İçeriğe Yönlendir

Renault Megane 3 (2008-) Xenon Mercek ve Led Uygulama


Dağhan Koç

Recommended Posts

Yunus Emre Andaç
2 saat önce, Oğulcan Hardal yazdı:

Derğerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

 

ilk resimde görünen maskeyi ben almadım. Parayı kendisine yatırdım usta satın aldı. Üstünde takılı olan mercekler ve alt maske orjinal megane a mı aittir sizce ? Kendisi h7 den d serisine dönüştüren parçanın elinde olduğunu söyledi ondan geri alabilirim o geçiş parçasını. Ancak şöyle bir sıkıntım var, dün farı söküp kontrol ettiğimde sağ farımdaki maskenin hiçbiyere tutunmadığını farkettim. Mercek ve içerdeki aksamlar tamamen hareket halinde hafif ileri ittiğimde yerine oturuyor ancak birkaç saniye içinde tekrar eski haline düşüyor. Bunun yanında bashettiğim gibi yerine oturttuğumda far aşırı yukarı bakıyor sağ far çizgisinin bariz üstüne çıkıyor, far ayarı yapmaya çalıştım ancak vida en son noktasında maksimum bu kadar aşağı iniyor yani. 

 

Led desem olmadı, xenonlar desem olmadı şimdide merceğin bile yerine oturmadığını farkettim. Artık düşündükçe gözlerim doluyor sinirden hocam :) ne yapıcam gerçekten hiç bilmiyorum. Dediğim gibi cebimden 1300 tl çıktı. Ama 1300 tl yi çöpe atıp önümü bile görememektense şuan oeme de parayı harcayıp en azından amacıma ulaşmak istiyorum. Açıkçası el becerim pek iyi sayılmaz kendime güvenemiyorum, İzmirde bu işi ne şekilde halledebilirim hiç bilmiyorum. 

 

Eğer şu orjinal d1s parçasını ustadan alırsam direk oem ürün satın almam ile kusursuz sonuca ulaşabilir miyim sizce ? Yada elimdeki balastları değerlendirmem için d2s yerine d1s ampül takmam sadece mümkün müdür ? 

 

Usta ledlerin tamamını söküp sadece bahsettiğiniz gibi bir angel yapabileceğini söyledi. Led konusunda öyle bir şeye geçiş yapıcam sanırım en azından.

 

Hocam kısacası kafam allak bullak. Siz benim yerimde olsaydınız nasıl bir yol izlerdiniz ? Şuan gerçekten bilen birinin şunu şunu yap demesine ihtiyacım var.

 

Şimdiden çok teşekkür ederimm

Bu tamamen sizin maddi gücünüz ile ilgili.

 

-Farları kendiniz oem ürünlerle yeniden toplayabilirsiniz.

-Farları bir ustaya gönderip yenden yaptırtabilirsiniz.

-Yeni bir far takımı alıp onu kullanmaya devam edebilirsiniz.

 

Seçenekleri seçmek size kalmış

Yorum bağlantısı
Oktay Toker
(düzenlendi)

H7 den d serisine dönüş parçası değil o parça.Yanlış tabir O mercek zaten H7 değil.Maske oem Megane mercekli versiyona ait.Maskeyi tutan mafsal topuzlar var onlar yerine oturmamış.Oturduysa ki Bosch farlarda topuzların yapısı itibariyle çıkması zor olasılık lakin net yorumum olmaz.Bu durumda far mecburen sökülecek gibi duruyor ama incelemek şart.

 

Mercek takılı farlar kapalı.Bir daha açılması kararı size baglı.Egerki angel için falan aynı kişi açacaksa ve yine ücret isteyecekse bu kararda size aitki kafanızın allak bullak olmasına bir daha sebebiyet vermemeli.

 

Ledlerden vazgeçip bu hali ile aydınlatma kafi olsun denirse elinizdeki balastlar için ilk mesajımda yazdığım gibi bu merceğe ait ampul tutucu edinilip oem xenon ampul ile noktayı koyup kullanabilirsiniz.

