İçeriğe Yönlendir

Monster Notebook ve Servisi


Çağlar Bayur

Recommended Posts

Çağlar Bayur

bir laptop yenileme ihtiyacı oluşmuştu, yaklaşık 2 aydır piyasayı takip ediyordum, ekim ayında monster e karar kılmışken, sepete attığım ürün satışa kapandı ancak bende sepette idi, zam gelmeden satın alabilidim, 15 dak sonra güzel bir zam yedi.

ürün 12 gün içinde geldi , yeni windows sürücüler vs. kurulum yaptım ancak bir gariplik vardı, laptop bildiğin yavaştı, bayağı yavaş, ancak oyun açınca uçuyordu, arada ekran kapandı açıldı falan. Sani sağolsun desteğini esirgemedi, ve bu bozuk dedi (yahu bir gün de iyi bir şey dese,,, neyse)

gerçekten bozuktu, sıfır laptopum. ertesi gün monster servis ile canlı bağlandık, bu bozuk dediler, Sani haklı çıktı, kargoya verin gelsin dediler....

sıfır canım laptopu verdik gitti, 2 gün sonra aradılar, bu bozuk dediler, evet bozuktu, yeni ürün yolluyoruz bilgisini verdiler, 2 gün sonra kargo geldi.

Bu sefer sağlam geldi.

entegredir bozuktur, ancak servisin yaklaşımı, hızı, çözümü beni çok mutlu etti. yerli firma diye extra tercih etmiştim.

  • Beğen 13
  • Teşekkür 2
Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ

Garanti süresi üzerinden iki yıl geçmiş laptopumu, düşürüp kenarını çatlattım. Servise götürdüm, ücretsiz tamiri i yapıp, termal macunlarını yenileyip verdiler. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

katkı yapayım ömür boyu (kullanılabildikçe) yılda 2 sefer termal macun yenileme ve temizlik ücretsiz, kapağını kendin aç ssd tak çıkar ram ekle vs. garantiyi bozmuyor, tam gaming tayfası işi

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal
Çağlar Bayur yazdı:

katkı yapayım ömür boyu (kullanılabildikçe) yılda 2 sefer termal macun yenileme ve temizlik ücretsiz, kapağını kendin aç ssd tak çıkar ram ekle vs. garantiyi bozmuyor, tam gaming tayfası işi

+ Olarak birçok şeyi hemen değişmesi lazım demeyip tamiri mümkün mü bakışına sahipler. İlk aldığım cihaz ansızın kilitleniyordu bazen, önce anakartı onardılar. Sonra 3 defa cihaz değişti, o seride kronikti sanırım sıkıntı. Ben iade isteyip şuan kullandığımı aldım. Bir problemim yok, sadece keşke kasası plastik yerine metale ağırlık verse diyorum o kadar  :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş

Kesinlikle en güzel tarafı o monsterın. Ben garantiyi bozmamak için niye 20 gün bilgisayarsız kalayım. Yine sani abi önermişti konunun birinde. Yazın sonunda o konuyu arayıp buldum. O termal macunu sipariş verip totalde 10 dkda hallettim. Gerek var mıydı bilmiyorum. Altında iyi bi soğutucu ile 75 derecelerde sabit tutuyordum ama kafamdan çıkmış oldu. Güzel cihaz her ne kadar malzeme kalitesi yüksek olmasa da tam bir f/p.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Sani'nin tavsiyesiyle 28/04 tarihinde eşime Tulpar, 27/07 de kızıma Abra modeli olmak üzere 2 adet Monster aldık. Monsterin ömür boyu 6 ayda bir ücretsiz bakım gibi bir güzelliği var. Eşimin kullandığını bakıma götürmek için bahane ararken kızımın laptopunun kulaklık girişi bozuldu. Yarın sabah 11.00 de 2 laptop için de randevumuz var. Servis Kadıköyde, kendimiz götüreceğiz birine bakım olacak diğeri onarım. Bakalım yarın nasıl sonuçlanacak, yazarız gene :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Osman Ünal2

Abi sen bir de servisinin yerine git Kadıköy'e yurtdışından bir dükkanmış gibi herşey kurumsal 2 adet canavarı 2 saatte temizleyip verdiler sağolsunlar. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli
Çağlar Bayur yazdı:

2 aydır piyasayı takip ediyordu

2 aydır zamlanmadı mı bu ürün başkan? :D diğer konu ayrı da ben bunu merak ettim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Muhammet Ali Deli yazdı:

2 aydır zamlanmadı mı bu ürün başkan? :D diğer konu ayrı da ben bunu merak ettim

gitti geldi gitti geldi bu arada yeni serisini çıkardı, fiyatı kalp atışım gibi gitti geldi, ben sepete attım satışa kapandı , ama sepette koruma altında idi, ben satın aldım zam yedi..... sonra galiba ayıldılar, sepetteki lastiğe zam gelince sepetten uçtu alamadım :)

pusuya yattım 2 hafta kovaladım, dün gece yarısı lastiği de almayı başardım, sabahına zam yedi o da :)

online satın almak bir sanattır der tibetli

yeni gpu gelecek diye bekledim değdi

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Kendi şirketimizi ilk kurduğumuz günden beri bütün dizüstü ihtiyacımızı Monster'dan karşıladık, TULPAR, ABRA ve SEMRUK. Toplam sayı 20 yi geçmiştir.
SEMRUK olanlar bildiğin masaüstünün küçültülmüş hali, üstündeki işlemci masaüstü işlemci, adaptörü 1.5 Kg kendisi 3.5 Kg civarı :D ve kasa fırçalanmış alüminyum.

