İçeriğe Yönlendir

Citroen Ami


Eyüp Çetin

Recommended Posts

Ayhan Asil

Şehir içinde kullanımda hem ekonomik hem ergonomik olur gibi geldi. Ne dersiniz Türkiye'de işe yarar mı?

Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan

Benimde bir süredir takibimde olan bir araç. İş yerim yakın olduğu için tek şarj ile rahatlıkla hafta boyunca işe götürüp getirir. Ama nerde şarj edecez? Otaparkımızda şarj imkanı yok :( Hele bi gelsin bakalım . Yakından inceleyelim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk

45 km hızı geçmiyor,ana yolda tehlike yaratabilir,kampüs içi veya markete gitgel için tercih edilebilir.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Sahın

45 km/h yi geçmemesi yolda otobüs dolmuş kamyon tacizine maruz kalmak demek oluyor bizim ülkede. 

Bir dönem pedal ceviriyordum. Sonra harfiyat kamyonları rüzgarları ile düşürmeye çalışınca bisikleti satıp otomobil almıştım. Sonra iki tekeri özleyip arabayı satıp motor almıştım falan. 

 

Vesile ile, şarj da problem. Benzin pahalı da elektrik ucuz mu?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İsa Acar

Linkteki haberde "otoyollara çıkış ve İstanbul'daki boğaz köprülerinden geçiş imkanı ise bulunmuyor" denilmekte. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Çağlar Bayur yazdı:

16 yaş kullanabilir de yazmakata, hala hangi ehliyetle çözemedim

Motosiklet ehliyeti abi muhtemelen. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdem Doğan
Çağlar Bayur yazdı:

16 yaş kullanabilir de yazmakata, hala hangi ehliyetle çözemedim

A1 ehliyet gerekli. B de kullanabiliyor tabi.

Bu bir araba değil, motorsiklet ama motorlu değil, elektrikli.

Bana biraz daha Ege taraflarında kısa mesafede iş görür gibi geliyor. Ancak daha çok büyük şehirlerde paket servis için kullanılacak. Son hızı düşük olduğu için trafiğe sebep olur gibi. Firmalar bir süredir kullanıyormuş.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Erdem Doğan yazdı:

A1 ehliyet

2 veya 3 tekerli motorsiklet ler için o . 2 sınıf ehliyet 16 yaşında alınabiliyor, A1 ve M, M de de araç ağırlığı sınırı 400 kg... bu aracı hangi 16 yaş ehliyeti kullanabiliyor ben anlamadım, citroen de bunu her basın bültenine yazıyor ama

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay
Çağlar Bayur yazdı:

16 yaş kullanabilir de yazmakata, hala hangi ehliyetle çözemedim

 

Aşağıdaki tabloya göre B1 sınıfı.

 

surucu-belgesi-cesitleri-yas-ve-deneyim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Kutluay Selçuk yazdı:

45 km hızı geçmiyor,ana yolda tehlike yaratabilir,kampüs içi veya markete gitgel için tercih edilebilir.

Otoban ve köprülerden geçemeyecekmiş zaten. 

Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz
Çağlar Bayur yazdı:

2 veya 3 tekerli motorsiklet ler için o . 2 sınıf ehliyet 16 yaşında alınabiliyor, A1 ve M, M de de araç ağırlığı sınırı 400 kg... bu aracı hangi 16 yaş ehliyeti kullanabiliyor ben anlamadım, citroen de bunu her basın bültenine yazıyor ama

B1 ile kullanılacak abi, 4 tekerli motosiklet olarak geçiyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

Araç hem çok çirkin, hem km ve yol kısıtlaması var. Bence elektrikli scooter gibi kiralanmazsa iş yapmaz. Bunun alınıp da evin ikinci aracı yapılması çok zor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ahmet Aybeyaz yazdı:

B1 ile kullanılacak abi, 4 tekerli motosiklet olarak geçiyor

425 kg . B1 de sınır 400 kg

Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

425 kg . B1 de sınır 400 kg


Haklısın abi, ama bayiler hep B1 demiş, kg karşılaştırmamıştım.

Çekme karavanlarda da O1 750 kg altı diyor ama piyasadaki çekmeler 1100 kg olup O1 belgeli olunca :D bunu da acaba kılıfına uydurdular mı? Lastiksiz falan tartmışlardır :D

tarihinde Ahmet Aybeyaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

bay,iler diyor da, yasa öyle demiyor? daha önce de konusu vardı ben anlamadım, bu 400 kg yüzünden birçok vasıta kullanılamıyor 16 yaş ile.

Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz
Çağlar Bayur yazdı:

bay,iler diyor da, yasa öyle demiyor? daha önce de konusu vardı ben anlamadım, bu 400 kg yüzünden birçok vasıta kullanılamıyor 16 yaş ile.

"8) Motosiklet: Azami tasarım hızı 45 km/saatten ve/veya silindir kapasitesi 50 santimetreküpten fazla olan sepetli veya sepetsiz iki veya üç tekerlekli motorlu taşıtlar ve net motor gücü 15 kilovatı, net ağırlığı 400 kilogramı, yük taşımacılığında kullanılanlar için ise net ağırlığı 550 kilogramı aşmayan dört tekerlekli L3, L4, L5 ve L7 sınıfı motorlu taşıtlardır. Elektrik ile çalışanların net ağırlıklarının hesaplanmasında batarya ağırlıkları dikkate alınmaz. Bunlardan karoseri yük taşıyabilecek şekilde sandıklı veya özel biçimde yapılmış olan ve yolcu taşımalarında kullanılmayan üç tekerlekli motosikletlere yük motosikleti (triportör) denir.”"

 

Abi yönetmelikte böyle geçiyor. Muhtemelen bu ikisinden birine sığınıyorlar.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

ruhsatı ticari alan firmaların çocukları kullanabilir yani, bajaj quote de bu ağırlığa takılmıştı

yük taşımaak için src belgesi lazım olmayacak mı ?

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Fatih Keskin
ruhsatı ticari alan firmaların çocukları kullanabilir yani, bajaj quote de bu ağırlığa takılmıştı
yük taşımaak için src belgesi lazım olmayacak mı ?

İlla almayacaksın yeğenime ben alayım bari amca olmak kolay değil
Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz
Çağlar Bayur yazdı:

ruhsatı ticari alan firmaların çocukları kullanabilir yani, bajaj quote de bu ağırlığa takılmıştı

yük taşımaak için src belgesi lazım olmayacak mı ?

Bataryalar çıkınca 400'ün altındadır muhtemelen, ordan yürüyorlardır. 
 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ahmet Aybeyaz yazdı:

Bataryalar çıkınca 400'ün altındadır

475 ten 425 e düşüyor pilsiz

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Lansmanı yapıldı geçende herhalde. YouTube'daki bütün otomobil kanalları bu aracı anlatıyor, teşt sürüşü, özellikler falan...  

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay
Çağlar Bayur yazdı:

475 ten 425 e düşüyor pilsiz

Sen alacak mısın abi ?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...