 

D2s ampul,ampul aparatı ,tutucu,aküden direkt voltajlı roleli sistem size maddi açıdan zorlamaz ve kullanmaya devam edersiniz.Lakin ç,in malı d2s alıp kullanmaya yönelirseniz boşa masrafa girmenin yeni yolu olmuş olur.

 

Her şekilde temiz ileriye dönük kullanım için üstteki seçenekler sizi ilerde keşke baştan yapsaydım dedirtebilir gibi duruyor Yeniden düzğün çalışma yapılması için karar verirseniz oem xenon set,Çok gerekli değil lakin yeni nesil bosch bi-xenon mercek,gündüz farı için yapılacak uygulama yani sizin ilk çalışmadaki işlemin oem versiyonu olarak yapılacak.

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Oğulcan Hardal
On 21.02.2017 at 14:52, Oktay Toker yazdı:

H7 den d serisine dönüş parçası değil o parça.Yanlış tabir O mercek zaten H7 değil.Maske oem Megane mercekli versiyona ait.Maskeyi tutan mafsal topuzlar var onlar yerine oturmamış.Oturduysa ki Bosch farlarda topuzların yapısı itibariyle çıkması zor olasılık lakin net yorumum olmaz.Bu durumda far mecburen sökülecek gibi duruyor ama incelemek şart.

 

Mercek takılı farlar kapalı.Bir daha açılması kararı size baglı.Egerki angel için falan aynı kişi açacaksa ve yine ücret isteyecekse bu kararda size aitki kafanızın allak bullak olmasına bir daha sebebiyet vermemeli.

 

Ledlerden vazgeçip bu hali ile aydınlatma kafi olsun denirse elinizdeki balastlar için ilk mesajımda yazdığım gibi bu merceğe ait ampul tutucu edinilip oem xenon ampul ile noktayı koyup kullanabilirsiniz.

 

D2s ampul,ampul aparatı ,tutucu,aküden direkt voltajlı roleli sistem size maddi açıdan zorlamaz ve kullanmaya devam edersiniz.Lakin ç,in malı d2s alıp kullanmaya yönelirseniz boşa masrafa girmenin yeni yolu olmuş olur.

 

Her şekilde temiz ileriye dönük kullanım için üstteki seçenekler sizi ilerde keşke baştan yapsaydım dedirtebilir gibi duruyor Yeniden düzğün çalışma yapılması için karar verirseniz oem xenon set,Çok gerekli değil lakin yeni nesil bosch bi-xenon mercek,gündüz farı için yapılacak uygulama yani sizin ilk çalışmadaki işlemin oem versiyonu olarak yapılacak.

Çok teşekkür ederim yardımınız için Oktay Abi ( umarım abi dememin mahsuru yoktur sizin için. )

 

Baştada attığım şu resimdeki parça :IMG-20170129-WA0007.thumb.jpg.990debe8ec

 

Farın içine elle dokunulduğunda bariz hareket ediyor, azıcık ittirince tam yerine oturuyor gibi bir ses çıkarıp hissiyat veriyor ancak hemen sonra tekrar geri düşüyor, buna rağmen bu parçanın şuanki hali herhangi bir kullanım engeli oluşturmuyor mercek çizgisi yere paralel ve araçla hareket halindeyken herhangi bir kıpırdama yok.

 

Bugün 300 liraya h7 photon aldığım yere gidip kitin araçta sıkıntı yarattığını sürekli söndüğünü anlattım. Açıkçası en azından orjinal d1s bir ampülle bile değiştirsem kardır fikri vardı kafamda, ancak ellerinde yokmuş. Oranın sahibi yardımcı oldu kendisi de elektrikçiymiş. Photon un Ford focuslar için ürettiği bi balasttan bahsetti. Bu tarz sıkıntılı araçlara öneriyorlarmış. Bunu dene dedi. Ufak bir miktar fark ödeyip diğer balastla değiştirdim, elimde hiç çalışmayan bir şey olmamasından iyidir diyerek ayrıldım. 

