Ali Darbaz 9 saat önce Paylaş 9 saat önce Servet Aydın yazdı: Bir depo kaç lt? Pejo an itibariyle 70 lt ile 2600 km'yi geçiyor zaten Adam depo kapak tarafından kriko ile kaldırıp depoyu fulledi 66 litre dizel aldı 72 litre full diyor. Bir aksilik çıkmaz ise 1000 km Challenge gidiyorum. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 saat önce Paylaş 4 saat önce İrana tüm stoklarını eriten Amerika, Türkiye’ye Ge F110 motorların için 700 milyonluk pakete evet demiş https://x.com/yunuspaksoy/status/2069898788433436680?s=46 Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 3 saat önce Paylaş 3 saat önce (düzenlendi) Ali Darbaz yazdı: İrana tüm stoklarını eriten Amerika, Türkiye’ye Ge F110 motorların için 700 milyonluk pakete evet demiş https://x.com/yunuspaksoy/status/2069898788433436680?s=46 Bizim reis için böyle demiş sarı reis. Erdoğan güçlü bir adam ve ondan şimdiye kadar istediğim her şeyi yaptı. Allah yardımcıları olsun. 2 saat önce tarihinde Hüseyin Sönmez tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Her şeyi yapana güçlü mü deniyor? Hele hele Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 58 dakika önce Paylaş 58 dakika önce Servet Aydın yazdı: Her şeyi yapana güçlü mü deniyor? Hele hele Ayıya dayı denmesi lazım. Ayaklarının üstünde duruna kadar. Sonra küba gibi oluyor devletler. ama bu konuşmalar bence numara. yem atıyor. Motorları vermesi için bir şeyler isteyecek. Bence konu doğu akdeniz. İsrail yunan fransa’nın taleplerini bize kabul ettirmeye çalışacaklar. Bizimkiler bir çizgiye kadar kabul edecek. Çünkü fransa artık fiilen asker olarak kıbrısta ve yunan içinde. Hatta onlara yapılan tehditte nükleer kullanma anlaşması bile yaptı. motorlar verilmezse şunu anlamak lazım. Akdeniz’de işler daha da kızışacak. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 38 dakika önce Paylaş 38 dakika önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ayıya dayı denmesi lazım. Ayaklarının üstünde duruna kadar. Sonra küba gibi oluyor devletler. ama bu konuşmalar bence numara. yem atıyor. Motorları vermesi için bir şeyler isteyecek. Bence konu doğu akdeniz. İsrail yunan fransa’nın taleplerini bize kabul ettirmeye çalışacaklar. Bizimkiler bir çizgiye kadar kabul edecek. Çünkü fransa artık fiilen asker olarak kıbrısta ve yunan içinde. Hatta onlara yapılan tehditte nükleer kullanma anlaşması bile yaptı. motorlar verilmezse şunu anlamak lazım. Akdeniz’de işler daha da kızışacak. Kapali maraş. Konu bu Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 14 dakika önce Paylaş 14 dakika önce Sinan Akgöl yazdı: Kapali maraş. Konu bu Orta doğu‘da işlerin batı dünyasının istediği gibi gitmediğini görüyoruz. Büyük bir kırılma yaşandı gibi Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 7 dakika önce Paylaş 7 dakika önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Orta doğu‘da işlerin batı dünyasının istediği gibi gitmediğini görüyoruz. Büyük bir kırılma yaşandı gibi Gozler ortadan Akdenizin ortasina dondu Filistin sonrasi. Maraş ile Toprak takasi konusu var simdi. Anlasma muzakere vs durum hala ortada belirsiz orda da karmakarisik Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 1 dakika önce Paylaş 1 dakika önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Orta doğu‘da işlerin batı dünyasının istediği gibi gitmediğini görüyoruz. Büyük bir kırılma yaşandı gibi Ne bekliyordu batı ne yaşandı tarot falcıları gibi yazıyorsunuz yani ne olsa tutacak cinsten. Ben yazmıştım... İranı fiziksel olarak darmadağın edemeyeceğini zaten afganistanda öğrenmiştir. Rejimi değiştirmek falan denecekse bence iranın bundan önceki rejimi zaten ortadoğunun iyi olmasını istemeyen avrupa ve abdnin işine gelmez. Sonuçta iranı ekonomik olarak belki 50 sene geri attılar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts