İçeriğe Yönlendir

Ford Escort İlginç Sorun


Uğur Kayaoğlu

Recommended Posts

Uğur Kayaoğlu

herkese merhaba araç 1.8 plastik manifold

 5. vites sabit 100 ile giderken devir 2.5den 0a dusup orda kaliyor ve araba geriye kerkiniyor bi kac saniye sonra yeniden 2.500 devire cikip dusuyor bu bir kac kez tekrarliyor vites sabit 5. viteste debriyaja falan basmiyorum

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

bobin veya 3lü soketi ilk bakılacak yer zaten devir de 3000 de olmalı o hızda, yani aslında 3000 dir de 2500 gösteriyordur

Yorum bağlantısı
Uğur Kayaoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

bobin veya 3lü soketi ilk bakılacak yer zaten devir de 3000 de olmalı o hızda, yani aslında 3000 dir de 2500 gösteriyordur

bakalım abi ona devir olarak 3.500 de 150 gösteriyor 3 bin devirde 130 gösteriyor 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Uğur Kayaoğlu yazdı:

3 bin devirde 130 gösteriyor 

atmosferik motorda o devirde 130 olmaz, keşke olsa

Yorum bağlantısı
Murat Öngür

direksiyonun altındaki sigorta kutusunu kontrol ettirin , benzer sorun benim escort da da vardı en son direksiyonun altındaki sigorta kutusu tamir oldu sorun düzeldi , araç giderken gaz kesiliyordu , escortlar da bu sigorta kutusu biraz kroniktir

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

bobin veya 3lü soketi ilk bakılacak yer zaten devir de 3000 de olmalı o hızda, yani aslında 3000 dir de 2500 gösteriyordur

Çağlar abi 1.8 escort 3000 devirde 120 yapması lazım bendeki öyleydi diye hatırlıyorum ama?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
İlkay Başaran yazdı:

Çağlar abi 1.8 escort 3000 devirde 120 yapması lazım bendeki öyleydi diye hatırlıyorum ama?

120 ye çıkması için son dişli değişirdi atmosferikte, araştıralım ama aklımızda olsun

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

120 ye çıkması için son dişli değişirdi atmosferikte, araştıralım ama aklımızda olsun

Mondeo da 3000 devir 120ydi. Focus 1 de çağlar abi. Hatta bizde samara ve vega vardı. 1.5 8v ve 1.5 16v ınlar da 3000 dd 120 kmh. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
İlkay Başaran yazdı:

Mondeo da 3000 devir 120ydi.

o mondeo otomatik vitestir ? focusmk1 110 a falan gelirdi

vesile ile focusta 2 tip diferansiyel vardı hangisinde hengisi bir veri yok ancak, 125 e kadar ibreyi getiren var 3000 de ama çok az , yeni yeni tempralar için değişim yapmaya başlayan var, 120 ye geliyor bu şekilde

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

o mondeo otomatik vitestir ? focusmk1 110 a falan gelirdi

vesile ile focusta 2 tip diferansiyel vardı hangisinde hengisi bir veri yok ancak, 125 e kadar ibreyi getiren var 3000 de ama çok az , yeni yeni tempralar için değişim yapmaya başlayan var, 120 ye geliyor bu şekilde

Manueldi. Düz vites yani :crazy: ne diyorum ben bi dakka.

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
İlkay Başaran yazdı:

Manueldi. Düz vites yani

manuel V6 lar 120 yapıyor anca lem ?

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

manuel V6 lar 120 yapıyor anca lem ?

Video arıyorum abi. Tcdd ye daldım yine. Hastalık işte...

Geçen sene baya büyük balıkçı teknesiyle balığa çıktık. Aşağıda 2 tane volvo penta var v8 dizel. Makina dairesinden çıkmadım hiç. Ne yakaladılar bilmiyorum.

Topçularda da dayak yiyecektik. Arabalı feribotun makina dairesine girdik diye. Ne olacak sanki. Mtu vardı onda da transit kadar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

manuel V6 lar 120 yapıyor anca lem ?

Bak abi lada vega. 5.vites 4000 devir 160. 3000 devirde 120 yapıyordu. Samara da öyleydi.

Escort da bulayım.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

bu arkadaş dişli değişmişti mesela bu da önceki videosu

 

 

İlkay Başaran yazdı:

lada vega.

rus ibresi lem ona güvenmem ben

  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...