 

Tekrar photon 6000k ampulleri ve aldığım balastı monte ettim araca. 2 gündür kullanıyorum henüz bir sıkıntı çıkarmadı ama nerdeyse hiç umudum yok kalıcı bir çözüm olacağı konusunda. Gittiği yere kadar gitsin böyle en sonunda oem sisteme dönücem abi. Far çizgisi de böyle şuan için.

 

IMAG1376.thumb.jpg.7eabbe0fd3964e4069933

 

Aydınlatma olarak tatmin etti açıkçası ama dediğim gibi uzun vadede ne olur hiç bilmiyorum. Sizce böyle kullanmamda bir sıkıntı var mıdır ? Şu bahsettiğiniz röleli sistem hakkında hiçbir fikrim yok. Öyle bir şey yaptırmam daha mı sağlıklı olur ?

 

Led konusunda ise abi, bahsettiğim ustayla görüştüm. Şuan takılı olan bütün ledleri sökücek, sadece merceklerin sağına ve soluna olacak şekilde yarım angeller yapıcak, daha önceki işlem sıkıntılı olduğu için ücret talep etmiyor kendisi. Bu esnada far açılacak tabiki. Bu esnada hareketli parça sorunu da başka bi derte yol açmadan çözülür umuyorum ki. 

 

Sizce bu gündüz ledi bağlantısını ne şekilde vermeliyim abi ? Hiç bir teknik bilgim yok konu hakkında, yine röle dediğiniz sistem mi kurulmalı ? Açıkçası ledlerin parklarla birlikte yanmasını istiyorum. Ancak aracımda park devresi yokmuş ( elektrikçi bu şekilde söyledi )

 

Durum bu şekilde Oktay Abi. Değerli yorumlarınız ve yardımlarınız için tekrar çok teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Oktay Toker
(düzenlendi)

Tas basit şekilde asla oynamaması gerekir.Bir topuz dahi oturmasa oynama yapar.İleri doğru oturma olmaz geriye doğru oturur.İleri ittiğinizde ön kenarlar vesaire bir sıkışma olduğunu ve sonrasında yeniden boşa çıktığını anlıyorum.Farı söküp ufak bir tespitle Tası oturmak zor değil lakin far ile uğraşan arkadaş bunu rahatça yapabilir.

 

Park olmaması mümkün değil.Elektirikçi arkadaşımız daha dikkatli kontrol etsin.Halojen modeldede merceklidede uzun hüzme kısmındaki ufak delik park ampulü içindir.Resimdede belirgin.

 

Gündüz farı için karar sizin.Baglantısı uygulamayı yapacak kişi belirler ki zorda değil ya park kablosuna baglar yada roleli tertibat yapar şemasını hazırlar sunar.Bu çalışmayı yeniden düzenletme kararı sizin.Sinyalin altındaki ampul yanılmıyorsam gündüz farı için olan bölüm.Bu kısımda ampul sökülünce voltaj hatasına düşebilir bunu bilmeyen için yanıltıcı olur.Arıza gidermek için paralel direnç bu kısım içinde geçerli lakin arkadaşımız bu hata giderme işlemi biliyor olmalı diye düşünüyorum çözümünü uygularsa orijinal halindeki yanış işlemleri aynen çalışır hale rahatlıkla getirilebilir.Bilmiyor ise zaten karşılaştıgınız sorunlar ile aynen yüzlşemeye devam edebilirsiniz gerçegide önünüzde.

 

Bu işlemleri yaptırmaya karar verirseniz almış olduğunuz cambus sistem balast ile sorun kısmen aşılmış görünüyor.Her şekilde Roleli tertibat olursa saglıklı olur,şeması için link vermiştim,Yapılması için zorluk çıkarılır ise bu balast ileriye dönük sıkıntı vermeyebilir.h7 xenon yerine Oem kılıfta yani ampulün üzerinde 2 tane çentik olacak,5 li çentik falan olmayacak alınabilecek en hesaplı d2s xenon bunuda gm marka diyebilirim çevirici kablosunuda alın ve bu balast ile kullanın derim.Merceğe ampul tutucu bulamaz iseniz h7 ampulü vidaladığınız şekilde d2s ampulü tutturabilirsiniz.Maksat çakma h7 kılıfın oturmadığı için odak sıkıntısı olması ve bunu düzgün şekilde d2s ile aşılması.Yüklediğiniz resim yakın plan olduğu için hiç bir şekilde yoruma müzsait değil.Çizgi bile yanıltır.Gerçi çizgi zaten egri olamaz orijinal tasa orijinal hali ile sabitli.

 

 

 

 

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Oğulcan Hardal
On 22.02.2017 at 23:41, Oktay Toker yazdı:

Tas basit şekilde asla oynamaması gerekir.Bir topuz dahi oturmasa oynama yapar.İleri doğru oturma olmaz geriye doğru oturur.İleri ittiğinizde ön kenarlar vesaire bir sıkışma olduğunu ve sonrasında yeniden boşa çıktığını anlıyorum.Farı söküp ufak bir tespitle Tası oturmak zor değil lakin far ile uğraşan arkadaş bunu rahatça yapabilir.

 

Park olmaması mümkün değil.Elektirikçi arkadaşımız daha dikkatli kontrol etsin.Halojen modeldede merceklidede uzun hüzme kısmındaki ufak delik park ampulü içindir.Resimdede belirgin.

 

Gündüz farı için karar sizin.Baglantısı uygulamayı yapacak kişi belirler ki zorda değil ya park kablosuna baglar yada roleli tertibat yapar şemasını hazırlar sunar.Bu çalışmayı yeniden düzenletme kararı sizin.Sinyalin altındaki ampul yanılmıyorsam gündüz farı için olan bölüm.Bu kısımda ampul sökülünce voltaj hatasına düşebilir bunu bilmeyen için yanıltıcı olur.Arıza gidermek için paralel direnç bu kısım içinde geçerli lakin arkadaşımız bu hata giderme işlemi biliyor olmalı diye düşünüyorum çözümünü uygularsa orijinal halindeki yanış işlemleri aynen çalışır hale rahatlıkla getirilebilir.Bilmiyor ise zaten karşılaştıgınız sorunlar ile aynen yüzlşemeye devam edebilirsiniz gerçegide önünüzde.

 

Bu işlemleri yaptırmaya karar verirseniz almış olduğunuz cambus sistem balast ile sorun kısmen aşılmış görünüyor.Her şekilde Roleli tertibat olursa saglıklı olur,şeması için link vermiştim,Yapılması için zorluk çıkarılır ise bu balast ileriye dönük sıkıntı vermeyebilir.h7 xenon yerine Oem kılıfta yani ampulün üzerinde 2 tane çentik olacak,5 li çentik falan olmayacak alınabilecek en hesaplı d2s xenon bunuda gm marka diyebilirim çevirici kablosunuda alın ve bu balast ile kullanın derim.Merceğe ampul tutucu bulamaz iseniz h7 ampulü vidaladığınız şekilde d2s ampulü tutturabilirsiniz.Maksat çakma h7 kılıfın oturmadığı için odak sıkıntısı olması ve bunu düzgün şekilde d2s ile aşılması.Yüklediğiniz resim yakın plan olduğu için hiç bir şekilde yoruma müzsait değil.Çizgi bile yanıltır.Gerçi çizgi zaten egri olamaz orijinal tasa orijinal hali ile sabitli.

 

 

 

 

Merhabalar,

 

Herhangi bir gelişme olmadan sizi tekrardan rahatsız etmek istemedim.

 

Geçen sürede, bahsettiğiniz parçaları temim etmeye çalıştım. Balast dönüştürücü kablo ve d1s kelepçe aparatını yaklaşık 1 ay kadar önce yurt dışından sipariş verdim 1 hafta içinde elimde olur diye tahmin ediyorum. Bosch merceğin d1s tutucu parçası ise malum işlemleri yapan ustadaydı, onuda bugün kendisinden aldım. 

PhotoGrid_1491307977818.thumb.jpg.b15413

 

Kısacası resimdeki parçaları temin etmiş durumdayım. Bunların yanına oem bir d2s ampülde alarak xenon işlemini bu şekilde çözmeyi düşünüyorum. 

 

Sizce parçalar uygun mudur ve yeterli midir ? Temin etmem gereken başka bir şey var mıdır ?

 

Led işini ise 1 ay sonraya erteledim. Arada araç muayenem var. Onu atlattıktan sonra sizin attığınız röleli angel tasarımını yaptırıcam.

 

Yardımlarınız için tekrar tekrar çok teşekkür ederim. Sizin sayenizde bu aşamaya gelebildim.

 

İyi günler dilerim.

Yorum bağlantısı
Oktay Toker
(düzenlendi)

Keşke almadan önce buradan sorsaydınız.

 

Aldığınız tutucu Hella bi-xenon modeli için geçerli.Bosch bi-xenon modele olmaz.D2s çevirici neden aldınız bu nasıl kullanacaksınız?Çok farklı bir aparat ve amaç için bu yani orijinal d2s balastların ampule takılan aparatı balasta sabit olur ve bu balastı çin malı xenon ampulleri çalıştırmak için kullanılır.Sizde d2s oem balast varsa kullanabilirsiniz lakin oem balasta çin malı xenon tavsiye etmem.

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Oğulcan Hardal

Tutucu hakkında hiçbir fikrim yoktu. D1s tutucu olarak geçen ürünlerin hepsi bu tip olduğu için direk bunu aldım.

 

Çevirici konusunda ise, başından beri söylediğiniz gibi elimdeki balastı oem d2s amül ile kullanmaktı amacım, ancak elimdeki balast big ket diye geçen bağlantı şekline sahip. Ona uygun dönüştürücü olarakta bitek bu ürünü bulmuştum, ama ampül kısmına hiç dikkat etmedim, erkek olan kısmı dişi diye değerlendirerek almıştım. Buda elimde patladı. Şu işe girdiğimden beri her şey ters gidiyor. Ne başkasına yaptırdığım herhangi bir iş yolunda gitti nede kendim bir şey becerebildim. Hayırlısı buymuş  kısmet değilmiş, sağlık olsun diyorum :)

 

Sizede tekrar teşekkür ederim yardımlarınız için.

Yorum bağlantısı
Oktay Toker
(düzenlendi)

Üst resimdeki zaten kullanılan merceğe ait tutucu ve d1s.O merceğe d2s tutucu farklı yapıda.Moral bozacak durum yok.Elinizde bişi patlamaz mutlaka birine yarayacak ve alacaktır.Ters gitme durumu yok sadece uygulama hataları mevcut hepsi bu.

 

İlanlar kısmında arkadaşlara ulaşın istediğiniz doğru parçaları edinebilirsiniz size yardımcı olacaklardır.

 

Yapılacak listenizi burada yazılanlara göre çıkarın ve kendiniz uygulayacaksanız sorarak ilerleyiniz.Pes edilecek bir aşama degil.:good1:

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
İsmail Altınay

Bende 2012 Megane 3 var. Halogen farları değiştirip Orjinal BiXenon taktırmak istiyorum. Fakat çıkmacıya gittim ve adam farları ve balastı satmak istemedi. ,Nedeni ise farların fabrika çıkışlı gibi olmadığını söyledi. Titreme ve sönme yaptığını söyledi.Ben orjinal yaptırmak istiyorum. Maddi olarak göze aldım. ,İstanbul da bu işi en iyi kim yapar? 

Yorum bağlantısı
İsmail Altınay
(düzenlendi)

Çıkmacıda ki farlar çok temizdi. Çıkmacıda çok far vardı. Uygulayanlarda hep sıkıntı olmuş. Ben orjinali ne ise onu yaptırmak istiyorum ya da bana tavsiyeniz ne olur. Şimdiden teşekkür ederim.

 

tarihinde İsmail ALTINAY tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Oktay Toker
(düzenlendi)

Orijinal mercekli versiyonda soket yapısı ile yükseklik motor aksamı biraz farklı ve bunların düzenlenmesiş gerekiyor arıza ışığı modüllleri yapılması şart.Satıcılaraın bahsettikleri kusurlar bunlar olabilir.

