Evren Erakçora Pazar 08:26 Paylaş Pazar 08:26 Çağlar Bayur yazdı: kombi ustası olsa bunu yapmaz yahu Kaptan Steve görüş değiştirmiş, yeni bir videodan çift motor arızası sonucu çıkardı. Çok çok düşük bir ihtimal olan çift motor arızası yaşanmış. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazar 10:19 Yazar Paylaş Pazar 10:19 rat çıkmış , bunca kısa sürede motorlar ölecek elektrik gidecek vs... görünmez kaza diyeceğiz sanırım buna, 10 -15 yıl sonra aöğreniriz belki görüşündeyim. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora Pazar 10:50 Paylaş Pazar 10:50 İki motorun aynı anda bozulma ihtimali 10uzeri -8 ihtimalmiş. Yani 100milyonda bir. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazar 11:00 Yazar Paylaş Pazar 11:00 tam kalkarken yazılım güncellemesi alıp beyin kapanmadı ise ... yani pratikte olacak iş değil bu , teoride ne verirler ise onu yiyeceğiz, zamanında nikki lauda uçağına çıkan raporu beğenmeyip, gerçeği kendi çabası ile bulup düzlettirmişti gibi.. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Dün saat 10:12 Paylaş Dün saat 10:12 İsrail, iran hükümetinin içine yolsuzluğu kullanarak sızmış Boğazına kadar böyleyiz şu an. 1 Yorum bağlantısı
Erdem Doğan Dün saat 13:24 Paylaş Dün saat 13:24 Ali Gülmez yazdı: babamın arkadaşı emekli pilot flight radara göre uçak pistin ortasından havalanmış ancak motorların tam güce ulaşmaması hava sıcaklığı fazla yük gibi nedenlerle düştüğünü söylüyor diğer nedenler -motora kuş girmesi -yakıt kalitesi -hızlı gelişen motor arızası bakalım ne çıkacak iyi ki emekli olmus bir hata yapmadan. daha yol var diye pistin sonuna kadar gitmesi mi gerekiyor ucagin? V1 hizina ulasinca her ucak havalanir. Pistin neresinde oldugu fark etmez. Yerde kaldikca o hizda ucaga zarar verir aksi halde. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Dün saat 13:31 Paylaş Dün saat 13:31 Erdem Doğan yazdı: iyi ki emekli olmus bir hata yapmadan. daha yol var diye pistin sonuna kadar gitmesi mi gerekiyor ucagin? V1 hizina ulasinca her ucak havalanir. Pistin neresinde oldugu fark etmez. Yerde kaldikca o hizda ucaga zarar verir aksi halde. “Pistin ortasına geldiğinde olması gerekenden fazla hıza ulaşmış” anlamı da çıkabilir Yorum bağlantısı
Evren Erakçora Dün saat 14:58 Paylaş Dün saat 14:58 Erdem Doğan yazdı: iyi ki emekli olmus bir hata yapmadan. daha yol var diye pistin sonuna kadar gitmesi mi gerekiyor ucagin? V1 hizina ulasinca her ucak havalanir. Pistin neresinde oldugu fark etmez. Yerde kaldikca o hizda ucaga zarar verir aksi halde. Web sitesi hatalı gösteriyormuş, uçak pist başından kalkmış. Yorum bağlantısı
Erdem Doğan Dün saat 19:25 Paylaş Dün saat 19:25 Tansu Kalafatoğlu yazdı: “Pistin ortasına geldiğinde olması gerekenden fazla hıza ulaşmış” anlamı da çıkabilir Tamam sonuçta gereken hıza ulaşmış. Ancak yorum pistin ortasından kalktığı ve motorların tam güce ulaşmadığı yönünde. Terslik var yani, tam güce ulaşmadan neden kalkış yapsınlar? Ki sistem uyarıyor zaten V1 hızına gelince. Pilotaj hatası ile erken havalanmış bile olsa, yükselmeye devam etmesi gerekirdi. Diğer yorum, iniş takımı yerine flapları kapatmaları pek mümkün durmuyor. Flaplar yanlış konumda olsa bile bu kadar hızlı irtifa kaybememesi gerekirdi. En azından sabit irtifada kalabilirdi. Bariz güç kaybı var, çok düşük bir ihtimal olan iki motoru aynı anda kaybetmişler. En iyi bilene soralım @Haşmet Güngör dedem yorumun nedir? Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör Dün saat 20:54 Paylaş Dün saat 20:54 (düzenlendi) Erdem Doğan yazdı: Tamam sonuçta gereken hıza ulaşmış. Ancak yorum pistin ortasından kalktığı ve motorların tam güce ulaşmadığı yönünde. Terslik var yani, tam güce ulaşmadan neden kalkış yapsınlar? Ki sistem uyarıyor zaten V1 hızına gelince. Pilotaj hatası ile erken havalanmış bile olsa, yükselmeye devam etmesi gerekirdi. Diğer yorum, iniş takımı yerine flapları kapatmaları pek mümkün durmuyor. Flaplar yanlış konumda olsa bile bu kadar hızlı irtifa kaybememesi gerekirdi. En azından sabit irtifada kalabilirdi. Bariz güç kaybı var, çok düşük bir ihtimal olan iki motoru aynı anda kaybetmişler. En iyi bilene soralım @Haşmet Güngör dedem yorumun nedir? İlginç bir kaza, v1 hızı, kalkışı iptal edip durmak için karar süratidir. Bundan sonra her şarta kalkılır. Müdahale edecek zamanları kalmamış bir olay olmuş. Koltuğun geri kayması pek mantıklı durmuyor bu durumlar için kalkışta her 2 pilotun eli de gaz da olur. pistin ortasından girip kalkmak, pist yeterli uzunluk da ise yapılan bir şey. veri yok ama bana teknik bir arıza gibi geliyor. Kara kutu deşifre edilince anlaşılır. Ram Air türbinin açıldığı da söyleniyor bu da elektriksel bir arızaya işaret eder. Dün saat 20:59 tarihinde Haşmet Güngör tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör Dün saat 21:04 Paylaş Dün saat 21:04 Tansu Kalafatoğlu yazdı: “Pistin ortasına geldiğinde olması gerekenden fazla hıza ulaşmış” anlamı da çıkabilir Bu havalanmaya engel değil Tansu, lastikler patlar falan ama uçak daha rahat kalkar Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Dün saat 21:31 Paylaş Dün saat 21:31 Haşmet Güngör yazdı: Bu havalanmaya engel değil Tansu, lastikler patlar falan ama uçak daha rahat kalkar ben sadece türkçe meal anlamında söylemiştim. Yoksa şunu bile yapabilir 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 saat önce Yazar Paylaş 13 saat önce Haşmet Güngör yazdı: Ram Air türbinin açıldığı da söyleniyor bu da elektriksel bir arızaya işaret eder. hekklenmişse zor anlaırz ama bir ügn anlayavbilirz belki Yorum bağlantısı
Recommended Posts