İçeriğe Yönlendir

Hyundai Türkiye den seçmeler


Armağan Pekatik

Recommended Posts

Armağan Pekatik

Bildiğiniz üzere tuscon aldık :)

hayatımda denk gelmediğim şeyleri görüyorum

1) durduğunda bu alet elfrenini bir çekiyor bir çekmiyor. Tamamen rastgele ( autohold açıksa sürekli çekiyor. Autohold her çalıştırmada kapanıyor)

2) gündüz farında içten soyulmalar var. Servis değişim istedi fabrika kimyasal teması diyor. Ne hikmetse sdc o parçada ve giderek büyüyor

3) mikrofondan ses gitmiyor. Kablolu kablosuz carplay farketmez. Müşteri temsilcisi test araması yaptı. Değişim kararı verdi. Fabrika red verdi. 

 

Hyundai in dandik olduğunu biliyordum da bu kadar mı be abi :)

fe262f65-7e72-4212-aa39-70199cf1501f.jpeg

fd841cae-c348-4be8-ab80-1522cacf90a3.jpeg

  • Beğen 2
  • Şaşkın 4
Yorum bağlantısı
Hasan Sancak

Hyundai servis ile kısa bir anımı anlatayım, garantili dizel i30 aracımda 70bin km de (full servis bakımlı) seyir halde iken enjektör kesti. Servis kalitesiz yakıttan kaynaklı garanti dışı dedi. Ben de Opet (sadece Opetten yakıt alıyordum) ile görüştüm onlar da "yakıtı test ettiririz belgeli sunum yaparız. Yakıt kaynaklı değilse dava açarız, yakıt kaynaklı ise tüm masraflar bize ait." dedi. Servise yakıtı test ettirmek istediğimi ve araca herhangi bir işlem yapılmamasını rica ettim. 2 gün sonra ne hikmetse "aaa garanti onayladı biz de şaşırdık tüm masraflar Hyundai'ye ait olacak" dediler. Özet: Hemen kabullenmemek lazım :) 

  • Beğen 3
  • Teşekkür 1
  • Mutlu 3
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Armağan Pekatik yazdı:

Değişim kararı verdi. Fabrika red verdi.

Neye istinaden red verdi? Müşteri hizmetleri ne diyor? 

Böyle salaklık görmedim ya...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik
(düzenlendi)
Sani Gerşon yazdı:

Neye istinaden red verdi? Müşteri hizmetleri ne diyor? 

Böyle salaklık görmedim ya...

Valla net bilgi yok. Kullanıcı cihazı ile alakalı bir durum olabilirmiş. Servis test ediyor değişime onay veriyor. Talep açıyor. Fabrika onay vermiyor.  Fabrikanın cevabını da müşteri hizmetlerinden talep açıp görebiliyorsunuz. 
yani soyulma büyüyor bari en azından ilerlememesi için ne yapabilirim onu söyleyin dedim. Kişisel görüş belirtemiyoruz diyorlar

Hasan Sancak yazdı:

Hyundai servis ile kısa bir anımı anlatayım, garantili dizel i30 aracımda 70bin km de (full servis bakımlı) seyir halde iken enjektör kesti. Servis kalitesiz yakıttan kaynaklı garanti dışı dedi. Ben de Opet (sadece Opetten yakıt alıyordum) ile görüştüm onlar da "yakıtı test ettiririz belgeli sunum yaparız. Yakıt kaynaklı değilse dava açarız, yakıt kaynaklı ise tüm masraflar bize ait." dedi. Servise yakıtı test ettirmek istediğimi ve araca herhangi bir işlem yapılmamasını rica ettim. 2 gün sonra ne hikmetse "aaa garanti onayladı biz de şaşırdık tüm masraflar Hyundai'ye ait olacak" dediler. Özet: Hemen kabullenmemek lazım :) 

8-9 aylık bir araç. 15 bin daha yeni oldu

 

mercedes cla da benzer durum olmuştu.  Direksiyondaki tuş soyulmuştu.  Biraz uğraştırıp değiştirdiler garantiden. 3008 de direksiyondaki tuş basmıyordu. O hemen değişti

tarihinde Armağan Pekatik tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
(düzenlendi)
Armağan Pekatik yazdı:

Kullanıcı cihazı ile alakalı bir durum olabilirmiş.