Düzğün şekilde ehil elde sıkıntısız kullanabilmeniz için üstte yazdıklarım yapılırsa başka sorun oluşturan bir uygulama yok.

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oğulcan Hardal
On 06.04.2017 at 11:37, Oktay Toker yazdı:

Üst resimdeki zaten kullanılan merceğe ait tutucu ve d1s.O merceğe d2s tutucu farklı yapıda.Moral bozacak durum yok.Elinizde bişi patlamaz mutlaka birine yarayacak ve alacaktır.Ters gitme durumu yok sadece uygulama hataları mevcut hepsi bu.

 

İlanlar kısmında arkadaşlara ulaşın istediğiniz doğru parçaları edinebilirsiniz size yardımcı olacaklardır.

 

Yapılacak listenizi burada yazılanlara göre çıkarın ve kendiniz uygulayacaksanız sorarak ilerleyiniz.Pes edilecek bir aşama degil.:good1:

IMAG1923.thumb.jpg.4967ae217cb821fb4b5d1

Merhabalar, bu resime bakarak yorum yaparsanız sizce sağ fardaki ampül mü yoksa sol fardaki ampül mü daha verimli aydınlatma sağlamış ?

Yorum bağlantısı
Oktay Toker
(düzenlendi)

Resim ve çekimde karartma yapılmadı ise ışık yanıltmıyorsa ikiside vasat.Karşıda yansıyan ışıkta odak yok boş ışık var.Soldaki renk tonu standard dışı ayrıca sol far yüksekliği aşagıda.

 

ampullerin düzgün oturduğunu kontrol ediniz. oem mi?Yan sanayimi?

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Oğulcan Hardal

Işıklar net anlaşılsın diye parlaklığı baya baya düşürerek çektim, ciddi karartma mevcut yani. Sol farın aşağıda olduğunuda biliyorum az önce aceleyle taktım ampülü sormak için ayar yapmadım. Ampüller yan sanayi. En son yanlış ürün siparişinden sonra direk d1s oem balast + ampül alıcam elime biraz para geçince. Ama o zamana kadar idare etmelik elimde bu 2 ampülünde takımı var. Rengi önemsemeden sadece verim ve odak olarak hangisi daha başarılı sizce ? Geçici olarak kullanıcam

Yorum bağlantısı
Oktay Toker
(düzenlendi)

Sağdaki ampul oemmi diye sormuştum belirtmeyi unutmuşum.diğeri zaten oem olamaz.Bu resimde odak şu iyidir demek zor ve her şekilde Sag fardaki sarıya dönük tonda olanı kullanın.:good1:

Diğeri renk tonundan dolayı zaten lümeni düşük ürün.

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Oğulcan Hardal
Şimdi, Oktay Toker yazdı:

Sağdaki ampul oemmi diye sormuştum belirtmeyi unutmuşum.diğeri zaten oem olamaz.Bu resimde odak şu iyidir demek zor ve her şekilde Sag fardaki sarıya dönük tonda olanı kullanın.:good1:

Diğeri renk tonundan dolayı zaten lümeni düşük ürün.

Tamamdır çok teşekkür ederim :)

Yorum bağlantısı
Oğulcan Hardal
On 27.04.2017 at 01:10, Oktay Toker yazdı:

Sağdaki ampul oemmi diye sormuştum belirtmeyi unutmuşum.diğeri zaten oem olamaz.Bu resimde odak şu iyidir demek zor ve her şekilde Sag fardaki sarıya dönük tonda olanı kullanın.:good1:

Diğeri renk tonundan dolayı zaten lümeni düşük ürün.

Hocam ampül olarak philips 4600k d1s tavsiye eder misiniz ? Renk ve performans olarak nasıldır ?