Yerli üretici (toplayıcıda olsa yerli benim için) olması, aynı özelliklerde diğer markalardan yaklaşık %15-20 daha uygun fiyatlı olması da cabası.

Servis konusunda da gerçekten başarılılar, servisten müşteri kazanacaklarının bilincindeler.

Bir makinede SSD problemli yaşadık, iş için kullanıyoruz bilgisayarsız kalmasak dedik, adamlar sözümüze istinaden yeni SSD gönderdiler, SSD bize ulaşınca bizde çıkan arızalı SSD yi geri  gönderdik. Ötesi var mı?

 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı
Selim Bilgin yazdı:

 

Apple 😛 

Arızalı Ssd yi sen onlara göndermeden onlar sana gönderir mi? 

Ssd yi geçtim vidası sökülünce garanti dışı kalmıyor mu? 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Monster servisinde çalışan bir teknisyenim, parça stoğu ve ürün değişimi konusunda çok ama çok iyi durumda olduklarını söylemişti.

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Selim Bilgin yazdı:

 

Apple 😛 

servis randevusu almak için girilen sıra için randevu alına yer, zorlu da.

Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Bugün 2 laptopumuz kadıköyde servise gitti. Kulaklık soketi arızalı olanın, evde kendi kendine düzeldiğini orada farkettik (kulaklık fişini takınca fişi tutmuyor, ses veremiyordu-mekanik arıza). Üst üste bir kaç denemeden sonra onu eşime geri vermişler. Bakım için bıraktığımızın da termal macununu yenilemişler ve iç temizlik - bakımını yapmışlar, 4 saat sonra da onu hazır etmişler. Kulaklığında sorun yaşanan- düzelen laptop 2-3 ay sonra bakıma gidecek.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Furkan Avcı yazdı:

Arızalı Ssd yi sen onlara göndermeden onlar sana gönderir mi? 

Ssd yi geçtim vidası sökülünce garanti dışı kalmıyor mu? 

 

Ben espri olsun diye yazmıştım ama ciddi cevap vereyim madem. :) 

 

Öncelikle kolay kolay öyle bir durum olmuyor.

Olursa da randevu alıp götürüyorsun, gün içinde yapıp veriyorlar. Sorgusuz sualsiz çok parçayı değiştiriyorlar. Hatalı üretim vs. olursa garanti süresi bitse bile ücretsiz değişim yapıyorlar. Son dönem hep M1 MBP aldım ben elemanlara.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Koray Demir
Selim Bilgin yazdı:

 

Apple 😛 

Apple servisleri sanıldığı kadar iyi değil ülkeye ve hatta şehre göre farklılık arz ediyor.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Koray Demir yazdı:

Apple servisleri sanıldığı kadar iyi değil ülkeye ve hatta şehre göre farklılık arz ediyor.

 

İstanbul'da bulunan Apple'ın kendi servis noktalarından bahsediyorum. Zorlu, Akasya ve Cadde'de yeni açılan.

Diğerleri klasik yurdum teknik servisi zaten.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı
Selim Bilgin yazdı:

 

Ben espri olsun diye yazmıştım ama ciddi cevap vereyim madem. :) 

 

Öncelikle kolay kolay öyle bir durum olmuyor.

Olursa da randevu alıp götürüyorsun, gün içinde yapıp veriyorlar. Sorgusuz sualsiz çok parçayı değiştiriyorlar. Hatalı üretim vs. olursa garanti süresi bitse bile ücretsiz değişim yapıyorlar. Son dönem hep M1 MBP aldım ben elemanlara.

İyiymiş o zaman :)

Hiç kullanmadım Elma 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Bende de arıza yaptı. Elden teslim yapıldı. İki hafta sonra arandım ve hatalı Windows yüklü dendi silinip iade edildi. Sani'ye gönderdim kurulum vs için. Ssd bozukmuş oysaki. Sağolsun Sani sevki değişmi vs hepsini hallettirdi ve gönderdi. Ancak çevrede çok duyuyorum benzer arızaları bu markanın

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

laaptop cihaz 220V 12 fanlı desktoplar ile yarışıyor, sıcaklıklar yüksek

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı
Servet Aydın yazdı:

Bende de arıza yaptı. Elden teslim yapıldı. İki hafta sonra arandım ve hatalı Windows yüklü dendi silinip iade edildi. Sani'ye gönderdim kurulum vs için. Ssd bozukmuş oysaki. Sağolsun Sani sevki değişmi vs hepsini hallettirdi ve gönderdi. Ancak çevrede çok duyuyorum benzer arızaları bu markanın

Adata marka kullandıkları Ssd lerde problem çok sanırım, artık Samsung a döndüler. 

Senin de Adata xpg serisi miydi abim? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Adata marka kullandıkları Ssd lerde problem çok sanırım, artık Samsung a döndüler. 
Senin de Adata xpg serisi miydi abim? 

Bilmiyorum ki
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Furkan Avcı yazdı:

Adata marka kullandıkları Ssd lerde problem çok sanırım, artık Samsung a döndüler. 

Senin de Adata xpg serisi miydi abim? 

Sanırım Intel'di.

Ancak çıkanla takılan aynı marka değildi, onu net hatırlıyorum.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...