İlkay Başaran 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bir değil zaten. Bir olsa ikisi de aynı cins olurdu Yine fiziksel güce geliyoruz bak. Gerçi kutsal kitapta bile yok şöyle yapın inanmayanlara yok böyle yapın... evde zor tutuğum yüzde 51 var gibi. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce İlkay Başaran yazdı: Yine fiziksel güce geliyoruz bak. Gerçi kutsal kitapta bile yok şöyle yapın inanmayanlara yok böyle yapın... evde zor tutuğum yüzde 51 var gibi. İnanmayanlar inananlara saldırı halindeyse dediklerin var. Değilse, adil yaşam var. Osmanlı sultanı bile gayrimüslüme karşı yargılanmıştır. Güzel üslup, güzel konuşma islamın şartı. Yoksa inanmayanları dine davet nasıl edilecek? Doğru yaşam için olması gerekenler acı olabilir. Hoş gelmeyebilir. Biraz daha düşününce yazılanların acı olsa da doğru olduğunu görüyoruz. Bugünün insanı kabullenmiyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Davet kılıçla Tansucum. Biraz tarih okuyalım. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: İnanmayanlar inananlara saldırı halindeyse dediklerin var. Değilse, adil yaşam var. Osmanlı sultanı bile gayrimüslüme karşı yargılanmıştır. Güzel üslup, güzel konuşma islamın şartı. Yoksa inanmayanları dine davet nasıl edilecek? Doğru yaşam için olması gerekenler acı olabilir. Hoş gelmeyebilir. Biraz daha düşününce yazılanların acı olsa da doğru olduğunu görüyoruz. Bugünün insanı kabullenmiyor. Doğru yaşam için inanç, din şart değil buna katılmıyorum. Herkesin içinde bir vicdan var. Tabi saptırılmamış bir dine inanmasının kimseye zararı olmaz ayrıca amaç iyilikse ne güzel. İsteyen istediğine inanmakta özgür. Uzatmaya gerek yok etrafta görüyoruz anlatılanları, uygulananları. Bunlara inanmak Allaha hakarettir. Tek tek yazmaya gerek yok herkes biliyor. Gerçi bizim toplum sorgulamaz, gider türbeye çaput bağlar. Yer gök dua ile duruyor der diş çürüyünce 1000 mg augmentini alır. İslama en büyük zararı müslümanım diyenler veriyor. Tamamı demiyorum şimdi oradan yürümeyin.. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Çapıt şamanizmden pardon çok rica ederiz çapıt iyidir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts