İçeriğe Yönlendir

Kış Arabası 4*4 Mübarek


Emre Demir

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek
Emre Demir yazdı:

Abi sİgortayı geç yaptırsak zam harici sigorta geç yapılmış diye fiyat artar mı ? 

 

 

Geç yapınca yapan şirket bulmakta zorlanırız. Haliyle yapmak isteyenin belirlediği fiyata teslim olmak zorunda kalırız. 

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Doğan Arşiray yazdı:

bunun geyik testi baya başarılı. youtube de vardı.

 

 

 

Fiorinodan daha başarılı geldi bana :)

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Emre Demir yazdı:

1289 cc olanlar 1.3
1397 cc 1.4 

olarak geçiyor diye biliyorum hocam , bir de gordini diye model çıkarmışlar 1565 cc olup 120 hp olan modeli de var türkiyede 1 adet mevcut ilanda onun fiyatıda 1,2m civarı .

Benim araç 1,4 diye biliyorum belirleyici bir yeri var ise hocam bakayım netleştiririz.

70 li yollarda yoktu diye hatırlıyorum. Baklava şekilli bi plaka olacak kaputun altında çamurluk üstünde orda sanki yazıyor

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Emre Demir yazdı:

Abi sİgortayı geç yaptırsak zam harici sigorta geç yapılmış diye fiyat artar mı ? 

Servet abi şuan bile kaşınıyorum ama havalar soğuk elim alet tutmuyor , aklımda yapılacaklar listesi oluşturuyorum, kablo hortum revizyonu karbüratör bakımı ,elektronik ateşlemeye dönüşüm gibi , siz değerli büyüklerimden de tavsiye alacağım .

 

Yaptıkça bol foto isterük 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek

Öncelikle hayırlı olsun. :nazar:

Tamponlar lastiksiz, düz krom olmalı. Hatta ön ve arka tamponlarda enine yerleştirilmiş tampon takozları var. 

Farlar piyasa ağızıyla "badem far" olmalı. Far bakalitleri ve panjur dönemine uygun olanları ile değiştirilmeli.

Kapı kolları, silecekler ve silecek kolları krom olmalı.

Aslında dikiz aynaları da krom olmalı, ama krom aynaların görüşü çok kısıtlı olduğu için üstündekiler kalabilir.

Arabanın etrafındaki krom çıtalar sanki daha sonraki yıllarda eklenmişti diye hatırlıyorum. 

Direksiyon da yine yanlış hatırlamıyorsam kemik olacaktı.

Hararet göstergesi takılmış. İyi olmuş, ancak ben olsam farklı bir yere takardım. Orijinalini bozmazdım. 

Çamurluk ağızları, kapı altları, taban, ön-arka cam etrafı, su olukları, motor havuzu paslanmaya çürümeye yatkındır. 

Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

  • Beğen 4
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Aytac Sakal

Benim Ortaokul Hocamda vardı Yeşil Renault 12 TX emin değilim ama TX TL ve  TS göre biraz daha donanımlı görünüyordu değerli araçlardı o dönemler ev parasına el değiştiriyordu araba çok güzel görünürdü farları sarıydı.

Sonradan konulan Hararet göstergesi benimde dikkatimi çekti Kazasız Belasız Hayırlı Olsun.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Erkut Uysal

Arabanin en onemli ozelliğini yazmamissiniz...

Radara yakalanmaz, 80 i geçemediği için...

Bence büyük özellik...

  • Beğen 2
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Erkut Uysal yazdı:

Arabanin en onemli ozelliğini yazmamissiniz...

Radara yakalanmaz, 80 i geçemediği için...

Bence büyük özellik...

Alakası yok 140a direk çıkar..

Radar zaten saçma yerlerde 50 şik yerde pusu kurduğu için yakalanır…ama gariban diye durdurmayabilirler de.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emre Demir
Mehmet Göktürk yazdı:

Alakası yok 140a direk çıkar..

Radar zaten saçma yerlerde 50 şik yerde pusu kurduğu için yakalanır…ama gariban diye durdurmayabilirler de.

Bir son hız , bir de 0-100 videosu gelsin hocam o zaman :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Valla 18 yaşındaydık ;) ben masumum..

Şu var youtube

 

 

  • Beğen 4
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek
Mehmet Göktürk yazdı:

Valla 18 yaşındaydık ;) ben masumum..

Şu var youtube

 

 

Bi an 100’ü hiç geçmeyecek sandım. Ama tabi benzinde oluşu bana bi güven verdi.

 

Bizim ilk renomuz 76 ts

sonraki 84 gts idi. İçeride görünen bızdık benim. Biri abim biri de babam, yer Mardin, sene 93-94 gibi

 

 

F7BCB1D9-98F9-47B2-9E9B-0C41A70E5BE6.jpeg

  • Beğen 5
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Hatırladım paylaşmıştın yeşil camlı.. weber karbüratör.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Emre Demir
Emre Şimşek yazdı:

Bi an 100’ü hiç geçmeyecek sandım. Ama tabi benzinde oluşu bana bi güven verdi.

 

Bizim ilk renomuz 76 ts

sonraki 84 gts idi. İçeride görünen bızdık benim. Biri abim biri de babam, yer Mardin, sene 93-94 gibi

 

 

F7BCB1D9-98F9-47B2-9E9B-0C41A70E5BE6.jpeg

30 yaş üstü olup çocukluğunda R12 ile anısı olmayan yoktur , resim için ayrıca teşekkürler .

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Emre Demir
Servet Aydın yazdı:

Sw candır. Motor yaşam alanına el atılıp toparla havalar ısısınca. 

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-renault-12-r12-ts-toros-komple-elektrik-tesisati-sifir-1007147009/detay/

Hazır alıp sermek ile ,kendim kabloları alıp dizmek arasında kaldım abi , sanırım maliyet 3de 1 fiyatına düşer hem de vakit geçirmiş olurum.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Emre Demir yazdı:

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-renault-12-r12-ts-toros-komple-elektrik-tesisati-sifir-1007147009/detay/

Hazır alıp sermek ile ,kendim kabloları alıp dizmek arasında kaldım abi , sanırım maliyet 3de 1 fiyatına düşer hem de vakit geçirmiş olurum.

hazır tesisatı alınır derim, o soketlerdeki pinlere tek tek kablo bağlamak sanılandan daha zor , bir de bu rakam bedava

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...