İçeriğe Yönlendir

Hero X Pulse 200 4v


Mücahit Erdem

Recommended Posts

Mücahit Erdem

Yaklaşık bir buçuk ay önce forumda motor hakkında bilgi almak için konu açmıştım. Sonrasında epey araştırdım ve arayışa girdim. Ödeme olarak yardımcı olan ve telefonda güven veren Manavgat bayisinden motorun siparişini verdim. Dün akşam 22:30 sularında da Konya'ya kapıma kadar teslim edildi. Bugün sabah noter plaka işlerini halleder halletmez 60 km lik ufak bir gezinti yaptım. İlk intiba kesinlikle Japon kalitesine yakın bir kalite var bu Hintlide. Sesi CBF 150 leri andırıyor zaten. Vites geçişleri net, alt devirleri canlı ancak 5 vites yetersiz. Şehir içi sürüşlerinde güzel ama biraz uzamak isteyince motor bağırıyor. 90 100 arası rahat yolculuk yapılabilir. 5 yıl garantisi var, denk getirebilirsek gezici servis adresine gelip ücretsiz bakım yapıyor. IMG_20230409_112800.jpg.e233f39e76b22f05c87600c9af583007.jpg

  • Beğen 10
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Hayırlı olsun. Hindu din kardeşlerimiz genelde kendi sarp coğrafyasına uygun şanzıman oranı kullanırlar. O sebeple düzde nasıl gidiyorsa 10 derece yokuşta da aynı gider. Hint malları iyidir. Katır gibidir. Bende de dominar var ve girip çıkmadığım yer yok. Amortisör keçelerinde terleme dahi yok. 3.bajajım hint malına güvenir her yola çıkarım. Sizde seveceksiniz. Hero iyidir. O zaman da demiştim.

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Hayırlı olsun. Kazası belasız güle güle kullanın. :nazar: 

Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem
İlkay Başaran yazdı:

Hayırlı olsun. Hindu din kardeşlerimiz genelde kendi sarp coğrafyasına uygun şanzıman oranı kullanırlar. O sebeple düzde nasıl gidiyorsa 10 derece yokuşta da aynı gider. Hint malları iyidir. Katır gibidir. Bende de dominar var ve girip çıkmadığım yer yok. Amortisör keçelerinde terleme dahi yok. 3.bajajım hint malına güvenir her yola çıkarım. Sizde seveceksiniz. Hero iyidir. O zaman da demiştim.

Teşekkür ederim. Rampada 5. Vites 50 ile giderken gaz açınca yürüyüp gidiyor, bayılma yok hoşuma gitti. Bakalım inşallah kazasız belasız cezasız arızasız kullanırım 

H.Cenk Bayrakçı yazdı:

Hayırlı olsun. Kazası belasız güle güle kullanın. :nazar: 

Teşekkür ederim, sağolun 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serdar Göktaş

Hayırlı olsun. Kaça aldiniz? Ödeme planında nasıl bir kolaylık sağlıyorlar? Manavgat bana yakın. Ben de gidip bir inceleyeyim bu makineyi. 

Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem
Serdar Göktaş yazdı:

Hayırlı olsun. Kaça aldiniz? Ödeme planında nasıl bir kolaylık sağlıyorlar? Manavgat bana yakın. Ben de gidip bir inceleyeyim bu makineyi. 

