İçeriğe Yönlendir

2006 1.6 TDCI Otmatik, Soguk Havada Vites Kutusu Arızası.


Muhammed Lütfullah Bozkurt

Recommended Posts

Muhammed Lütfullah Bozkurt
(düzenlendi)

Merhaba degerli forum üyeleri,  2 ay önce 2006 model dizel otomatik C-Max aldım, (155.000km) yaşadığım memleket Agrı.

 

Havalar soğumaya başladı ve aracım - 2 3 derecelerde otamatik vites kutusu arızası veriyordu (P0961) ve ileriyi 1 2 sn kaybediyor devamında araç sorun çıkarmıyordu.

 

Bugün hava -5 oldu, araç yine arıza verdi ve üstüne 2km düz yolda hareket ettikten sonra hafif bir yokuş olan yolda durakaldım,  tekrar hareket etmek istediğimde gaza basmama rağmen araç çok ağır şekilde ilerledi devamında park ettim.

Hava biraz ısındıktan (+1-+2..) sonra arızayı vermiyor araç sıkıntısız yoluna devam ediyor.

Ağrı da usta olmadığı için foruma bir danışmak istedim, başına gelen varsa veya önce nelere dikkat etmek, bakmak, bakım gerekir  yardımcı olursanız sevinirim.

Şimdiden teşekkürler.

tarihinde Muhammed Lütfullah Bozkurt tarafından düzenlendi
İmla
Yorum bağlantısı
Cem Işık

Soğuk havada şanzıman yağı yoğunlaşır, yağ eski ise daha da fazla yaşanır bu sorun. Bence şanzıman yağı değişerek başlamalı işlemlere

  • Beğen 4
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Erkan Işık
Muhammed Lütfullah Bozkurt yazdı:

Merhaba degerli forum üyeleri,  2 ay önce 2006 model dizel otomatik C-Max aldım, (155.000km) yaşadığım memleket Agrı.

 

Havalar soğumaya başladı ve aracım - 2 3 derecelerde otamatik vites kutusu arızası veriyordu (P0961) ve ileriyi 1 2 sn kaybediyor devamında araç sorun çıkarmıyordu.

 

Bugün hava -5 oldu, araç yine arıza verdi ve üstüne 2km düz yolda hareket ettikten sonra hafif bir yokuş olan yolda durakaldım,  tekrar hareket etmek istediğimde gaza basmama rağmen araç çok ağır şekilde ilerledi devamında park ettim.

Hava biraz ısındıktan (+1-+2..) sonra arızayı vermiyor araç sıkıntısız yoluna devam ediyor.

Ağrı da usta olmadığı için foruma bir danışmak istedim, başına gelen varsa veya önce nelere dikkat etmek, bakmak, bakım gerekir  yardımcı olursanız sevinirim.

Şimdiden teşekkürler.

Şanzıman yagı sabah ilk çalısmada kalınlaşma yapıyor yag soguk koyu  oldugu içinde pompalama yapmaya zorlanıyordur arac ısınınca da normale dönüyordur aracı iyice ısıtıp oşkil deneyin ama yag koyulaşması ve eksi  dereceler ruslar mesela adamlarda derme çatmada olsa muhafazalı garajlar var bence aracı kurcalamayın 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu

Bunun gibi bir arızayı Tekirdağ'da bulunan bir mondeo da duydum araç ilk 15 dakika vites geçişlerinde sorun yaşıyormuş daha sonrası araç ısınınca sorun ortadan kalkıyormuş 3 kez yağ değişimi olmuş ama sonuç hüsran hala çözüm bulamamışlar. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan

Bozuk o şanzımanlar. İleride başka sıkıntılara da hazır olun. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

tdci motor ile birlikte gelen otomatik şanzıman cvt dir, bunu üreten firma kayıplarda, ford başa çıkamadı, otosan en son çare 2.el değereine bu arabları alıp hurdaya ayırdı. tamir kılavuzu, parça listesi yok. birçoğu sonradan manuel vitese çevrildi sanayide, Ankara şaşmaz da bu işi yapan yerler var.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli
Çağlar Bayur yazdı:

matik şanzıman cvt d

Bu bildiğimiz honda cvt'si değildi dimi? Bunu hangi firma üretti?

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Muhammet Ali Deli yazdı:

Bu bildiğimiz honda cvt'si değildi dimi? Bunu hangi firma üretti?

lansmanda zf dendi, sonra zf ben bunun üretmedim ne alaka dedi, şahsi çabam ile ulaşabildiğim tahmini kaynak: asya dan bir firma, adı yok kendisi yok... resmen açıklanmadı. her markada şanzımanları üretenler aynı değildir. ana problem yağalama yetersizliği kaynaklı iç metal aşınması ve revize edilemeyen bir arka bilya nın üretilmiş olması. zaman içinde türlü başka arızlaar da verdi. parça listesi kaynağı yok .

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

ar da verdi. parça listesi kaynağı yok

Anladım abi. Ucuza getirmişler yani kısacası sanırım. Fordcu olarak forda yakıştıramıyorum bazen yaptığı şu basit hataları. Belki bir mühendisin işgüzarlığı belki başka birinin ama mide bulandırıcı. 

 

Konu sahibi arkadaş umarım çözüme ulaşabilirsin.

tarihinde Muhammet Ali Deli tarafından düzenlendi
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

bazen merkez palnlama satın alma müh leri de hata yapar, bmw de zincir koparıp duruyor tdi motorda, oem parça sağlayıcılar sıkıntılı olur böyle.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Çağlar Bayur yazdı:

tdci motor ile birlikte gelen otomatik şanzıman cvt dir, bunu üreten firma kayıplarda, ford başa çıkamadı, otosan en son çare 2.el değereine bu arabları alıp hurdaya ayırdı. tamir kılavuzu, parça listesi yok. birçoğu sonradan manuel vitese çevrildi sanayide, Ankara şaşmaz da bu işi yapan yerler var.

Dolapdere Otokoç Servis Danışmanı Ahmet Bey (lakabını bilirsin) ve çınlayan kulaklar. Ne çektirmişti bizlere. Sorunsuz olsa idi, o kadar keyifli kombinasyonu yoktu.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tamer Topaç yazdı:

Dolapdere Otokoç Servis Danışmanı Ahmet Bey

bi ahmet vardı ama yolsuzluktan kovul muştu , müdürü de kovulmuştu zaten, aslen muhasebecisi de :rofl:

  • Teşekkür 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir
Muhammed Lütfullah Bozkurt yazdı:

 

 nelere dikkat etmek, bakmak, bakım gerekir  yardımcı olursanız sevinirim.

Arkadaşların yazdıklarına bakarak, bence bu tip şanzımana sahip olduğu için, mümkünse soğuk havalarda kullanmamak lazım. 

Arıza kodu vermesi, sıkıntı olduğu ve bu şekilde kullanımın ise başka sıkıntılara yol açacağı anlamına gelir.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin

Bu kadar ustanın arasında benin acizane önerim, yağını değiştirin. Ama iyi bir marka ile, kullanma kılavuzunda belirtilen özellikleri sağlayan. Bu şanzımanın adını, araba kullanmasını bilmeyen, araba ile olur olmaz yerde drift yapma özentisi olan insanlar kötüye çıkardı. Pintilik edip zamanında yağ değiştirmediler. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
M.Cenk Taşcı

geçmiş olsun. 1-2 sn lik gecikmeli hareket esnasında, ekranda vites kutusu hazırlanıyor vb. bir uyarı atıyor mu aracınız?

vaktiyle kronik sıkıntısından habersiz aldığım bir focus cvt arabam vardı. eh madem aldım, güzel de gidiyor, canı çıkana kadar kullanalım bari dedim. tüm söylentilere inat 10 yıl, 300 bin km. bindim. 9,5 yıl sonra tork konvertörü bozuldu. değiştirdik. konvertör dağılırken ürettiği çapak şanzımana yürüdüğünden, şanzımanı da açtırıp yıkatmıştık.  şanzıman içinde gördüğümüz bir sorun yoktu. aracı 1 yaşında iken almıştım, benden önce yetkilide revizyon görmüş. kronik olarak bozulan masuralı rulmanı değişmiş. belki de sorunu çözüldüğünden, bende sıkıntı çıkarmadı. sonrasında aracı sattım. onun gibi gidişi olan bir arabaya hasretim. bu süreçte, 45-60 binde bir yağ+filtre değişimlerimi hiç aksatmadım. hep orjinal birebir kodlu yağ kullandım.karter filtresini değiştirince yağ filtresi değiştirdiğini sananlara çok rastladım. asıl filtresi tüp biçiminde basınç filtresi. ve yerini bilmek lazım, değişim esnasında, çapak gözlemi de yapılmalı. alakasız yağları şanzımana koyup,  araba gönderen ustaları da çok gördüm. bu şanzıman, sadece fabrikanın önerdiği kod yağ ile çalışır. işi bilmeyenler bu yağ da oluyormuş deyip, alakasız bir yağı sizin şanzımana koymuş olabilir. tavsiyem, orjinal veya birebir kodlu emsal yağ ile değişim yaptırmanız, bulabilirseniz, makine ile değişim yaptırarak tribün içi dahil tüm yağı değiştirmeniz, ve yine bulabilirseniz, basınç filtresini değiştirmeniz ya da en azından söktürüp çapak kontrolü yaptırmanız. diğer karter filtresini ben  temizleyerek tekrar takıyordum, hiç değiştirmedim. 

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker

3 iş gününde düz vites yapabiliriz. Bugün çalışsa yarın bir sıkıntısı çıkar, kolay gelsin. İnşallah siz onu üzmezsiniz o da sizi üzmez, biraz hassas bir şanzıman..

  • Teşekkür 2
Yorum bağlantısı
Muhammed Lütfullah Bozkurt
(düzenlendi)
M.Cenk Taşcı yazdı:

geçmiş olsun. 1-2 sn lik gecikmeli hareket esnasında, ekranda vites kutusu hazırlanıyor vb. bir uyarı atıyor mu aracınız?

vaktiyle kronik sıkıntısından habersiz aldığım bir focus cvt arabam vardı. eh madem aldım, güzel de gidiyor, canı çıkana kadar kullanalım bari dedim. tüm söylentilere inat 10 yıl, 300 bin km. bindim. 9,5 yıl sonra tork konvertörü bozuldu. değiştirdik. konvertör dağılırken ürettiği çapak şanzımana yürüdüğünden, şanzımanı da açtırıp yıkatmıştık.  şanzıman içinde gördüğümüz bir sorun yoktu. aracı 1 yaşında iken almıştım, benden önce yetkilide revizyon görmüş. kronik olarak bozulan masuralı rulmanı değişmiş. belki de sorunu çözüldüğünden, bende sıkıntı çıkarmadı. sonrasında aracı sattım. onun gibi gidişi olan bir arabaya hasretim. bu süreçte, 45-60 binde bir yağ+filtre değişimlerimi hiç aksatmadım. hep orjinal birebir kodlu yağ kullandım.karter filtresini değiştirince yağ filtresi değiştirdiğini sananlara çok rastladım. asıl filtresi tüp biçiminde basınç filtresi. ve yerini bilmek lazım, değişim esnasında, çapak gözlemi de yapılmalı. alakasız yağları şanzımana koyup,  araba gönderen ustaları da çok gördüm. bu şanzıman, sadece fabrikanın önerdiği kod yağ ile çalışır. işi bilmeyenler bu yağ da oluyormuş deyip, alakasız bir yağı sizin şanzımana koymuş olabilir. tavsiyem, orjinal veya birebir kodlu emsal yağ ile değişim yaptırmanız, bulabilirseniz, makine ile değişim yaptırarak tribün içi dahil tüm yağı değiştirmeniz, ve yine bulabilirseniz, basınç filtresini değiştirmeniz ya da en azından söktürüp çapak kontrolü yaptırmanız. diğer karter filtresini ben  temizleyerek tekrar takıyordum, hiç değiştirmedim. 

değerli yorumlarınız için teşekkürler. Ağrı da malesef Otomatik şanzuman ustası olmadığı için şuan böyle binmeye devam ediyorum hava -3 altına inmezse sorun olmuyor. Filtre ve yağ benimde aklımda bu filtre ve yağın kodunu nereden bulabilirim.  

 

Hazırlanıyor uyarısı vermiyor, araç hareket ediyor muteakibinde 1-2 sn ayağım gazda sabit olmasına rağmen gazı kesiyor ve araç gitmiyor devamında araç ilerliyor. Bu hatayı verdikten sonra yola devam ederken yavaşlamak için ayağımı gazdan çektiğimde azda olsa olması geren motor freni olmuyorda sanki araç boşta gibi davranıyor.

 

son aldığım kodlar şöyle 2-3 tane daha eklendi.



Selected brand: Ford

============1==============
P0701
Raw code: 0701
ECU: Şanzıman kontrol ünitesi
Durum: Onaylı
OBDII: Transmission control system - range/performance problem
Ford: Transmission Control System Range/Performance

============2==============
P0961
Raw code: 0961
ECU: Şanzıman kontrol ünitesi[Arşiv (Etkin değil)]
Durum: Doğrulandı ve geçici olmayan bellekte saklandı
OBDII: Pressure control (PC) solenoid A - range/performance problem

============3==============
P0871
Raw code: 0871
ECU: Şanzıman kontrol ünitesi[Arşiv (Etkin değil)]
Durum: Doğrulandı ve geçici olmayan bellekte saklandı
OBDII: Transmission fluid pressure (TFP) sensor C - range/performance problem

============4==============
P0701
Raw code: 0701
ECU: Şanzıman kontrol ünitesi[Arşiv (Etkin değil)]
Durum: Doğrulandı ve geçici olmayan bellekte saklandı
OBDII: Transmission control system - range/performance problem
Ford: Transmission Control System Range/Performance

 

tarihinde Muhammed Lütfullah Bozkurt tarafından düzenlendi
ekleme
Yorum bağlantısı
Muhammed Lütfullah Bozkurt
Serkan Toker yazdı:

3 iş gününde düz vites yapabiliriz. Bugün çalışsa yarın bir sıkıntısı çıkar, kolay gelsin. İnşallah siz onu üzmezsiniz o da sizi üzmez, biraz hassas bir şanzıman..

Aslında otomatik tercih sebebim eşiminde aracı kullanabilmesi, olurda sorunu halledmessem düşünebilirim. Ortalama maliyeti nedir

Celalettin Süğürtin yazdı:

Bu kadar ustanın arasında benin acizane önerim, yağını değiştirin. Ama iyi bir marka ile, kullanma kılavuzunda belirtilen özellikleri sağlayan. Bu şanzımanın adını, araba kullanmasını bilmeyen, araba ile olur olmaz yerde drift yapma özentisi olan insanlar kötüye çıkardı. Pintilik edip zamanında yağ değiştirmediler. 

Yağ değişimi aklımda ilginiz için teşekkürler. Ben manueli seven biri olarak manuel araçlarda da 2000 deviri hiç geçmem ve neredeyse kaplumbağa gibi ivmelenerek vites geçişlerini bile hissettirmem. Cvt şanzumanda aynı benim gibi 2000 deviri geçmiyor ve vites geçişleri hissedilmiyor, bu sebeple çok hoşuma gitti. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
M.Cenk Taşcı
(düzenlendi)

 

Muhammed Lütfullah Bozkurt yazdı:

değerli yorumlarınız için teşekkürler. Ağrı da malesef Otomatik şanzuman ustası olmadığı için şuan böyle binmeye devam ediyorum hava -3 altına inmezse sorun olmuyor. Filtre ve yağ benimde aklımda bu filtre ve yağın kodunu nereden bulabilirim.  

 

Hazırlanıyor uyarısı vermiyor, araç hareket ediyor muteakibinde 1-2 sn ayağım gazda sabit olmasına rağmen gazı kesiyor ve araç gitmiyor devamında araç ilerliyor. Bu hatayı verdikten sonra yola devam ederken yavaşlamak için ayağımı gazdan çektiğimde azda olsa olması geren motor freni olmuyorda sanki araç boşta gibi davranıyor.

 

son aldığım kodlar şöyle 2-3 tane daha eklendi.



