ZEKERİYA KARA 25 Temmuz 2023 Paylaş 25 Temmuz 2023 Herkese kolay gelsin. Aracım 2008 focus 1.6 benzinli. Yedek şu deposundan antifiriz eksiltmesi nedeniyle yedek şu deposunu orijinali ile değiştirdik. 3 litre kırmızı antifiriz ekledik. Uzun yola çıktım ve 100 km sonra tüm kaput kıpkırmızı olacak şekilde şu geldiğini gördüm ve hemen durdum kaputu açtım antifirizin hepsi tüm motora dağılmış. Çekici ile tamire götürdüm. Antifirizden motora giden hortum patlamis(en kalın olan hortum) hortum değişti ve 1 hafta bindikten sonra yine uzun yola çıktım. Bu seferde hararet uyarısı vermesi üzerine durdum. Baktım yine antifiriz kutusunda yine bitmişti. Sonra eğildim motorun altına baktım antifiriz motorun alt kısmından ciddi oranda akıyordu. Ben kutuya su ekledikten akmaya devam etti. Yine çekici ile ustaya götürdüm ve bu defa da diğer hortum yani biraz daha ince olan hortum patlamış. Şimdi siz değerli ve kıymetli büyüklerim,ustalarima sormak istiyorum. Acaba arabada aşırı basınç nedeniyle mi iki hafta arayla iki hortum patladı? Yoksa yıl itibariyle eskimesinden mi? Arabada baska baktırmak gereken bir yer varmış? Bilgileriniz için teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık 25 Temmuz 2023 Paylaş 25 Temmuz 2023 Kaçak testi yaptırmalı en başta. Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 25 Temmuz 2023 Paylaş 25 Temmuz 2023 Üst kapak contasına baktırdınız mı conta yanık testi yapıldı mı? 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Şahin2 26 Temmuz 2023 Paylaş 26 Temmuz 2023 üst kapat contası baktırılmalı. katolizör ne durumda ? egzozda sorun olduğunda basınçtan dolayıda patlatabilir. Daha önce su ile kullanıldıysa yine patlatabilir Yorum bağlantısı
Muhammed çeliker 26 Temmuz 2023 Paylaş 26 Temmuz 2023 bu dediğiniz şey benim başıma 2000 model focus st de gelmişti hortumların çoğunu değiştirdim gördüğüm ne kadar eski hortum varsa bidaha patlatmadı araba çalışırken hararet 90 civarındayken radyatöre giden üst hortuma bakın şişme varmı çok sertleşiyomu ona göre ilerleyelim Yorum bağlantısı
ZEKERİYA KARA 26 Temmuz 2023 Yazar Paylaş 26 Temmuz 2023 Muhammed çeliker yazdı: bu dediğiniz şey benim başıma 2000 model focus st de gelmişti hortumların çoğunu değiştirdim gördüğüm ne kadar eski hortum varsa bidaha patlatmadı araba çalışırken hararet 90 civarındayken radyatöre giden üst hortuma bakın şişme varmı çok sertleşiyomu ona göre ilerleyelim Kontrol edeceğim Mustafa Şahin2 yazdı: üst kapat contası baktırılmalı. katolizör ne durumda ? egzozda sorun olduğunda basınçtan dolayıda patlatabilir. Daha önce su ile kullanıldıysa yine patlatabilir Üst kapak contasına baktırmadım usta da bununla ilgili birşey söylemedi. Katalizörden bir bilgim yok ona da baktırayım. Hafta içi çok kullanmıyorum. Hafta sonları genelde kullanıyorum Oğuzkan Erışık yazdı: Kaçak testi yaptırmalı en başta. Kaçak hortumdanmış onu tespit ettik Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık 26 Temmuz 2023 Paylaş 26 Temmuz 2023 ZEKERİYA KARA yazdı: Kaçak hortumdanmış onu tespit ettik Yanlış ifade ettim sanırım. Conta kaçırıyor ve basınç oluşuyor olabilir. Yorum bağlantısı
ZEKERİYA KARA 26 Temmuz 2023 Yazar Paylaş 26 Temmuz 2023 Oğuzkan Erışık yazdı: Yanlış ifade ettim sanırım. Conta kaçırıyor ve basınç oluşuyor olabilir. Şimdi anladım üstad. Ona baktırıcam inşallah Yorum bağlantısı
Recommended Posts