Sağolun, ben 28 Şubatta verdim siparişi, o dönemde 76 bin TL gibi bi fiyatı vardı peşin fiyatına vade farksız 12 taksit yaptı Manavgat bayisi, Konya bayisi taksit yapmıyordu o zaman, şu anda tüm bayiler 9 taksit yapıyor, fiyatta 79lara yakın.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan
Mücahit Erdem yazdı:

Yaklaşık bir buçuk ay önce forumda motor hakkında bilgi almak için konu açmıştım. Sonrasında epey araştırdım ve arayışa girdim. Ödeme olarak yardımcı olan ve telefonda güven veren Manavgat bayisinden motorun siparişini verdim. Dün akşam 22:30 sularında da Konya'ya kapıma kadar teslim edildi. Bugün sabah noter plaka işlerini halleder halletmez 60 km lik ufak bir gezinti yaptım. İlk intiba kesinlikle Japon kalitesine yakın bir kalite var bu Hintlide. Sesi CBF 150 leri andırıyor zaten. Vites geçişleri net, alt devirleri canlı ancak 5 vites yetersiz. Şehir içi sürüşlerinde güzel ama biraz uzamak isteyince motor bağırıyor. 90 100 arası rahat yolculuk yapılabilir. 5 yıl garantisi var, denk getirebilirsek gezici servis adresine gelip ücretsiz bakım yapıyor. IMG_20230409_112800.jpg.e233f39e76b22f05c87600c9af583007.jpg

Hayırlı olsun.

Vites aralıklarının kısa olması, hint sürüş biçimine uygun. (60km/h da en az yakmak) Ülkemizde ön dişliyi küçülterek daha rahat bir sürüş sağladığı yazılıyor.

 

Yarın birtane, salı da birtane alıyoruz buradaki "orta yaş krizindeki çocuklara"

Servet Aydın yazdı:

Mücahit hayırlı olsun. Kasko vs ne tutuyor

ahahahaha

Kasko mu, eksoz muayenesi bile yok. POSSAT mı bu ?

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Muhittin Kaplan yazdı:

Hayırlı olsun.

Vites aralıklarının kısa olması, hint sürüş biçimine uygun. (60km/h da en az yakmak) Ülkemizde ön dişliyi küçülterek daha rahat bir sürüş sağladığı yazılıyor.

 

Yarın birtane, salı da birtane alıyoruz buradaki "orta yaş krizindeki çocuklara"

ahahahaha

Kasko mu, eksoz muayenesi bile yok. POSSAT mı bu ?

Abi ön dişli küçültülürse daha da kısalacak vites aralıkları. 7000 devir 100 yaparken 7500 devir 100 yapacak mesela.

Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem
(düzenlendi)
Servet Aydın yazdı:

Mücahit hayırlı olsun. Kasko vs ne tutuyor

Teşekkür ederim abi.Kasko yok muska var. 😄 2.600 TL sigorta çıktı, 715 TL tescil, 135 TL de plaka basımı, kaskoya da 10 bini bulur dediler

Muhittin Kaplan yazdı:

Hayırlı olsun.

Vites aralıklarının kısa olması, hint sürüş biçimine uygun. (60km/h da en az yakmak) Ülkemizde ön dişliyi küçülterek daha rahat bir sürüş sağladığı yazılıyor.

 

Yarın birtane, salı da birtane alıyoruz buradaki "orta yaş krizindeki çocuklara"

ahahahaha

Kasko mu, eksoz muayenesi bile yok. POSSAT mı bu ?

Teşekkür ederim. Arka disliyi küçülterek vites aralığını bir tık daha uzatıyorlar o da torku öldürüyor. Önceki motorumda değiştirmistim çok hoşuma gitmedi. Torkla yürümesi daha zevkli. Son hız değişmiyor zaten motor 90 100 bandında daha rahat ilerliyor sadece 

tarihinde Mücahit Erdem tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Muharrem Karagülle

Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela göstermesin.

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
İlkay Başaran yazdı:

Hayırlı olsun. Hindu din kardeşlerimiz genelde kendi sarp coğrafyasına uygun şanzıman oranı kullanırlar. O sebeple düzde nasıl gidiyorsa 10 derece yokuşta da aynı gider. Hint malları iyidir. Katır gibidir. Bende de dominar var ve girip çıkmadığım yer yok. Amortisör keçelerinde terleme dahi yok. 3.bajajım hint malına güvenir her yola çıkarım. Sizde seveceksiniz. Hero iyidir. O zaman da demiştim.

