İlkay Başaran Perşembe 16:15 Paylaş Perşembe 16:15 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bir değil zaten. Bir olsa ikisi de aynı cins olurdu Yine fiziksel güce geliyoruz bak. Gerçi kutsal kitapta bile yok şöyle yapın inanmayanlara yok böyle yapın... evde zor tutuğum yüzde 51 var gibi. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Perşembe 17:09 Paylaş Perşembe 17:09 İlkay Başaran yazdı: Yine fiziksel güce geliyoruz bak. Gerçi kutsal kitapta bile yok şöyle yapın inanmayanlara yok böyle yapın... evde zor tutuğum yüzde 51 var gibi. İnanmayanlar inananlara saldırı halindeyse dediklerin var. Değilse, adil yaşam var. Osmanlı sultanı bile gayrimüslüme karşı yargılanmıştır. Güzel üslup, güzel konuşma islamın şartı. Yoksa inanmayanları dine davet nasıl edilecek? Doğru yaşam için olması gerekenler acı olabilir. Hoş gelmeyebilir. Biraz daha düşününce yazılanların acı olsa da doğru olduğunu görüyoruz. Bugünün insanı kabullenmiyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Perşembe 17:23 Paylaş Perşembe 17:23 Davet kılıçla Tansucum. Biraz tarih okuyalım. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Perşembe 17:25 Paylaş Perşembe 17:25 Tansu Kalafatoğlu yazdı: İnanmayanlar inananlara saldırı halindeyse dediklerin var. Değilse, adil yaşam var. Osmanlı sultanı bile gayrimüslüme karşı yargılanmıştır. Güzel üslup, güzel konuşma islamın şartı. Yoksa inanmayanları dine davet nasıl edilecek? Doğru yaşam için olması gerekenler acı olabilir. Hoş gelmeyebilir. Biraz daha düşününce yazılanların acı olsa da doğru olduğunu görüyoruz. Bugünün insanı kabullenmiyor. Doğru yaşam için inanç, din şart değil buna katılmıyorum. Herkesin içinde bir vicdan var. Tabi saptırılmamış bir dine inanmasının kimseye zararı olmaz ayrıca amaç iyilikse ne güzel. İsteyen istediğine inanmakta özgür. Uzatmaya gerek yok etrafta görüyoruz anlatılanları, uygulananları. Bunlara inanmak Allaha hakarettir. Tek tek yazmaya gerek yok herkes biliyor. Gerçi bizim toplum sorgulamaz, gider türbeye çaput bağlar. Yer gök dua ile duruyor der diş çürüyünce 1000 mg augmentini alır. İslama en büyük zararı müslümanım diyenler veriyor. Tamamı demiyorum şimdi oradan yürümeyin.. 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Perşembe 17:28 Paylaş Perşembe 17:28 Çapıt şamanizmden pardon çok rica ederiz çapıt iyidir. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Perşembe 21:59 Paylaş Perşembe 21:59 Genel bir terim ama Bill Clinton Kosova için söylemiştir: 1- Bir grup insandan hoşlanmazsın 2- sonra onu "insan" vasfından çıkaracak bahaneler bulursun 3- Sonra da bu doğrultuda onu yok edersin çünkü insan değildir dolayısı ile bütün uygarlıklar sevmedikleri, çıkar çatışmasına girdikleri diğer grupları bi şekilde "dehumanize" ederler. Buna vatan haini derler, kafir derler, terörist derler. derler de derler. Ancak o zaman öldürebilirler. Yoksa durup dururken öldürmezler. Dolayısı ile bizim "dehumanize" mekanizmalarını ortadan kaldırmamız gerekli ve yeterli. Dünya barışı için. Tabi dünyada barış istiyor isek. İstemiyor da olabiliriz. (herhangi bir ulus için konuşuyorum). 3 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 04:50 Paylaş Dün saat 04:50 Mehmet Göktürk yazdı: Genel bir terim ama Bill Clinton Kosova için söylemiştir: 1- Bir grup insandan hoşlanmazsın 2- sonra onu "insan" vasfından çıkaracak bahaneler bulursun 3- Sonra da bu doğrultuda onu yok edersin çünkü insan değildir dolayısı ile bütün uygarlıklar sevmedikleri, çıkar çatışmasına girdikleri diğer grupları bi şekilde "dehumanize" ederler. Buna vatan haini derler, kafir derler, terörist derler. derler de derler. Ancak o zaman öldürebilirler. Yoksa durup dururken öldürmezler. Dolayısı ile bizim "dehumanize" mekanizmalarını ortadan kaldırmamız gerekli ve yeterli. Dünya barışı için. Tabi dünyada barış istiyor isek. İstemiyor da olabiliriz. (herhangi bir ulus için konuşuyorum). bill clinton diyince aklıma Monika geldi. Sonra etnik kökenine bakınca taşlar yerine oturdu. Sonra tabi İsrail nasıl Koca Amerikayı parmağında oynatıyor anlamış olduk. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Dün saat 10:40 Paylaş Dün saat 10:40 İnsan aklına çok ehemmiyet veriliyor. 20 sonra bugün yaptıklarımızı bile eleştiriyorken. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu Dün saat 11:53 Paylaş Dün saat 11:53 Mehmet Göktürk yazdı: Davet kılıçla Tansucum. Biraz tarih okuyalım. Kılıçtan önce davranışla, yaşantıyla örnek olmak var hocam. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Dün saat 16:22 Paylaş Dün saat 16:22 Metin Uzunoğlu yazdı: Kılıçtan önce davranışla, yaşantıyla örnek olmak var hocam. olsa iyi olur da yok. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Vw dunya capinda 100.000 kisi isten cikarip 4 fabrikasini kapatma karari almis. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 20 saat önce Paylaş 20 saat önce Sinan Akgöl yazdı: Vw dunya capinda 100.000 kisi isten cikarip 4 fabrikasini kapatma karari almis. kırılan debriyaj pedalımdan sonra umudumu yitirdim 1 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 20 saat önce Paylaş 20 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: kırılan debriyaj pedalımdan sonra umudumu yitirdim Işin Porsche kismi daha da vahim. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Sinan Akgöl yazdı: Vw dunya capinda 100.000 kisi isten cikarip 4 fabrikasini kapatma karari almis. satışlar, kâr oranları düşüyor. Mecbur. Daha bu iyi günlerimiz Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: satışlar, kâr oranları düşüyor. Mecbur. Daha bu iyi günlerimiz Her markaya ayni sinyal kolu ayni ekrani koyim derlerse cok duser. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Sinan Akgöl yazdı: Her markaya ayni sinyal kolu ayni ekrani koyim derlerse cok duser. valla ellerinden bişe gelmiyor. Üretim maliyetleri çinlilerin çok üstünde. Çoğu marka yok olacak gibi duruyor. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: valla ellerinden bişe gelmiyor. Üretim maliyetleri çinlilerin çok üstünde. Çoğu marka yok olacak gibi duruyor. Abi Çinde üretim yapicaklar o zaman, Çin'e araba satmaya calistiklarindan patladilar. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Sinan Akgöl yazdı: Abi Çinde üretim yapicaklar o zaman, Çin'e araba satmaya calistiklarindan patladilar. vw çin’de üretimi artırmak için çalışıyor. Ama çinli değiller 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Sinan Akgöl yazdı: Abi Çinde üretim yapicaklar o zaman, Çin'e araba satmaya calistiklarindan patladilar. 4 tane fabrikası var çinde Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: 4 tane fabrikası var çinde Hala pahalı üretiyor. Çinliler çok hızlı. almanlar üretim ve test kısmı uzun sürüyor. Test kısmı neden uzun sürüyor orasını anlamadım. Son yıllarda tam olarak test edilmeden piyasa sürülen alman otolarını sıkça gördük Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hala pahalı üretiyor. Çinliler çok hızlı. almanlar üretim ve test kısmı uzun sürüyor. Test kısmı neden uzun sürüyor orasını anlamadım. Son yıllarda tam olarak test edilmeden piyasa sürülen alman otolarını sıkça gördük Testi biz yapıyoruz. Debriyaj pedalı kırılıyor. bence alman araçları gereksiz kompleks. Bu da pahalılık getiriyor. teslanın büyüsü basitlikte Japonlar da nisbeten sade 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: 4 tane fabrikası var çinde Hocam Tiguan uretiyodu hala Çinde son zamanlara kadar Passat Jetta 45tfsi 35tfsi adamlar 50inc ekran koyduklari piyasada urettigi arabada gerigorus kamerasi yoktu baz versiyonda 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Sinan Akgöl yazdı: Hocam Tiguan uretiyodu hala Çinde son zamanlara kadar Passat Jetta 45tfsi 35tfsi adamlar 50inc ekran koyduklari piyasada urettigi arabada gerigorus kamerasi yoktu baz versiyonda Benim yok mesela 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Testi biz yapıyoruz. Debriyaj pedalı kırılıyor. bence alman araçları gereksiz kompleks. Bu da pahalılık getiriyor. teslanın büyüsü basitlikte Japonlar da nisbeten sade ve karmaşık prosedürler. Hızlı hareket edememe. Bu arada prosedürler ve iyidir. Hızlı üretimi savunacak değiliz tabi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts