İçeriğe Yönlendir

Linea Hararet Seviyesi


Ali Darbaz
Çözüme git Ümit Türk tarafından,

Recommended Posts

Ali Darbaz

Merhaba

Resimdeki hararet seviyesi normalmidir.

sürekli iki cizgi arasında iniyor kalkıyor

 

773A3E57-C6AA-42EC-9793-2C4132F090C1.jpeg

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
(düzenlendi)

Normal, hep öyle kalıyor kışın. Yazın çizgiye geliyor. Sorun yok yani. Düşündümde, senin kullanımınla yazında çizgiye gelmeyebilir :) 

tarihinde Murat Sahın tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç

Düşüp kalkması normal mi? Oynar mı hararet çizgisi motor ısınınca?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Maksimum tork devrinde küçükyalı sahil yolundan pendiğe kadar araba sürerken taze temiz deniz havası zihin hüçrelerimi beslerken , gözün hararet göstergesine takıldı.. normal ise sıkıntı yok.. 

neyse arabayı haftaya pazartesi iade ediyorum… artık ne verirlerse bahtıma..

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
(düzenlendi)
Ali Darbaz yazdı:

Maksimum tork devrinde küçükyalı sahil yolundan pendiğe kadar araba sürerken taze temiz deniz havası zihin hüçrelerimi beslerken , gözün hararet göstergesine takıldı.. normal ise sıkıntı yok.. 

neyse arabayı haftaya pazartesi iade ediyorum… artık ne verirlerse bahtıma..

 

Yok hiç şüphen olmasın, bir sürü 1.3 multijet var hayatımda, kışın sakin sürüşte hep aynı, bol devir çevirip bol sıkıştırınca tam çizgiye geliyor. 

Çağatay Kılınç yazdı:

Düşüp kalkması normal mi? Oynar mı hararet çizgisi motor ısınınca?

Hava gerçekten soğuksa rölantide soğuyor bunlar. Atıyorum 100 km yol yaptık, tamamen ısındı motor, benzinliğe dur, çalışır vaziyette rölantide bırak, markete wcye flan git, sigara iç falan yarım saatte motor ciddi ısı kaybediyor. Hatta yeterince durursa hararet göstergesi en düşük seviyeye bile düşüyor motor çalıştığı halde. Tecrübe ile sabit.

Ama sürüş esnasında normal sürücüde pek oynamaz, Ali hypermiller olduğu için onun sürüş dinamikleri biraz farklı. 

tarihinde Murat Sahın tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Sahın

Unutmadan, mesela bizim şirketteki araçların camları donar gece, park ettiğimiz cephe kuzeye bakıyor ve açık alan, rölantide çalıştırıp ön cama üflemeyi açtığımızda yarım saat çalışsa bile lütfedip camdaki buzu düzgün şekilde eritemiyor. İlle hareket edecek. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Tam bir iş makinesi. Mümkün mertebe ekonomik kullanıp Türkiye nin cari açığını azaltmak istiyorum.

DB6CFE45-4AE8-4DEF-ABFF-325A2DD4D715.jpeg

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Murat Sahın yazdı:

 

Yok hiç şüphen olmasın, bir sürü 1.3 multijet var hayatımda, kışın sakin sürüşte hep aynı, bol devir çevirip bol sıkıştırınca tam çizgiye geliyor. 

Hava gerçekten soğuksa rölantide soğuyor bunlar. Atıyorum 100 km yol yaptık, tamamen ısındı motor, benzinliğe dur, çalışır vaziyette rölantide bırak, markete wcye flan git, sigara iç falan yarım saatte motor ciddi ısı kaybediyor. Hatta yeterince durursa hararet göstergesi en düşük seviyeye bile düşüyor motor çalıştığı halde. Tecrübe ile sabit.

Ama sürüş esnasında normal sürücüde pek oynamaz, Ali hypermiller olduğu için onun sürüş dinamikleri biraz farklı. 


bir doru daha… soğuk havalarda bazen klima açamıyorum. Işık yanmıyor, genelde 18 19 derecede. 
ama açık olarak bırakıp bir müddet sürüşten son klima açılıyor . Soğutma yapıyor . Seyrek devreye giriyor.. normalmidir.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

klima gaz sıcaklığı belli değerin altında ise zaten kompresör çalışmaz

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Ali Darbaz yazdı:


bir doru daha… soğuk havalarda bazen klima açamıyorum. Işık yanmıyor, genelde 18 19 derecede. 
ama açık olarak bırakıp bir müddet sürüşten son klima açılıyor . Soğutma yapıyor . Seyrek devreye giriyor.. normalmidir.

 

Bunu bilmiyorum, ben arabayı ısıtırken de klima kullanırım genelde camlar buğu olmasın, havadaki su buharını alsın diye. Klima hem açık olur, öyle bir şey yaşamadım. Ama soğuk havada soğutma ayarında da kullanmadım hiç. 

Yorum bağlantısı
Erol Güven

Sağlıklı çalışan linea hararet göstergesi tam ısınmada yarı şeklinde kalır. Aşağı ve yukarı oynaması olduğunda o zaman sıkıntı verir.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ümit Türk yazdı:

Anlamadım abi. 


neyi anlamadığını anlamadım.. termostat bozukmu değilmi bunu öğrenmeye çalışıyorum

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Bizdeki linealar yaz kış ortaya gelir orada sabit dururdu. Termostat bunun için yok mu zaten? Motoru rejim sıcaklığında tutmak değil mi görevi? 93 oldu radyatöre giden hattı aç- 88 oldu hattı kapat. Olay bu. Rakamlar değişebilir 95-87 - 94-88 - hepsini yazmayayım şimdi 4! işte hesaplayın :onder:

Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan
Ali Darbaz yazdı:

Türkiye nin cari açığını azaltmak istiyorum.

Şimdi bildirim geldi

"Türkiye'de dış ticaret açığı Ekim ayında %430 arttı"

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

klima gaz sıcaklığı belli değerin altında ise zaten kompresör çalışmaz


2 derecede çalışır mı?

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


2 derecede çalışır mı?

Santigrat mı?

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
İlkay Başaran yazdı:

Santigrat mı?


biz newtoncuyuz °N

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


2 derecede çalışır mı?

2C de klima açmaya çalışan için sgk nın tesisleri var

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

2C de klima açmaya çalışan için sgk nın tesisleri var


Motor soğuk. Buğuyu nasıl alacağız?

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Motor soğuk. Buğuyu nasıl alacağız?

Sana hemen ıslak taban halılı reno 9 yazıyorum. 1 hafta tedavi.

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Motor soğuk. Buğuyu nasıl alacağız?

araba bakımlı ise buğu yapmaz

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...