Yorum bağlantısı
Oktay Toker

Oem sınıf olduğu net ise rahatlıkla kullanabilirsiniz.:good1:Tavsiyem 5000k renk degeri üzerine çıkılmaması olur.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Burak Yegül

Merhaba, öncelikle foruma yeni üyeyim ve forum olarak epey güzel paylaşımlar olduğunu söylemek istiyorum. Benim de aracım 2013 Megane 3. Bir arkadaşımda sinolyn marka mercekler var. Arkadaşım yeni araç aldığı için kullanmayacağını belirterek bana vermek istedi. Bu mercekler H7 ampul kullanan araçlar için kesme delme yapmadan kullanılabilecek merceklerdenmiş. Konuyla ilgili bir bilginiz varmıdır acaba???

 

Teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut
1 saat önce, Burak Yegül yazdı:

Merhaba, öncelikle foruma yeni üyeyim ve forum olarak epey güzel paylaşımlar olduğunu söylemek istiyorum. Benim de aracım 2013 Megane 3. Bir arkadaşımda sinolyn marka mercekler var. Arkadaşım yeni araç aldığı için kullanmayacağını belirterek bana vermek istedi. Bu mercekler H7 ampul kullanan araçlar için kesme delme yapmadan kullanılabilecek merceklerdenmiş. Konuyla ilgili bir bilginiz varmıdır acaba???

 

Teşekkürler.

 

Burak bey merhaba hoş geldiniz :flowers:

 

Bu tarz ürünlerden uzak durun verilen paraya da harcanan zamana da değmiyor . OEM ürün tercih edin , kafanız rahat yolunuz aydınlık olur ...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Burak Yegül

Hoşbulduk, sağolun.

 

Peki konuyla ilgili sizin  ir öneriniz varmı ya da yönlendirme yapabileceğiniz bir yer?

Yorum bağlantısı
Oktay Toker
(düzenlendi)

2 seçenek sunulabilir.

1.Orijinal farlara yada çıkma temiz fara bi-xenon mercek montajı ve d1s xenon sistemi uygulaması.

2.Orijinal bi-xenon mercekli far alınıp soket yapısı düzenlemesi ile kullanılabilir hale getirilebilir.

 

Bunların haricinde mercekli bir yapı,h7 kılıfnda led ürün,xenon ürün performasn vermeyecektir ve  harcayacağınız meblaya degmez.

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Burak Yegül
19 dakika önce, Mahmut Akbulut yazdı:

 

Burak bey merhaba hoş geldiniz :flowers:

 

Bu tarz ürünlerden uzak durun verilen paraya da harcanan zamana da değmiyor . OEM ürün tercih edin , kafanız rahat yolunuz aydınlık olur ...

 

Şimdi, Oktay Toker yazdı:

2 seçenek sunulabilir.

1.Orijinal farlara yada çıkma temiz fara bi-xenon mercek montajı ve d1s xenon sistemi uygulaması.

2.Orijinal bi-xenon mercekli far alınıp soket yapısı düzenlemesi ile kullanılabilir hale getirilebilir.

 

Bunların haricinde mercekli bir yapı,h7 kılıfnda led ürün,xenon ürün performasn vermeyecektir ve  harcayacağınız meblaya degmez.

Bilgilendirme için teşekkürler. İyice bir araştırma yapayım artık. Çok sağolun.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
Soner Kayahan

Herkese merhabalar.

2012 Megane bi-xenonlu aracım var. Araçta bir problem var görüşlerinizi almak istedim. Aracı çalıştırdığımda xenonlar otomatik olarak yüksekli ayarlarını vs yapıp en alta konumlanıyor ve hiç bir yol-yük şartında pozisyonunu değiştirmiyor. Servis bilgisayara bağlayarak ön akstaki yükseklik kaptörünün arızalı olduğunu sokette de oksitlenme olduğunu sensörü 1000 lira gibi bir fiyata değiştireceklerini çözülmezse tesisatı komple söküp yenileyeceklerini söyledi ve açıkçası kaçtım oradan. Şimdi size sorum bu sensörü veya tesisatı yenilerini bağlayıp denemek dışında test etme ve doğru sonuca ulaşma şansım var mıdır?

 

Ayrıca farlar şu anda yere baktığı için çok emin değilim ama sanki aydınlatması biraz az gibi görünüyor. Bu farlarla ilgili bilginiz var mı?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...