Selected brand: Ford

============1==============
P0701
Raw code: 0701
ECU: Şanzıman kontrol ünitesi
Durum: Onaylı
OBDII: Transmission control system - range/performance problem
Ford: Transmission Control System Range/Performance

============2==============
P0961
Raw code: 0961
ECU: Şanzıman kontrol ünitesi[Arşiv (Etkin değil)]
Durum: Doğrulandı ve geçici olmayan bellekte saklandı
OBDII: Pressure control (PC) solenoid A - range/performance problem

============3==============
P0871
Raw code: 0871
ECU: Şanzıman kontrol ünitesi[Arşiv (Etkin değil)]
Durum: Doğrulandı ve geçici olmayan bellekte saklandı
OBDII: Transmission fluid pressure (TFP) sensor C - range/performance problem

============4==============
P0701
Raw code: 0701
ECU: Şanzıman kontrol ünitesi[Arşiv (Etkin değil)]
Durum: Doğrulandı ve geçici olmayan bellekte saklandı
OBDII: Transmission control system - range/performance problem
Ford: Transmission Control System Range/Performance

 

hava -3 derecede yaşadığınız sorun araç ısınınca düzeliyor mu?  bendeki bilgiler, araca dair tüm notlar vs klasör araçla birlikte gitti. ama yağ kodu Ford WSS-M2C 928-A  eminim. bu kod ile gulf veya febi olarak da alıyordum. basınç filtresi parçacılardan bakılabilir tüp şeklinde oluyor. eğer şanzımanda farklı bir yağ varsa, tüm yağ makine ile değiştirilmeli. bu durumda 10 - 11 lt yağ gerekir. bahsettiğim makine, araç çalışırken yağ hattı üzerine seri bağlanır, makineye dolan yağ kadar yeni yağı dolaşıma vererek tüm yağı değiştirir. bunu yapan yer bulmak mesele.  bence önce sadece basınç filtresini söktürüp çapak gözlemi yaptırın ki eğer şanzıman inecekse makineyle yağ değişimi boşuna uğraş masraf olmasın. çapak yoksa süper, yağ+filtre değişimi yapılır. ama dolaşımda çapak varsa valf yollarında sıkıntı çıkarıyor olabilir. çapaklar çok zor görülüyor iyi kontrol etmek lazım filtre aralarını.

bu çapağı tribün, ( tork konvertörü) ya da şanzıman içinde dönen parçalar üretiyor olabilir. bahsettiğiniz ayak gazda iken, gaz kesikliğini, anlık boşa düşme sonra uzama durumlarını benim araçta ara ara yapıyordu. meğer tribün dağılıyormuş. 

şanzıman inerse, yağ soğutucu karter, borular yağın dolaştığı herşeyin çapaktan arındırılması lazım. çok zor meşakatli bir iş. 

 

tarihinde M.Cenk Taşcı tarafından düzenlendi
.
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Muhammed Lütfullah Bozkurt
M.Cenk Taşcı yazdı:

 

hava -3 derecede yaşadığınız sorun araç ısınınca düzeliyor mu?  bendeki bilgiler, araca dair tüm notlar vs klasör araçla birlikte gitti. ama yağ kodu Ford WSS-M2C 928-A  eminim. bu kod ile gulf veya febi olarak da alıyordum. basınç filtresi parçacılardan bakılabilir tüp şeklinde oluyor. eğer şanzımanda farklı bir yağ varsa, tüm yağ makine ile değiştirilmeli. bu durumda 10 - 11 lt yağ gerekir. bahsettiğim makine, araç çalışırken yağ hattı üzerine seri bağlanır, makineye dolan yağ kadar yeni yağı dolaşıma vererek tüm yağı değiştirir. bunu yapan yer bulmak mesele.  bence önce sadece basınç filtresini söktürüp çapak gözlemi yaptırın ki eğer şanzıman inecekse makineyle yağ değişimi boşuna uğraş masraf olmasın. çapak yoksa süper, yağ+filtre değişimi yapılır. ama dolaşımda çapak varsa valf yollarında sıkıntı çıkarıyor olabilir. çapaklar çok zor görülüyor iyi kontrol etmek lazım filtre aralarını.

bu çapağı tribün, ( tork konvertörü) ya da şanzıman içinde dönen parçalar üretiyor olabilir. bahsettiğiniz ayak gazda iken, gaz kesikliğini, anlık boşa düşme sonra uzama durumlarını benim araçta ara ara yapıyordu. meğer tribün dağılıyormuş. 

şanzıman inerse, yağ soğutucu karter, borular yağın dolaştığı herşeyin çapaktan arındırılması lazım. çok zor meşakatli bir iş. 

 

araç ısınınca sorun kalmıyor yada hava öğlene doğru 8-10 dereceler çıkınca sorun kalmıyor.