 

O kuralkanı bulunduğu noktaya çekene kadar neler yaptık nelerle uğraştık bir bilsen... Marka iyi olabilir, ama distribütör rezaletti ilk başta. Ekrem ATA'yı az bunaltmamıştık :D 

İlk çıkan NS serisinde çok fazla kronik sorun vardı, hatta tasarım hataları vardı. Giderken kendi kendine elektrik keserdi ki bu şekilde virajda motoru stop edince ne yapacağını bilemeyip kaza yapan arkadaş vardı. Gösterge bazen  çalışır bazen çalışmazdı. ECU akünün tam üzerine konumlandırılmıştı. Yolda kutup başı gevşese ECU'yu yerinden etmeden erişemezdin. Yan ayaklık sensörü kafasına göre motoru stop ettirirdi :D  

Tabi piyasaya girdiği yıllarki fiyatı ve seleflerine göre f/p bakarsan bunlar kabul edilebilir şeylerdi. Ama yetkili servisler kabul edilebilir değildi. Motoru yetkili servise bakıma götürdüm, subap kapakları açık, ayar yapılacak, bujiler sökülü falan, adam senin motorundan 50 cm uzakta basınçlı makine ile araba yıkıyor. Motorun ıslanıyor, hadi ona takılmıyorum da motorun her yer açık, su bir şekilde girse ne olacak? sorusuna cevap verememişlerdi. Şikayet ede ede yeni servis noktaları açtırmıştık falan. 

Tabi ceremesini biz çektik, pastayı sen yiyorsun. O bindiğin dominarda bir tur hakkım var bence :) 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Murat Sahın yazdı:

 

O kuralkanı bulunduğu noktaya çekene kadar neler yaptık nelerle uğraştık bir bilsen... Marka iyi olabilir, ama distribütör rezaletti ilk başta. Ekrem ATA'yı az bunaltmamıştık :D 

İlk çıkan NS serisinde çok fazla kronik sorun vardı, hatta tasarım hataları vardı. Giderken kendi kendine elektrik keserdi ki bu şekilde virajda motoru stop edince ne yapacağını bilemeyip kaza yapan arkadaş vardı. Gösterge bazen  çalışır bazen çalışmazdı. ECU akünün tam üzerine konumlandırılmıştı. Yolda kutup başı gevşese ECU'yu yerinden etmeden erişemezdin. Yan ayaklık sensörü kafasına göre motoru stop ettirirdi :D  

Tabi piyasaya girdiği yıllarki fiyatı ve seleflerine göre f/p bakarsan bunlar kabul edilebilir şeylerdi. Ama yetkili servisler kabul edilebilir değildi. Motoru yetkili servise bakıma götürdüm, subap kapakları açık, ayar yapılacak, bujiler sökülü falan, adam senin motorundan 50 cm uzakta basınçlı makine ile araba yıkıyor. Motorun ıslanıyor, hadi ona takılmıyorum da motorun her yer açık, su bir şekilde girse ne olacak? sorusuna cevap verememişlerdi. Şikayet ede ede yeni servis noktaları açtırmıştık falan. 

Tabi ceremesini biz çektik, pastayı sen yiyorsun. O bindiğin dominarda bir tur hakkım var bence :) 

Allah seni başımızdan eksik etmesin.

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
İlkay Başaran yazdı:

Allah seni başımızdan eksik etmesin.

Beni değil abi be, ilk iki NS serisini alanlar olarak çok uğraşmıştık. Hatta camiadan da çok destek gelmişti. Forumlarda falan çok konuşulmuştu bunlar. Çok baskı görmüşlerdi. Hatta dediğim gibi, virajda motoru stop edince ciddi yaralanmalı kaza yapan arkadaşın olayı da işin tuzu biberi olmuştu...

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Murat Sahın yazdı:

Beni değil abi be, ilk iki NS serisini alanlar olarak çok uğraşmıştık. Hatta camiadan da çok destek gelmişti. Forumlarda falan çok konuşulmuştu bunlar. Çok baskı görmüşlerdi. Hatta dediğim gibi, virajda motoru stop edince ciddi yaralanmalı kaza yapan arkadaşın olayı da işin tuzu biberi olmuştu...

Size hatalısı denk gelmiştir. 300 k kuryede kullanan bir dünya adam var ist de ilk seri nsleri hala da kullanıyorlar. İst e gidiyorsundur yer gök pulsar.

Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem
Muharrem Karagülle yazdı:

Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela göstermesin.

Sağolun, teşekkür ederim 

Önder Özcan yazdı:

Hayırlı uğurlı olsun. Daha net resim yok mu :)

Teşekkür ederim abi, cumartesi akşam geldi daha motor. Fırsat bulunca çekerim inşallah 🙂

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
(düzenlendi)
İlkay Başaran yazdı:

Size hatalısı denk gelmiştir. 300 k kuryede kullanan bir dünya adam var ist de ilk seri nsleri hala da kullanıyorlar. İst e gidiyorsundur yer gök pulsar.

 

Çoğunu çözdüler, mesela gösterge yazılım kaynaklı çıktı, bir kaç güncelleme neticesinde düzeldi. Stop etme sorununu aynı şekilde yazılımla çözdüler. Ama mesela ilk seri NS'lerin koltuğu çıkart, akü orda, üzerine de ECU konumlandırılmış. Sorun mu? Yolda kutup başı gevşediği için ECU'ya dokunmak istemezdim şahsen. Motorun kendisi konusunda sorunlar büyk değil, yani yazlımla vs. çözülen sıkıntı her motorlu taşıtta olabilir. Ama işte o noktada muhatap bulmakta çok zorlanmıştık anadoluda. Örneklemek için, debriyaj teli koptuğunda serviste yenisi olmadığı için eskisini tamir etmiştik ve 1 hafta o şekilde kullanmıştım. Ekrem abi yazılım güncellemesi ile rölanti dalgalanması ve stop etme sorunları çözüldü, servise uğrayın dediğinde iki kez gitmiştim servise, ikisinde de yetkili servisin elinde yazılımı güncelleyecek teçhizat/yazılım yoktu. Ekrem abi başka bir yere yönlendirmişti mesela. 

 

Zaten Bajaj marka olarak kötü değil, sorun olan distribütör Kuralkan holdingdi. Zaten kanuniyi de bunlar bitirdi. Yoksa bilirsin, Tiger250 döneminde o motora rakip bir çinli daha yoktu. 

 

Bu arada düzeldi anlaşılan servisler tamamen. Bu güzel. Piyasa tekelleşiyordu caponların elnde.

tarihinde Murat Sahın tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem

Orijinal aynaların açısı çok hoşuma gitmemişti, hafta içerisinde nc700 aynası aldım bugün tura çıkmadan montajını yaptım gayet güvenli bir görüş açısına sahip oldum. 70 80 km lik bi gezide motorsiklet deneyimledim. Yüzde 70 toprak yolda sürdüm, arazide asfalttan daha zevkli makina. Gezi dönüşü uğradığım motosiklet mağazasında bu model için üretilmiş tur camı ve far koruma demirini internet mağazalarındaki satış fiyatından daha uyguna aldım. Far koruma demirini hemen taktım yarın da tur camını takacağım. Sonrasında gidon yükseltme, arka çanta demiri ve aklımda olan bir kaç eklentiyi daha yapıp keyfini sürmeyi planlıyorumIMG_20230415_143800.jpg.da01d3c234a037ac68004d8d7e8584ac.jpgIMG_20230415_152838.jpg.e8996af187cc6e7f426aa82f4f46c66d.jpgIMG_20230415_154004.jpg.88caea72dbf3be7c4d2c6b6b30116e5f.jpg

