellik
Ses yalıtım seviyesi düşük hatta subigaraj sahibi levorg alıyor kendisi turist rehberi demiş ki böyle yalıtım mı olur deyip kendi kendine yalıtım yapıyor sonra bakıyor piyasada boşluk var hifi müzik sistemi ile komple yalıtım yapıyor
Levorg alıp ses yalıtım düşük deyip iş kuran bile var
İş arkadaşım yakıt fazla deyip satıp golf almıştı
 

 

Alınırsa ilk gidilecek yer Subi zaten.

H.Cenk Bayrakçı yazdı:

Kaç model bakıyoruz?
 

 

Çok seçenek yok hocam zaten, toplanm 400-500 satmış TR'de galiba.

Fahir'in arabadan pek anladığını düşünmüyorum bu arada, ya da anlamıyormuş gibi yapıyor. :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tufan Caliskan

Geçen sene ciddi düşündüğüm 2 model arasındaydı Levorg. Rakip olarak 1.5 ECOBOOST Mondeo TİTANIUM SW düşünüyordum. Maddi olumsuzluk kaynaklı erteledim. Faizlerin düşmesini bekliyorum.  

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
H.Cenk Bayrakçı yazdı:

Kaç model bakıyoruz?
 

zaten sadece bakıyoruz, model farketmiyor :D

 

114 binmiş fiyatı, sözmü geri aldım, kilyoyu satıp bundan alıyorum hemen, artan paraylada motor alırım artık :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Ali Cihangiroğlu yazdı:

zaten sadece bakıyoruz, model farketmiyor :D

 

114 binmiş fiyatı, sözmü geri aldım, kilyoyu satıp bundan alıyorum hemen, artan paraylada motor alırım artık :D

 

2. el ybr ler 20 bin olmuş abi. :D

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...