 

Bugün +1 derecede p0961 yanına birde p0868 geldi. 

Bu yağ filtrelerini normal araç ustası veya ben değiştirebilirmiyim. Araç tamiri vs konularında iyiyimdir, fakat otoamtik şanzuman deneyimim olması.

 

Birde anladığım kadarıyla 2 filtre var değil mi

Yorum bağlantısı
M.Cenk Taşcı
Muhammed Lütfullah Bozkurt yazdı:

araç ısınınca sorun kalmıyor yada hava öğlene doğru 8-10 dereceler çıkınca sorun kalmıyor.

 

Bugün +1 derecede p0961 yanına birde p0868 geldi. 

Bu yağ filtrelerini normal araç ustası veya ben değiştirebilirmiyim. Araç tamiri vs konularında iyiyimdir, fakat otoamtik şanzuman deneyimim olması.

 

Birde anladığım kadarıyla 2 filtre var değil mi

araç ısındığında bir sorun kalmıyorsa,bence soğukken yağ yeteri kadar dolaşamıyor. araçta doğru yağ olmayabilir. böyle bir durumda bence arıza kodlarına pek takılmayın.  bahsettiğim basınç filtresine, benim usta araç liftte iken aracın altından ulaşıp söküp takıyordu. internette biraz araştırın tam yeri bulunabilir kanımca. önemli olan basınç filtresi. diğeri aracı kaldırdığımızda gördüğümüz şanzımanın alt karter muhafazının orada. orada bir süzgeç filtre var. şanzıman açılmayacaksa, sırf bu süzgeç için bence açtırmayın. araç ısınınca hiçbir sorun kalmıyorsa, sistemde dolaşan çapağın yol açtığı yağ dolaşım aksaklıklıkları olma olasılığı düşük. ama 10 -11 litre yağ harcamadan önce, bu basınç filtresinde bir çapak kontrolü yapın ki kafanız rahat etsin.

çapak kontrolü temiz çıkarsa, şu an içinde ne yağ olduğunu bilmediğimizden tüm yağı değiştirmek lazım. araç off konumda iken bu mümkün değil. şanzıman karteri açılsa da olmaz, tribün, yağ radyatörü borular vs heryerde litrelerce yağ var. hatırladığım kadarıyla periyodik yağ değişiminde 5-6 lt, tamamen değişimde 10 -11 litre lazım oluyordu. bu yüzden yağ değişimini önceki mesajlarımda bahsettiğim değişim makinesiyle araç çalışırken yapmak lazım.  satın kurtulun da denmiyor, alacak olan da insan. sırf bu yüzden 10 yıl bindim ben bu araca. satarken de, binecek kişiden ah almamak için galericiye vermiştim. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker
Muhammed Lütfullah Bozkurt yazdı:

Aslında otomatik tercih sebebim eşiminde aracı kullanabilmesi, olurda sorunu halledmessem düşünebilirim. Ortalama maliyeti nedir

Yağ değişimi aklımda ilginiz için teşekkürler. Ben manueli seven biri olarak manuel araçlarda da 2000 deviri hiç geçmem ve neredeyse kaplumbağa gibi ivmelenerek vites geçişlerini bile hissettirmem. Cvt şanzumanda aynı benim gibi 2000 deviri geçmiyor ve vites geçişleri hissedilmiyor, bu sebeple çok hoşuma gitti. 

15-16 bin lira civarında çıkıyor maliyetleri..

Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin
Serkan Toker yazdı:

15-16 bin lira civarında çıkıyor maliyetleri..

Acaba MK3 Mondeodaki Jatco C-Max'e uydurulamaz mı ki? Keşke uyduran biri çıksa. Bu kasa otomatik ise yine otomatik kalabilse. Çok severek kullandığım bir araba ama maalesef benim araba manuel :(

Yorum bağlantısı
Serkan Toker
Celalettin Süğürtin yazdı:

Acaba MK3 Mondeodaki Jatco C-Max'e uydurulamaz mı ki? Keşke uyduran biri çıksa. Bu kasa otomatik ise yine otomatik kalabilse. Çok severek kullandığım bir araba ama maalesef benim araba manuel :(

 

Ben 6 ileri yapalım diye baktım, onda bile bir sürü problem çıkıyor abi.. Keşke olabilse..

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...