Cem Işık 11 Mayıs 2023 Paylaş 11 Mayıs 2023 Ceryan çarptı, overdoose oldu, ilişmeyin abime 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Mayıs 2023 Paylaş 11 Mayıs 2023 hıznın alamyaacak aveoya tesla motoru takacak Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 12 Haziran 2023 Yazar Paylaş 12 Haziran 2023 Araca lpgyi taktırdık 8 mayıs günü tabi ben Gümüşhanedeyim. Ertesi gün babam aradı aracı yıkamaya bırakmış yıkamadan çıktıktan sonra araç arıza lambası yakmış çekiş düşmüş. Ben de direk lpgciye yönlendirdim orda bilgisayara bağladılar baktılar boğaz kelebeği arıza vermiş p2104 p2106 ikisi birlikte. Lpgyi taktırdığımız işletme bizden kaynakli değil eğer bizden kaynaklı çıkarsa tüm paranızı iade ederim gibi konuşunca babam ayrılıp sadece opele bakan bir yere gitti. Oda boğaz kelebeği arızalı 7000 tl orjinali yan sanayi tavsiye etmem diyince babamın morali yerle bir olmuş haliyle. Bu arada araç bazen normal çalışıyor, bazen marş uzatıyor arıza lambası yanıyor çekiş düşüyor öyle takılıyor. Rusların sitesine baktım hemen bir baktım herkes aküyü değiştirip çözmüş işi, bende aracı kendi ustama çektirdim. Usta dedi ki bu aküden değil araç normal çalışıyor sen bir boğaz kelebeği al. Şöyle böyle abi sen ölçtür aküyü diye ısrar edince ölçtürdüler akü yük yokken bile 11.5 v veriyor. Aküyü değiştirdik sorunumuz çözüldü. 3 haftadır sıkıntısız çalışıyor. Başına gelen olursa boşuna boğaz kelebeği ile uğraşmasın diye buraya yazıyorum 9 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 12 Haziran 2023 Paylaş 12 Haziran 2023 Aküden olduğunu anlayınca yüze vuran gülümseme 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 12 Haziran 2023 Paylaş 12 Haziran 2023 Mehmet Cihat yazdı: Rusların sitesine baktım 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Haziran 2023 Paylaş 12 Haziran 2023 Mehmet Cihat yazdı: baktılar boğaz kelebeği arıza vermiş p2104 p2106 ikisi birlikte. Mehmet Cihat yazdı: Aküyü değiştirdik sorunumuz çözüldü. 3 haftadır sıkıntısız çalışıyor. Başına gelen olursa boşuna boğaz kelebeği ile uğraşmasın diye buraya yazıyorum sadece arıza teşhis cihazından direkt tamire girişmekle olmayacağının yaşanmış örneğini izlemiş olduk, ekrandaki bir kod ile her zaman herşey çözülmez. geçmiş oolsun sevindirici sonuç. 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 12 Haziran 2023 Paylaş 12 Haziran 2023 Mehmet alternatör kontrolü yap. Akü ölü olsa da kapasitif değerini kolayca kaybetmez. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 12 Haziran 2023 Yazar Paylaş 12 Haziran 2023 Servet Aydın yazdı: Mehmet alternatör kontrolü yap. Akü ölü olsa da kapasitif değerini kolayca kaybetmez. tamam abi onuda yaparım kurbanda aracın yanındayım Sani Gerşon yazdı: bende drive2.ru yu 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Bu konu çok sessiz kalmış ya. Dizi gibi akıp gidiyordu valla Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Sani Gerşon yazdı: Bu konu çok sessiz kalmış ya. Dizi gibi akıp gidiyordu valla Satılmadı mı Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 5 saat önce Yazar Paylaş 5 saat önce güncelleme yapayım o zaman bende yazmadım bayağıdır. Araç deliler gibi yağ eksiltiyordu. Babamın güvenini kazanan bir usta kendisine motorun yapılması gerektiğini bununda 75-100 bin liradan aşağı olmayacağını söylemiş. Bu dediğim geçen senenin rakamları. Haliyle o tarihte 14.000 TL emekli maaşı alan babamın canı çok sıkkındı. Ben birşey yaptırmamasını tembih ettim. Ona bir conta yanık testi ve motor aşınma testi alıp gönderdim ikiside tertemiz çıktı. Motorun dışında yağ kaçakları vardı önce onları yaptıralım dedik. Yaptırdık motor pırıl pırıl oldu yağ bakımıda yapıldı 100 km sonra yağ çubuğun en dibine kadar inmişti tekrar. Yine rus forumlarında konuyu araştırırken cruze ve aveo ların bu tip külbütör kapağı bulunan motorlarında pcv valfinin kapağın içerisinde dahili olduğu ve bu diyaframın yırtılması sonucunda da sadece yağ buharının değil yağında manifolda çekildiğini söyledi ve öncelikle bunu değiştirmemizi tavsiye ettiler. Bende yedek parçacıdan 2000 liraya magneti marelli marka bir külbütör kapağı aldım. Kendi ustama değiştirmeye gönderdim ustam bu sorunun bundan kaynaklanmayacağını söylesede değiştirmesini rica ettim ve değiştirdik. Bu değişimin üzerinen 6 ay geçti ve yağ eksiltme problemimiz tamamen bitti. 8 Yorum bağlantısı
Tevfik Işık 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Ah bizim şu ustacıklar yok mu.... Ne vasa yine ecnebilerde var. Yorum bağlantısı
Ümit Türk 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Onlar tamir olsun istemezler, devamlı bize gelsin derler. İyiler müstesna. Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Mehmet Cihat yazdı: güncelleme yapayım o zaman bende yazmadım bayağıdır. Araç deliler gibi yağ eksiltiyordu. Babamın güvenini kazanan bir usta kendisine motorun yapılması gerektiğini bununda 75-100 bin liradan aşağı olmayacağını söylemiş. Bu dediğim geçen senenin rakamları. Haliyle o tarihte 14.000 TL emekli maaşı alan babamın canı çok sıkkındı. Ben birşey yaptırmamasını tembih ettim. Ona bir conta yanık testi ve motor aşınma testi alıp gönderdim ikiside tertemiz çıktı. Motorun dışında yağ kaçakları vardı önce onları yaptıralım dedik. Yaptırdık motor pırıl pırıl oldu yağ bakımıda yapıldı 100 km sonra yağ çubuğun en dibine kadar inmişti tekrar. Yine rus forumlarında konuyu araştırırken cruze ve aveo ların bu tip külbütör kapağı bulunan motorlarında pcv valfinin kapağın içerisinde dahili olduğu ve bu diyaframın yırtılması sonucunda da sadece yağ buharının değil yağında manifolda çekildiğini söyledi ve öncelikle bunu değiştirmemizi tavsiye ettiler. Bende yedek parçacıdan 2000 liraya magneti marelli marka bir külbütör kapağı aldım. Kendi ustama değiştirmeye gönderdim ustam bu sorunun bundan kaynaklanmayacağını söylesede değiştirmesini rica ettim ve değiştirdik. Bu değişimin üzerinen 6 ay geçti ve yağ eksiltme problemimiz tamamen bitti. Mükemmel çözüm ya. Bayıldım. Motor yapıldığını düşünelim kimsenin aklına bu sorun gelmeyecekti motor olmamış diyecektik vs vs. Güzel günlerde kullanın. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Köksal Yılmaz yazdı: Satılmadı mı Satılmamış 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts