İçeriğe Yönlendir

Transit Custom 340S Panel Van Kullanıcı Yorumları ve Yakıt Tüketimi


OnurKurt
Çözüme git Çağlar Bayur tarafından,

Recommended Posts

OnurKurt

Herkese merhabalar,

 

İşimiz gereği karayollarının verdiği ek yükleme izni dahilinde 2000kg yük taşıyacak bir araç almaya karar verdik. Öncesinde, yakıt tüketimi ve güncel kasa olması sebebi ile Peugeot Expert uzun şase panel van gündemimizdeydi, fakat katalog verisi ile ruhsatta geçen istiap haddi rakamları birbirlerinden farklı olunca Expert seçeneğini eledik. Sonrasında Transit Custom 340S kısa şase standart tavan araç ile ihtiyacımız olan yükü taşıyabileceğimizi gördük ve bu aracı almaya karar verdik. Özellikle 340S kısa şase standart tavan kullanıcı arkadaşlar, genel memnuniyetlerini, problemlerini ve yakıt tüketimi ile ilgili bilgilendirmelerini yaparlarsa çok memnun olurum. Herkese şimdiden teşekkür ederim. 

Yorum bağlantısı
  • Çözüm
Çağlar Bayur

transitlerin özelliği 5 ton da taşısa yamulmaz, rampada bayılmaz. koltukları diktir :)

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın

Yük attıkça deliriyor sanki bunlar. Tam bir taşıma arabası ama tam bir şoför arabası değil :) Biraz bel ağrıtıyor ve sert bir araç. Ancak yük taşımada soru işaretiniz kalmaz..

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar

Bu konuda transitin eline kimse su dökemez piyasada, doğru seçim olmuş, 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

1393 kg taşıyabilir görünüyor ama. 

Yorum bağlantısı
Erkan Işık

tonaj atacaksan master peugat  citroen üçünden birine bakman lazım sebeb olarak fordlar agırlık olarak agır tonaj olarak 4100 kg a kadar müsade ediyrolar diye biliyorum ama kısa şaseler için 500 kg + yük göz yumuluyormu bilmiyorum 

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Arkadan itiş yükte daha iyi olmaz mı? 

Yorum bağlantısı
Erkan Işık

Yakıt olarak fordun yüksek tavanı var arkdasımda kısa sase önden çeker yakıt yol bilgisayarı şehirçi 12-13 ort şehirdısı  10 akadar düşüyor diyor, master d kendi kullanımım basarsan 130-150 arası  13 lt basmassan 8-10 lt arası 

Evren Erakçora yazdı:

Arkadan itiş yükte daha iyi olmaz mı? 

Fordun söyle bir handikapı var mal yükleme için yüksek gelir adımını atıp araca çıkamassın  yukardan birisi malı vermesi alması gerekir , ama master ve digerleri alçak şasedir adımını atıp yukarı cıkarsın , ford transitlerde arkadan çekiş olanlar defrensiyalden dolayı arkası yüksekdir, önden çekişolan ford ona göre 8-10 cm daha alçakdır , 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Evren Erakçora yazdı:

1393 kg taşıyabilir görünüyor ama. 

 

Onunla benim müşteri 6 ton götürüyordu :)

 

Yorum bağlantısı
Erkan Işık
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Onunla benim müşteri 6 ton götürüyordu :)

 

6 ton rsikli abi lastikler güçlendirlmiş lastik olmalı yoksa gümler abi bu arada bu sene kıslık lastik türkiye çapında mecburi deniyor dogrumu acaba 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Pardon.. transitti benim müşterininki.. 

Erkan Işık yazdı:

bu arada bu sene kıslık lastik türkiye çapında mecburi deniyor dogrumu acaba 

 

Yok duymadım ben öyle bir şey.. Sadece ticari faaliyette bulunanlar için mecburi.. Hususilerde mecburiyet yok.. 

Ancaak.. 

uygun olmayan lastikle kaza yapan bir aracın hasarını bir kasko şirketi ödemedi. Emsal olursa hiç şaşırmam.. Çünkü işin özünde gerekli emniyet tedbirini almak vardır.. 

Yazlık lastikle buza çıkıp kayan da bunu yerine getirmemiş sayılır.. 

Yasa olarak bir zorlama yok ama kaskoların buna odaklanabilmesi için gerekli hakları var.. 

 

 

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Erkan Işık
Mehmet Ozyurek yazdı:

Pardon.. transitti benim müşterininki.. 

 

Yok duymadım ben öyle bir şey.. Sadece ticari faaliyette bulunanlar için mecburi.. Hususilerde mecburiyet yok.. 

Ancaak.. 

uygun olmayan lastikle kaza yapan bir aracın hasarını bir kasko şirketi ödemedi. Emsal olursa hiç şaşırmam.. Çünkü işin özünde gerekli emniyet tedbirini almak vardır.. 

Yazlık lastikle buza çıkıp kayan da bunu yerine getirmemiş sayılır.. 

Yasa olarak bir zorlama yok ama kaskoların buna odaklanabilmesi için gerekli hakları var.. 

 

 

lastikçim söylüyor mehmet abi Ankara içinde geçerli olabilir ona göre hazırlık yapıyor çünkü

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Erkan Işık yazdı:

lastikçim söylüyor mehmet abi Ankara içinde geçerli olabilir ona göre hazırlık yapıyor çünkü

Valilikler zorunlu tutamıyor, sadece tarihini değiştirebiliyor diye biliyorum. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Erkan Işık yazdı:

sene kıslık lastik türkiye çapında mecburi deniyor

en iyi ihtimal ile lastik yakarlar yok artık

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Nihat Palolu
Erkan Işık yazdı:

Yakıt olarak fordun yüksek tavanı var arkdasımda kısa sase önden çeker yakıt yol bilgisayarı şehirçi 12-13 ort şehirdısı  10 akadar düşüyor diyor, master d kendi kullanımım basarsan 130-150 arası  13 lt basmassan 8-10 lt arası 

Fordun söyle bir handikapı var mal yükleme için yüksek gelir adımını atıp araca çıkamassın  yukardan birisi malı vermesi alması gerekir , ama master ve digerleri alçak şasedir adımını atıp yukarı cıkarsın , ford transitlerde arkadan çekiş olanlar defrensiyalden dolayı arkası yüksekdir, önden çekişolan ford ona göre 8-10 cm daha alçakdır , 

 

Aynen öyle, geçenlerde açık kasa transitle bize makine göndermişler indiremedik geri götürdüler. Yerinde tamir etmek zorunda kaldık.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
OnurKurt
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

transitlerin özelliği 5 ton da taşısa yamulmaz, rampada bayılmaz. koltukları diktir :)

 

Evren Erakçora yazdı:

1393 kg taşıyabilir görünüyor ama. 

 

Erkan Işık yazdı:

tonaj atacaksan master peugat  citroen üçünden birine bakman lazım sebeb olarak fordlar agırlık olarak agır tonaj olarak 4100 kg a kadar müsade ediyrolar diye biliyorum ama kısa şaseler için 500 kg + yük göz yumuluyormu bilmiyorum 

 

Karayollarının tolerans hesaplaması azami ağırlığın %3,75'i +500 kg. Araç azami ağırlık 3400kg,  127,50 kg(%3,75) + 500 kg = 627,50 kg toleranslı

1393 kg + 627,50 kg = 2020,50 kg ile aracın yasal olarak en fazla taşıyabileceği yük ağırlığı. 

tarihinde OnurKurt tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
OnurKurt
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Onunla benim müşteri 6 ton götürüyordu :)

 

 

Erkan Işık yazdı:

6 ton rsikli abi lastikler güçlendirlmiş lastik olmalı yoksa gümler abi bu arada bu sene kıslık lastik türkiye çapında mecburi deniyor dogrumu acaba 

Yok biz o kadar abartmayız  2 ton ile işimizi görelim çok şükür diyeceğiz. Kışlık lastik mecburiyeti hakkında söylentiler duydum fakat resmi olarak bir kaynağım yok.

Erkan Işık yazdı:

Yakıt olarak fordun yüksek tavanı var arkdasımda kısa sase önden çeker yakıt yol bilgisayarı şehirçi 12-13 ort şehirdısı  10 akadar düşüyor diyor, master d kendi kullanımım basarsan 130-150 arası  13 lt basmassan 8-10 lt arası 

Fordun söyle bir handikapı var mal yükleme için yüksek gelir adımını atıp araca çıkamassın  yukardan birisi malı vermesi alması gerekir , ama master ve digerleri alçak şasedir adımını atıp yukarı cıkarsın , ford transitlerde arkadan çekiş olanlar defrensiyalden dolayı arkası yüksekdir, önden çekişolan ford ona göre 8-10 cm daha alçakdır , 

Erkan Bey arkadaşınızın aracı kaç beygirdi biliyor musunuz ? 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...