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Mücahit Erdem

Tur camı, far koruma, arka çanta demiri ve çanta, gidon yükseltmek montajları da tamamIMG_20230416_160021.jpg.5a9f47d7575cc0e7c79d29e202c11fa4.jpg IMG_20230510_190327.jpg.a2c979e21abef99cc0aeac04c90016a0.jpgIMG_20230510_194750.jpg.d285df399cc440b8f3ecd37151ce8c86.jpgIMG_20230510_194753.jpg.44dad9cb1e12b006098fb85ab944899a.jpgIMG_20230510_194757.jpg.f8f85164904e3aae98ebf1db71b598be.jpgIMG_20230514_143125.jpg.031fe85ab65b1a5a403a237ba2fc8b98.jpgIMG_20230514_150556.jpg.df87b86d4e60ff5fd45f052dcaa5df81.jpg

  • Beğen 8
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Önder Başböyük
(düzenlendi)

Fiyat performans ürünü, bugünlerde fiyatı yükselse de hala alınabilir bütçe aralığında, arkadaşım sizin gibi kredi kartına 12 taksit ile almıştı aynı renk, her yola vuruyor, memnun genel olarak. Ben güvenmedim KTM250ADVENTURE aldım.

Bu arada eklentiler aksesuarlar gayet yerinde dokunuşlar olmuş. Kazasız belasız.

tarihinde Önder Başböyük tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem
(düzenlendi)
Önder Başböyük yazdı:

Fiyat performans ürünü, bugünlerde fiyatı yükselse de hala alınabilir bütçe aralığında, arkadaşım sizin gibi kredi kartına 12 taksit ile almıştı aynı renk, her yola vuruyor, memnun genel olarak. Ben güvenmedim KTM250ADVENTURE aldım.

Bu arada eklentiler aksesuarlar gayet yerinde dokunuşlar olmuş. Kazasız belasız.

Sağolun teşekkür ederim. Ben de gayet memnunum. En son konfor sele kılıfı ve gidon çantası aldım, tek eksiğim orta sehpa kaldı. Onu da bayramdan sonra hallederim inşallah. Dün dağın başında hard cros yapan amcalara denk geldim biraz sohbet ettikten sonra frekans tuttu ve beraber sürmeye başladık. Asfalttan gittiğim yaylaya patikadan döndük. Amcalar eğlence için kendilerine parkur oluşturmuşlar 30 metrelik dik bir tırmanışta bende gittim peşlerinden, güzel tırmandim ama inişte freni yanlış kullanınca yerde buldum kendimi. ilk düşüşü de böylece ufak sıyrıklarla atlattık 😄

 

 

 

 

 

tarihinde Mücahit Erdem tarafından düzenlendi
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş
Mücahit Erdem yazdı:

Sağolun teşekkür ederim. Ben de gayet memnunum. En son konfor sele kılıfı ve gidon çantası aldım, tek eksiğim orta sehpa kaldı. Onu da bayramdan sonra hallederim inşallah. Dün dağın başında hard cros yapan amcalara denk geldim biraz sohbet ettikten sonra frekans tuttu ve beraber sürmeye başladık. Asfalttan gittiğim yaylaya patikadan döndük. Amcalar eğlence için kendilerine parkur oluşturmuşlar 30 metrelik dik bir tırmanışta bende gittim peşlerinden, güzel tırmandim ama inişte freni yanlış kullanınca yerde buldum kendimi. ilk düşüşü de böylece ufak sıyrıklarla atlattık 😄

 

 

 

 

 

Geçmiş olsun, ekipman önemli 🧿

Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem
Ahmet Kiriş yazdı:

Geçmiş olsun, ekipman önemli 🧿

Sağolun, kesinlikle öyle. Düşük hızda bile olsa ekipmansiz düşüşler büyük hasarlara sebep oluyor 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...