İçeriğe Yönlendir

Arora Capuccino Şase Kaynak Yerinden Koptu


Tevfik Işık

Recommended Posts

Tevfik Işık

Dun ufak bir isimi halletmek icin sehpa uzerindeki skutirimi sehpadan indirirken küt diye bir ses duydum. Bu normal bir ses degildi. Hemen sesin kaynagini arastirmaya basladim ve sehpanin onundeki ,scutirin motorunu ve arka tekerlegini on tarafa baglayan 2 kaynakli noktadan birinin kaynak yerinden koptugunu fark ettim. Bildiginiz sase kaynak yerinden koptu. Ben 88 kiloyum ve genellikle de tek basima kullanirim motorumu. Sasedeki diger kaynak noktalarini da inceledigimde oralarin da berbat bir kaynak isciligine sagip oldugunu gordum. 

Ulkemizde insan hayatina ne kadar onem verildigini de bir kez daha gormus oldum. Su an sifiri 20bin₺ olan bir scuuterdan bahsediyorum. Evet cok kaliteli bir sey kesinlikle beklemiyorum ama bukadarina da pes dogrusu. Fabrikayla az once iletisime gectim. Telefonu birileri acti ve herkesin yemek molasinda oldugunu daha sonra aramam gerektigini soyledi. Bakalim nolcak.

Siz siz olun bu cin isi scooterlardan kesinlikle uzak durun..

Yorum bağlantısı
Tevfik Işık

Genis bir vakitte şasedeki tum kaynak yerlerini duzgun kaynakla saglamlastirip antipas boyayla boyayacagim. Ondan sonra da kusurlarini soyleyip 3 e 5e bakmadan satmak olacak ilk işim 

Yorum bağlantısı
Tevfik Işık
(düzenlendi)

O anki panikle hemen mahalle arasindaki bir motorsiklet tamircisine goturup kaynak yapilmasi icin biraktim motrumu. O anda resim cekmeyi akil edemedim. Gerci ceksem ne olacak ki. Diger yerlerin kaynak kalitesi de ortada. Arora denen şirket merdiven alti bir yer mi ki? Kalite kontrol birimleri yok mu kaynak kalitesini kontrol edecek ya da baska kusurlari? Zaten asiri bir kalite beklentim de yoktu ama hayati oneme sahip şase gibi yerleri bari duzgun kaynakla.

Mahalle arasindaki suriyeli motorsiklet tamircisi bile cok daha guzel kaynatmis kopan yeri. 

tarihinde Tevfik Işık tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tevfik Işık

Az once fabrikayi aradim. Fabrika motoru aldigim bayiye, motoru aldigim bayi de fabrikaya yonlendiriyor beni. Beklenen sonuc.

Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay

Geçmiş olsun motor işi sıkıntı, dikkat etmek lazım.

 

Marka hakkında malum şikayet sitesinde oldukça sorun mevcut gibi duruyor..

Tevfik Işık yazdı:

https://youtu.be/k29yXSrP4So

Durumu ozetleyen muthis bir video

Adamların suçu olduğunu düşünmüyorum, bu fiyata bu kadar motor üretiyorlar...

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Tevfik Işık
Yunus Gökhan Ay yazdı:

Geçmiş olsun motor işi sıkıntı, dikkat etmek lazım.

 

Marka hakkında malum şikayet sitesinde oldukça sorun mevcut gibi duruyor..

Adamların suçu olduğunu düşünmüyorum, bu fiyata bu kadar motor üretiyorlar...

Kalite beklentim zaten yoktu ama şaseyi saglam kaynaklamislardir diye dusundum alirken. Onu bile yapmamislar ac gozluler. Ki su anki fiyati 20bin₺ motorumun sifiri.

Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay
Tevfik Işık yazdı:

Kalite beklentim zaten yoktu ama şaseyi saglam kaynaklamislardir diye dusundum alirken. Onu bile yapmamislar ac gozluler. Ki su anki fiyati 20bin₺ motorumun sifiri.

Hakkınızı mahalledeki kaynakçıda yaptırmak yerine arasaydınız , daha mantıklı olurdu.. Neyse sağlık olsun.

Yorum bağlantısı
Tevfik Işık

Turkiyede hak aramak? 

En azindan birileri bu uyariyi okusun, bilgilensin,aydinlansin. Bu bana yeter..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay
Tevfik Işık yazdı:

Turkiyede hak aramak? 

En azindan birileri bu uyariyi okusun, bilgilensin,aydinlansin. Bu bana yeter..

Siz ,ben ,o aramaz ise kimse aramaz böylece bunlarda istedikleri gibi motor getirir vs. peşini bırakmamak lazım...

Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem

Çin malı motorların genel kalitesi maalesef ortada. Bende de rks winner 200 vardı. Uygun fiyatlı şekli şemali düzgün enduro diye almıştım. Geçen sene bir ay kullandiktan sonra bir gün temizlerken koltuğun altından şasenin kırıldığını fark ettim. Motorsiklet tamircisine götürdüm ben motoru soyarim komple sonra sanayiye götürüp kaynattirirsin sonra tekrar toplarız dedi. Toplam maliyeti 600 TL yi buluyordu sonra sanayide kamyon şasesi yapan bir usta buldum. Onun dükkanında motoru kendim soydum gerekli olan sağlamlaştırmalari ve kaynakları yaptırıp toplamıştım 100 TL masrafım olmuştu. Sonrasında 300 kmlik bir gezinin ilk 50 kmsinde fren pedini tutan demir kendiliğinden kopmuştu. Yol kenarı bi atölyede onu kaynattirdim. Sonrasında da sattım zaten. Eski model de olsa japondan şaşmamak lazım

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Aytac Sakal

Öncelikle Geçmiş Olsun.

Eski bir Motosiklet kullanıcısı olarak Şasede kaynak yada çatlak olan olan bir Makineyi kullanmazdım , kimseyede vermezdim.

Şasesinde çatlak yada kaynak olan bir Makineyi bilerek asla almazdım , bilinçli hiçbir kullanıcıda bunu yapmaz.

 

Yorum bağlantısı
Tevfik Işık
Aytac Sakal yazdı:

Öncelikle Geçmiş Olsun.

Eski bir Motosiklet kullanıcısı olarak Şasede kaynak yada çatlak olan olan bir Makineyi kullanmazdım , kimseyede vermezdim.

Şasesinde çatlak yada kaynak olan bir Makineyi bilerek asla almazdım , bilinçli hiçbir kullanıcıda bunu yapmaz.

 

Zaten bu haliyle kesinlikle satilmaz ya da ben satmam. Şasedeki tum kaynak yerlerini yenileyip oyle satarim. Yani fabrikasyon tum berbat kaynak yerleri elden gecerse emin olun orjinal halinden cok daha iyi olur..

Bu kadar berbat bir kaynak isciligiyle hic bir urun satilmamali... 

İşin komik tarafi bu berbat markayi satan bayi bana asiri bozuk yolda kullandiysam bu durumun normal oldugunu soyluyor..

 

Aytac Sakal yazdı:

Öncelikle Geçmiş Olsun.

Eski bir Motosiklet kullanıcısı olarak Şasede kaynak yada çatlak olan olan bir Makineyi kullanmazdım , kimseyede vermezdim.

Şasesinde çatlak yada kaynak olan bir Makineyi bilerek asla almazdım , bilinçli hiçbir kullanıcıda bunu yapmaz.

 

Bence bilincli kullanici çin mali abidik gubidik markalardan uzak durmali 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...