Bu durumda fabrika kendi cihazı deneyip size kanıtlasın. Böyle salak bi cevap olabilir mi ya? Neyle kullanacağım cihazı, fabrikadan alınma telefonla mı...

https://www.sikayetvar.com/hyundai-assan/hyundai-assan-tucson-n-line-on-panjur-soyulmasi-ve-mazot-pompasindan-gelen-ses

tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik
(düzenlendi)
Sani Gerşon yazdı:

Bu durumda fabrika kendi cihazı deneyip size kanıtlasın. Böyle salak bi cevap olabilir mi ya? Neyse kullanacağım cihazı, fabrikadan alınma telefonla mı...

https://www.sikayetvar.com/hyundai-assan/hyundai-assan-tucson-n-line-on-panjur-soyulmasi-ve-mazot-pompasindan-gelen-ses

Ne güzel söylüyorsun. Araştırdım ben de   Bu durumda olan cok.  Hele i20 lerin plastikleri fln. Muhatap bulursak söyleriz :)

en iyisi uzak durmak. Paramla gider yenisini alırım 10 kere servise gideceğime. Ses için de Umarım başka mikrofon takılıyordur. Ama bence yazılım kaynaklı. 
işin garibi almadan önce hiç böyle bir şikayet görmedim, incelemelerde fln da.  Artık neye göre araba alcaz bilmiyorum. Daha önce 3008, 520i,  clio araçlarım tuscondan kararlı çalışıyordu. 

tarihinde Armağan Pekatik tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Sani Gerşon yazdı:

Neye istinaden red verdi? Müşteri hizmetleri ne diyor? 

Böyle salaklık görmedim ya...

 

Bazı sigorta şirketleri de böyle yapıyor.

 

 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Sani Gerşon yazdı:

Bu durumda fabrika kendi cihazı deneyip size kanıtlasın. Böyle salak bi cevap olabilir mi ya? Neyle kullanacağım cihazı, fabrikadan alınma telefonla mı...

https://www.sikayetvar.com/hyundai-assan/hyundai-assan-tucson-n-line-on-panjur-soyulmasi-ve-mazot-pompasindan-gelen-ses


cross’un kablosuz şarjı nasıl? 

Yorum bağlantısı
Süleyman Can
Armağan Pekatik yazdı:

işin garibi almadan önce hiç böyle bir şikayet görmedim

 

Bizim milletin iyi kriterleri çok farklı. Aynı sorunu yaşayan bir sürü tucson sahibi vardır ama çoğu umursamamistir bile. Tüp takınca motor ışığı yakmayan araba en iyisidir algısı yüzünden popülarite kazandı bu marka. 

 

Park halinde bekleyen çoğu hyundai az kullanılsa bile ön arka tampon bağlantı klipsleri pirtliyor sıcaktan soğuktan. Bunu da umursayan pek çıkmaz. 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


cross’un kablosuz şarjı nasıl? 

Bilmem :) Telefonumun kablosuz şarj desteği yok. Ancak hiç şikayet görmedim, duymadım.

Ben kapadım kendiminkini.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Sani Gerşon yazdı:

Bilmem :) Telefonumun kablosuz şarj desteği yok. Ancak hiç şikayet görmedim, duymadım.

Ben kapadım kendiminkini.


İphone’u şarj etmiyor. Samsung eski modelleri ediyor :) 


benimki böyle. Belki makyajda cihazı değiştirmişlerdir. Birçok kişide bu sorunu duydum

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

İphone’u şarj etmiyor.

Yok artık :shok: iPhone'lu biri binerse arabama denerim.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Sani Gerşon yazdı:

Yok artık :shok: iPhone'lu biri binerse arabama denerim.


büyük ihtimalle eski teknoloji. Telefon kabul etmiyor ve şarjı kesiyor. Benim modeldekiler için diyorum. 
 

serviste garantiden değiştirenler oldu. Sonuç değişmedi. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

Berbat bir servisi var Hyundai’nin. 
İlgi alaka sıfır, bilgi sıfır, müşteri memnuniyeti sıfır. Herşey sıfır serviste.

Sanayide kendi ustam bunlardan çok daha iyi. 
Bir de Hyundai’nin yedek parça stoğu çok berbat. Karoser parçaları hiç yok heralde burada. Ne olsa sipariş geçilecek en az 1-2 ay diyorlar. 

Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


büyük ihtimalle eski teknoloji. Telefon kabul etmiyor ve şarjı kesiyor. Benim modeldekiler için diyorum. 
 

serviste garantiden değiştirenler oldu. Sonuç değişmedi. 

Hyundai’de de aynı. Benim iPhone 8’i şarj ediyor. Kamera kısmı çok çıkıntılı olan modelleri şarj etmiyor. Servisinde doğal olarak bir çözümü yok. 

tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu

Arkadaşımda i30 sw car cam tavanlı, tavanda gıcırdama var diye garanti kapsamında cam tavanı söküp parçayı değiştiler hatta başka bir şikayeti üzerine aracı çekici ile İzmit e götürüp incelediler. Arkadaş servisten çok memnun. Başka mir arkadaşımda istanbuldan gelip şirketine düzce bayiden üç arsç aldı servis hizmetimide burda yaptırıyor. Aynı Sevisin bir kaç marka bayiliği daha var.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mustafa Arıkan yazdı:

Hyundai’de de aynı. Benim iPhone 8’i şarj ediyor. Kamera kısmı çok çıkıntılı olan modelleri şarj etmiyor. Servisinde doğal olarak bir çözümü yok. 

şarj etmeme sebebi kamera çıkıntısı mıymış, benim 13 mini de epey kamera çıkıntısı var. alla alla. çözümü de yok o zaman

Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik
Metin Uzunoğlu yazdı:

Arkadaşımda i30 sw car cam tavanlı, tavanda gıcırdama var diye garanti kapsamında cam tavanı söküp parçayı değiştiler hatta başka bir şikayeti üzerine aracı çekici ile İzmit e götürüp incelediler. Arkadaş servisten çok memnun. Başka mir arkadaşımda istanbuldan gelip şirketine düzce bayiden üç arsç aldı servis hizmetimide burda yaptırıyor. Aynı Sevisin bir kaç marka bayiliği daha var.

Servisten ben de memnunum.  Çok alakalı ilgilendiler.  Talepler açıldı kesin değişir fln dediler. Ama fabrika red dönüyor.  Ne istersen iste :)

Nedenini öğrenmek için müşteri hizmetlerinden talep açılıyor. 

Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever

Garantili 2019 dizel tucsonum vardı 1,5 yıl önce. ben alırken kronik sorun enjektör ve kavrama değişmişti. 10 bimlerde.  40 bin olmadan kavrama yine titreme vuruntu yaptı. gittim servise 1 kez değişmiş ikinci garantiden olmaz dedi. garantim hala vardı. neden olmaz dedim. yokuşta park ederken yükü el freni falan derken yarıda kestim nasıl olması gerektiğini ben anlattım biliyorum dikkat ediyorum dedim. sert kalkış ve sert kullanımdan kaynaklı olabilir dedi. gelin benle dedim aracın sıkışık trafik izmir içi yakıt ortalamasını gösterdim son 5 bin km verisi vardı 6.2 idi. böyle bir kullanım sert mi dedim. yok abi o zaman biz yazalım ama red gelir dedi. siz yazın red gelsin genel merkezle ben o zaman kavga ederim merak etmeyin dedim. 3 gün sonra onaylandı garantiden kavrama değişecek dendi. İlginç bir servisi var, mesela her bakımda cam tavan temizliği diye bir şey vardı parayla satıyorlar onu almazsanız cam tavan garanti dışı kalıyordu. ama çok güzel araç bence hala tucson. . . 

Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik
Ali Ozan Yurtsever yazdı:

Garantili 2019 dizel tucsonum vardı 1,5 yıl önce. ben alırken kronik sorun enjektör ve kavrama değişmişti. 10 bimlerde.  40 bin olmadan kavrama yine titreme vuruntu yaptı. gittim servise 1 kez değişmiş ikinci garantiden olmaz dedi. garantim hala vardı. neden olmaz dedim. yokuşta park ederken yükü el freni falan derken yarıda kestim nasıl olması gerektiğini ben anlattım biliyorum dikkat ediyorum dedim. sert kalkış ve sert kullanımdan kaynaklı olabilir dedi. gelin benle dedim aracın sıkışık trafik izmir içi yakıt ortalamasını gösterdim son 5 bin km verisi vardı 6.2 idi. böyle bir kullanım sert mi dedim. yok abi o zaman biz yazalım ama red gelir dedi. siz yazın red gelsin genel merkezle ben o zaman kavga ederim merak etmeyin dedim. 3 gün sonra onaylandı garantiden kavrama değişecek dendi. İlginç bir servisi var, mesela her bakımda cam tavan temizliği diye bir şey vardı parayla satıyorlar onu almazsanız cam tavan garanti dışı kalıyordu. ama çok güzel araç bence hala tucson. . . 

Bence hayatımda kullandığım en kötü yazılıma sahip araç.

Telefon bluetooth dan bağlıyken ses anlaşılır seviyede.  Ancak andorid auto ve iphone carplay de ses karşıya gitmiyor. 3 cihaz ile denedim. 

Dün 10 kere denedim.  Autohold kapalı iken 3 kere el frenini kendisi çekti. Diğerlerinde çekmedi. Dediğin gibi bakmazsan şanzımana yük bindiriyor. 
Bayır aşağı araç hızlanmasın diye vites yükseltmiyor ama yani insafsızca.  Hafif yokuş aşağı 50 km/h ile giderken 2. Vitesi koruyor.
Kapı kilit açma tuşuna iki kez basınca bagajın açılması da beni beni benden aldı. Açılıyor da kapanmayı bulamadım  :) (kiminde ayrı bir tuş varmış, kimi böyle)

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik

Lastik basıncı harika çalışıyor

farın biri bazen çalışmıyor

arabanın hayatı rastgele üzerine kurulu

IMG_4167.jpeg

IMG_4171.jpeg

Yorum bağlantısı
Kerim Bilgehan Arbek

2021 model elite donanım nx-4 kasa tucson sahbiiyim ne araçtan ne de servisten sizin yakındığınız şekilde hiçbir sorunla karşılaşmadım.
 

Çok üzüldüm gerçekten sizin adınıza inşallah en kısa sürede her şey gönlünüzce olur.

 

Bu Arada ön far ampulleri orijinal dışı sonradan beyaz ampül takılmış gibi gördüm, bu tip sonradan led ampüllerde gidip gelmeler ve erken sönmeler önceki araçlarda benim de başıma geldi görmüşken sorunu bundan olabilir diye söylemek istedim.

Yorum bağlantısı
Armağan Pekatik
(düzenlendi)
Kerim Bilgehan Arbek yazdı:

2021 model elite donanım nx-4 kasa tucson sahbiiyim ne araçtan ne de servisten sizin yakındığınız şekilde hiçbir sorunla karşılaşmadım.
 

Çok üzüldüm gerçekten sizin adınıza inşallah en kısa sürede her şey gönlünüzce olur.

 

Bu Arada ön far ampulleri orijinal dışı sonradan beyaz ampül takılmış gibi gördüm, bu tip sonradan led ampüllerde gidip gelmeler ve erken sönmeler önceki araçlarda benim de başıma geldi görmüşken sorunu bundan olabilir diye söylemek istedim.

Ledler hyundai Servisi tarafından orjinal olarak yapıldı. Ancak dediğiniz gibi göğüsle arasında olan renk farkı benim de garibime gidiyor. Yetkili servis formu ve parça kayıtları mevcut. 

tarihinde Armağan Pekatik tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Kerim Bilgehan Arbek
Armağan Pekatik yazdı:

Ledler hyundai Servisi tarafından orjinal olarak yapıldı. Ancak dediğiniz gibi göğüsle arasında olan renk farkı benim de garibime gidiyor. Yetkili servis formu ve parça kayıtları mevcut. 

Serviste takılan çoğu led ampüller piyasadaki ürünlerle maalesef aynı, servis adı altında satarken ekstra ücretle takıyorlar :(

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...