İçeriğe Yönlendir

TOGG Soru Cevap


AhmetSaglam

Recommended Posts

Mehmet Göktürk

TOGG Gebze Muallimköy Bilişim Vadisi Teknokentte beyaz yakalıları barındırıyor. TOGG ile beraber EDAG gibi başka büyük firmalar da aynı kampüse geldiler ve çalışıyorlar. Proje oldukça yüksek sayıda çalışan barındırıyor. Ayrıca bilişim vadisinde TOGG var diye, lastikçisinden, alarmcısına, ekrancısından korna imalatçısına kadar yer almak isteyen ve alan şirketler var. Şarj firmaları da var.  Orada bir ekosistem oluştu. Yabancı firmalar da var bi şekilde. Potansiyel yüksek ama ben hala daha ufak araçlarla girilmeliydi diye düşünüyorum ama burada onların da bildiği bişeyler var mı bilemedim. Belki marka olmak için önce bi yumruğu masaya vurmak gerekecek. 

 

Proje çok siyasileştiği için seçim sonrasında millet ittifakının bir siyaset açıklaması lazım. Yoksa proje çuvallamamalı. 

 

Beklentim çinlilerle bi ortaklık adı altında proje çinlilere devredilir. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Göktürk yazdı:

Proje çok siyasileştiği için

tam tersi olmasın hocam? proje var mıydı?

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Çağlar Bayur yazdı:

tam tersi olmasın hocam? proje var mıydı?

Ya var tabi dokümanlarını biz görüyoruz sistemde. Yüzlerce çalışan var. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Göktürk yazdı:

çinlilere devredilir. 

bunun karar mekanizması İtalyanda değil mi? iştirakte İtalyanlar çoğunlukta idi değişmedi ise?

Mehmet Göktürk yazdı:

Ya var tabi dokümanlarını biz görüyoruz sistemde. Yüzlerce çalışan var. 

yok yani sıralama olarak, bir proje vardı da  buna destek mi geldi yoksa bir destek var projeye başlayın mı dendi teknik olarak?

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Çağlar Bayur yazdı:

bunun karar mekanizması İtalyanda değil mi? iştirakte İtalyanlar çoğunlukta idi değişmedi ise?

 

yok yani sıralama olarak, bir proje vardı da  buna destek mi geldi yoksa bir destek var projeye başlayın mı dendi teknik olarak?

 

İtalyanlarda birşey yok. Pininfarina ortak felan değil bildiğim kadarıyla. Daha çok edag var işin içinde. (https://tr.edag.com/tr/

 

Proje yoktu siyasi irade proje yapın dedi. Kenedi'nin aya gidecez'i gibi.. Ve fakat bu "araba yapacaz" şeklinde. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

şirket yapısında ceo İtalyan idi şu an link bulamıyorum bir de ingilizler var parayı kaptırmazlar valla

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Çağlar Bayur yazdı:

şirket yapısında ceo İtalyan idi şu an link bulamıyorum bir de ingilizler var parayı kaptırmazlar valla

edag mı? Ha onu bilemem ama onları alman biliyorum. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
AhmetSaglam

Güzel eğlenceli bir forummuş burası gerçekten seviyenizi tebrik ediyorum samimi bir ortam :)

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Fiyat 1milyon Tl ise iyi. Daha pahalı olur gibi geliyor bana.

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Mehmet Ozyurek yazdı:

1 milyona ne kaldı ya. 

Kaçta olduğuna bağlı abi.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
İlkay Başaran yazdı:

Kaçta olduğuna bağlı abi.

500de devir kesici varsa?

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

500de devir kesici varsa?

Yazılım şart o zaman

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Çağlar Bayur yazdı:

turbo 2.3 aero saab olsa güzel gazlardık

uuuu beybi,  viggen mesela. zamanında komşu satıyrodu da almamıştık. koleksiyon arabası o.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Evren Erakçora yazdı:

Fiyat 1milyon Tl ise iyi. Daha pahalı olur gibi geliyor bana.

2-2.5 civarı olur.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

b sınıfı ile başlasalardı keşke....

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Cihangiroğlu yazdı:

b sınıfı ile başlasalardı keşke....

hayalin bile fakir lem , madem yok, ferrari steyşın olsun derim

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

hayalin bile fakir lem , madem yok, ferrari steyşın olsun derim

panemara alayım pari, ferroya hazırlık olur :tongue:

 

şehir içinde neyleyim büyük arabayı, tabiki b, dışarda ise G Classe şart, otobanda ferro, her duruma göre araç olacak arkadaş 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş
Hamit inan yazdı:

Burdan başlasak sormaya;

 

'SAAB markası Türkiye'ye 10 yıl kazandırdı'

TÜBİTAK Başkanı Ergin, dünyada patentle ilgili çalışmaların zaman isteyen çalışmalar olduğuna belirterek, "Yerli otomobil için lisans hakkı alınan SAAB markası Türkiye'ye 10 yıl kazandırdı" dedi. KAYNAK AA 

 

ödendiği söylenen bedel 40 milyon Euro 

 

Saab yetkili açıklaması: bizimle patent anlaşması yapan olmadı!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 .

Saab yetkilisinin fetöşle bağlantısını araştıralım bence. 😁

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş
Ali Cihangiroğlu yazdı:

panemara alayım pari, ferroya hazırlık olur :tongue:

 

şehir içinde neyleyim büyük arabayı, tabiki b, dışarda ise G Classe şart, otobanda ferro, her duruma göre araç olacak arkadaş 

Yeni Çamoluk satıyordu panamera. 😉

Adam daha modelin adını yazamıyor.

Sen hayalleri fakir diyorsun @Çağlar Bayurabi.

 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ahmet Kiriş yazdı:

Yeni Çamoluk

komşusu olayım sırtım yere gelmez

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mehmet Göktürk yazdı:

edag mı? Ha onu bilemem ama onları alman biliyorum. 

 

Hocam MMU projesi veya Hürjet'de öenmli bir sıkıntı varmı. Belki siz onlarıda görüyorsunuzdur diye merak ettim. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Ali Darbaz yazdı:

 

Hocam MMU projesi veya Hürjet'de öenmli bir sıkıntı varmı. Belki siz onlarıda görüyorsunuzdur diye merak ettim. 

Ankarayla işim yok pek ama gördüğüm duyduğum F35 işi malesef çok kötü oldu.  F35 teki kullanılan kod satır sayısını bi açıklasana sen biliyorsundur. F16 ve F4 ile karşılaştırması var. (F22 de arada belirtilebilir ADA programlama dili açısından)

MMU uçan bir nesne yapmakta sıkıntı yok. Karşı tarafı vurabilecek mi görev yapabilecek mi o önemli. Ve kaça malolacak. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mehmet Göktürk yazdı:

Ankarayla işim yok pek ama gördüğüm duyduğum F35 işi malesef çok kötü oldu.  F35 teki kullanılan kod satır sayısını bi açıklasana sen biliyorsundur. F16 ve F4 ile karşılaştırması var. (F22 de arada belirtilebilir ADA programlama dili açısından)

MMU uçan bir nesne yapmakta sıkıntı yok. Karşı tarafı vurabilecek mi görev yapabilecek mi o önemli. Ve kaça malolacak. 


valla ani 2002 yılından beri geliştirdikleri bir özgür projesi var. Blok 30 ve blok 40 ucaklarında milli muhimmatlarını bu proje ile kullanıyorlar. 
F16 blok 30 kaynak kodlarını satın alındı ve üzerine özgür projesi geliştirildi. Bu projenin meyvesi tfx de kullanılacak.. bekliyoruz.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...